پزشکیان در نشست مشترک با هیئت عالی ترکمنستان: توافق گازی با ترکمنستان اقدامی راهبردی برای تبدیل ایران به هاب گازی منطقه است پزشکیان: توافق گازی با ترکمنستان اقدامی راهبردی برای تبدیل ایران به هاب گازی منطقه است ماجرای معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟ ایران و ترکمنستان ۴ سند همکاری مشترک امضا کردند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ملت فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه امت اسلامی است دیدار رئیس دفتر فرمانده کل قوا و وزیر دفاع طرح تغییر در روند عضویت اعضای هیئت رئیسه در کمیسیون‌های مجلس بررسی خواهد شد نشست مشترک دولت و قوه قضائیه به میزبانی دولت برگزار شد وزیر خارجه ژاپن در گفت‌وگو با عراقچی: تشدید تنش‌ها به نفع منطقه نیست یک ژنرال صهیونیستی: ارتش در غزه شکست خورد و تکه‌تکه شد استقبال رسمی پزشکیان از رهبر ملی ترکمنستان تأکید پزشکیان به اعضای هیئت دولت درباره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد مصوبه پرداخت حق عضویت ایران در مجامع بین‌المللی ابلاغ شد کامالا هریس در صورت پیروزی در انتخابات آمریکا، توافق هسته ای جدیدی با ایران به وجود خواهد آورد حکم جدید رهبر معظم انقلاب برای اسکندر مومنی (۷ شهریور ۱۴۰۳) الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت چهاردهم شد + سوابق «جمال عرف» معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس‌جمهور شد + سوابق فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت چهاردهم شد + سوابق ورود رهبر ملی ترکمنستان به تهران | اولین میهمان خارجی دولت چهاردهم به پایتخت آمد عراقچی: از هر توافقی برای پایان‌یافتن جنگ غزه که موردتأیید مردم فلسطین باشد، حمایت می‌کنیم
سرخط خبرها

تأکید پزشکیان به اعضای هیئت دولت درباره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب

  • کد خبر: ۲۴۷۸۰۲
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
تأکید پزشکیان به اعضای هیئت دولت درباره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب
رئیس جمهور از اعضای دولت خواست که کنترل تورم، رشد و رونق تولید، مدیریت صحیح فضای مجازی، موضوع سفرهای استانی و حفظ و ارتقای نگاه و رویکرد مردمی دولت چهاردهم را به عنوان نکات محوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هیئت دولت، به شکل جدی مورد توجه قرار دهند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر مسعود پزشکیان در جلسه هیئت دولت صبح چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۳، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای فرصت دیدار و رهنمودهای ایشان قدردانی کرد و از همکاران خود در دولت خواست که کنترل تورم، رشد و رونق تولید، مدیریت صحیح فضای مجازی، موضوع سفرهای استانی و حفظ و ارتقای نگاه و رویکرد مردمی دولت چهاردهم به عنوان نکات محوری فرمایشات ایشان را به شکل جدی مورد توجه قرار دهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه با مردم بودن هرگز به معنای پوپولیست بودن نیست، افزود: برای بنده اینجا بودن سخت‌تر از حضور داشتن کنار و در میان مردم است؛ باور جدی دارم که مردم ولی نعمت ما هستند و باید خالصانه و صادقانه به آنها خدمت کنیم.

دکتر پزشکیان در بخش دیگری از سخنانش ضمن آرزوی موفقیت برای معاون حقوقی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان اعضای جدید هیئت دولت، از همه اعضای کابینه خواست در انتخاب معاونین و مدیران مجموعه تحت مدیریت خود، بر اساس شاخص‌ها و شایستگی افراد را منصوب کنند و از انتخاب مدیران بر اساس دوستی، نزدیکی‌های سیاسی و نظایر آن به طور جدی پرهیز کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اگر در تمام سطوح اینگونه عمل کنیم، شعار وفاق ملی ما برای مردم باورپذیرتر شده و وحدت و انسجام تقویت خواهد شد، اظهار داشت: اگر افراد بر اساس شایستگی و توانمندی انتخاب و منصوب شوند، مشارکت، امید و اعتماد مردم به دولت نیز افزایش خواهد یافت.

دکتر پزشکیان همچنین با تاکید بر ضرورت باور افراد به اجرای سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه گفت: منشا اختلافات، منیت افراد است. اگر باور داشته باشیم که باید این اسناد و سیاست‌های بالادستی را اجرا کنیم، دیگر اختلاف موضوعیتی ندارد. همه باید باور داشته باشند که حق ندارند خارج از چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه کار کنند.

گفتنی است، در این جلسه به پیشنهاد رئیس جمهور و با تایید هیات دولت، دکتر «فاطمه مهاجرانی» به عنوان سخنگوی جدید دولت منصوب شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->