نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد+ ویدیو گل‌ها(۹ شهریور ۱۴۰۳)| اولین برد مقابل آقا یحیی ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد(۹ شهریور ۱۴۰۳) پخش زنده بازی سپاهان و شمس آذر (۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه فشرده سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان (۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین عذرخواهی حسینی بدون یک کلین شیت مسیر آسان منچستریونایتد در لیگ اروپا برندگان و بازندگان قرعه لیگ قهرمانان اوسیمن، حریف سرسخت سرخابی‌ها در آسیا اهدای مدال نقره زهرا رحیمی، تکواندوکار پارالمپیکی ایران، در پاریس توسط جکی‌چان + عکس و ویدئو (۹ شهریور ۱۴۰۳) مربی خارجی گزینه جانشینی نکونام نکونام به رکورد شکست‌ناپذیری مجیدی نرسید | رکورد جاودانه فرهاد برای استقلال ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان (۹ شهریور ۱۴۰۳) | گاریدو، یحیی را سورپرایز می‌کند؟ نتیجه و ویدئو بازی زهرا رحیمی در فینال پاراتکواندو پاریس (۸ شهریور ۱۴۰۳) | اولین مدال ایران، نقره‌ای شد
سرخط خبرها

عذرخواهی حسینی بدون یک کلین شیت

  • کد خبر: ۲۴۸۱۸۵
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
عذرخواهی حسینی بدون یک کلین شیت
سید حسین حسینی درحالی که در سه بازی چهار گل دریافت کرده و هیچ کلین شیتی نداشته بابت دریافت گل در خوزستان از هواداران استقلال عذر خواهی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال در ۲۷۰ دقیقه‌ای که از لیگ بیست و چهارم گذشته نتوانسته هیچ کلین شیتی را به نام خود ثبت کند. حسینی در ۳ بازی آغازین ۴ گل دریافت کرده و میانگین گل‌های خورده او بالاتر از عدد یک است. هرچند که در خلق این آمار دیگر بازیکنان نیز مقصرند و نباید از دفاع تیمی غافل بود، اما به هرحال حسینی برخلاف فصل قبل شروع متفاوتی داشته و نتوانسته آمار خودش را تکرار کند. دروازه‌بان استقلال، اما به واسطه گلی که در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان دریافت کرد، عمیقا ناراحت است و به نوعی خود را مقصر دراین گل می‌داند.

حسینی به همین دلیل از هواداران استقلال عذرخواهی کرده تا منش خودش را به رخ بکشد. او گفته: «بازی سختی بود و استقلال خوزستان تیمی خوبی داشت. متأسفانه بازی را واگذار کردیم و شرمنده هواداران شدیم. باید بهتر از این باشیم. به شخصه از خودم بابت گلی که خوردم راضی نبودم و باید از هواداران عذرخواهی کنم.» بدون شک اگر حسینی بعد از آغاز دوباره لیگ برتر تغییر رویه ندهد و به همان دروازه‌بان سخت گیر تبدیل نشود، استقلال با مشکلات بزرگ‌تری مواجه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->