علت دستگیری مالک تلگرام مشخص شد| از سوءاستفاده از کودکان تا قاچاق مواد مخدر حمله پهپادی حزب‌الله به «الجلیل غربی» در سرزمین‌های اشغالی(۵ شهریور ۱۴۰۳) تشکر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از آمریکا برای حمایت بی قید و شرط از این رژیم (۵ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان: منت کسی که برای ایران افتخار خلق کند را می‌کشیم صدای انفجار در تل‌آویو شنیده شد (۵ شهریور ۱۴۰۳) آتش سوزی عجیب یک خودرو در فلسطین اشغالی بزرگراه را بست (۵ شهریور ۱۴۰۳) عبدالکریم حسین‌زاده به سمت معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت پزشکیان منصوب شد + سوابق اعتراف سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی به وحشت تل‌آویو از حمله ایران (۵ شهریور ۱۴۰۳) پنتاگون: تهدید حمله احتمالی ایران به اسرائیل همچنان وجود دارد قالیباف: مجلس نیز دلسوزانه ناظر عملکرد دولت خواهد بود حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۵ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان: با پول محدود نمی‌توان به تقاضا‌های نامحدود پاسخ گفت تاکید پزشکیان بر ضرورت ارتقای سطح روابط ایران و قطر در عرصه‌های مختلف صولت مرتضوی و سپهر خلجی پست گرفتند (۵ شهریور ۱۴۰۳) آماده‌باش در شمال اراضی اشغالی از بیم حمله مجدد حزب‌الله (۵ شهریور ۱۴۰۳) نخستین واکنش رئیس جمهور فرانسه به بازداشت پاول دوروف، مالک تلگرام پیام رئیس جمهور در پی قهرمانی تیم ملی امید کاراته سرلشکر باقری: انتقام خون شهید هنیه قطعی است فراز و نشیب فرایند رای اعتماد وزرا بعد از معرفی کابینه پیشنهادی خبر خوش عارف برای گندمکاران (۵ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نخستین واکنش رئیس جمهور فرانسه به بازداشت پاول دوروف، مالک تلگرام

  • کد خبر: ۲۴۷۴۱۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
نخستین واکنش رئیس جمهور فرانسه به بازداشت پاول دوروف، مالک تلگرام
رئیس‌جمهور فرانسه نوشت: دستگیری مالک تلگرام در خاک فرانسه به عنوان بخشی از تحقیقات قضایی در حال انجام صورت گرفت. این تصمیم به هیچ وجه یک تصمیم سیاسی نیست بلکه تصمیم‌گیری بر عهده قضات است.

به گزارش شهرآرانیوز، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در واکنش به انتقادات به دستگیری پاول دوروف توسط مقامات امنیتی این کشور گفت در رسانه‌های اجتماعی، مانند زندگی واقعی، آزادی‌ها در چارچوب قانون اعمال می‌شوند تا از شهروندان محافظت شود و به حقوق اساسی آنها احترام گذاشته شود.

 امانوئل ماکرون در اولین واکنش نسبت به دستگیری پاول دوروف در پلتفرم ایکس در واکنش به دستگیری نوشت دوروف به عنوان بخشی از یک تحقیق قضایی و بدون انگیزه سیاسی دستگیر شده است.

وی همچنین نوشت «در رسانه‌های اجتماعی، مانند زندگی واقعی، آزادی‌ها در چارچوب قانون اعمال می‌شوند تا از شهروندان محافظت شود و به حقوق اساسی آنها احترام گذاشته شود.» او همچنین اطلاعات نادرستی را که درباره دستگیری دوروف منتشر شده بود، محکوم کرد.

گفتنی است دستگاه امنیتی فرانسه پاول دوروف، مالک تلگرام را که از آذربایجان به این کشور سفر کرده بود پس از صدور قرار بازداشت از سوی مقامات قضائی این کشور، هنگام پیاده شدن از هواپیمای شخصی‌اش بازداشت کردند.

گفته می‌شود حکم بازداشت دوروف به دلیل همکاری نکردن وی با نیرو‌های امنیتی فرانسه صادر شده است. مقامات فرانسوی گفته‌اند که ویژگی پیام‌های رمزگذاری شده تلگرام و عدم همکاری با نهاد‌های امنیتی دوروف را در قاچاق مواد مخدر و جرایم سنگین دیگر شریک می‌کند. دوروف ممکن است با اتهاماتی نظیر تروریسم در دادگاه فرانسه محاکمه شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->