سرخط خبرها

سریال جنایی «هشت‌پا» روی آنتن + جزئیات

  • کد خبر: ۲۴۸۴۶۱
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
سریال جنایی «هشت‌پا» روی آنتن + جزئیات
سریال پلیسی-جنایی «هشت‌پا» به کارگردانی احمد معظمی، پخش خود را از فصل پاییز آغاز می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد معظمی، پس از ساخت «بازپرس»، «مسافران شهر»، «سرجوخه»، «ترور خاموش»، «خانه امن»، «سارق روح»،  این بار «هشت‌پا» را با موضوع مبارزه با موادمخدر ساخته است؛ سریالی که به احتمال زیاد در هفته اول مهرماه از سیما پخش خواهد شد.

سعید چنگیزیان، محمد صادقی، نادر سلیمانی، افسانه چهره‌آزاد، علی اوسیوند و احمد نجفی از بازیگران اصلی آن هستند.

سعید چنگیزیان بازیگر «زخم‌کاری» در این سریال، در نقش یک کارگاه حرفه‌ای ظاهر می‌شود. کارآگاه کیانفر در حین بررسی قتل مردی ثروتمند به متهم اصلی پرونده یعنی سعید با بازی رضا اکبرپور می‌رسد و تلاش می‌کند تا معمای پیچیده و رازآلود این جنایت را کشف کند.

 در این سریال ۲۰ قسمتی بیش از ۲۰ بازیگر اصلی دیده می‌شود که می‌توان به رویا جاویدنیا، ایرج نوذری، محمد فیلی، سودابه بیضایی، مینا وحید، هلیا امامی، علیرضا مهران، مینا وحید، ایوب آقاخانی، کمند امیر سلیمانی، علیرضا جلالی تبار، سپند امیر سلیمانی، حمید ابراهیمی و... اشاره کرد.

«هشت‌پا» را علی طالب‌آبادی در ۲۰ قسمت نوشته و محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است. این سریال محصول مشترک مرکز سیمافیلم و معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا (ناجی هنر) بوده که توسط مؤسسه فرهنگی و هنری وصف صبا تولید شده است.

تولید سریال «هشت‌پا» از سال گذشته آغاز شده و اکنون مراحل نهایی خود را برای روی آنتن رفتن در اوایل مهرماه طی می‌کند.

 سمیعی که ساخت موسیقی سریال «هشت‌پا» را بر عهده گرفته، در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، برنده جایزه بهترین آهنگسازی موسیقی ارکسترال شده است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->