آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار حسابی مشهد+جزئیات (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) سرعت وزش باد در زابل به ۱۰۸ کیلومتر در ساعت رسید (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) آمار عجیب مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس در سال ۱۴۰۳ درخواست رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان بین ۱۵ تا ۳۰ روز از اول مهرماه آیا با شست و شوی میوه آفت کش ها از بین می روند؟ آغاز پروازهای حج عمره از ابتدای ماه ربیع‌الاول پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ١۲ شهریور ١۴٠٣) | امروز مشهد خنک خواهد بود انجام حدود ۹ هزار بازدید بهداشتی از موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در مشهد و خراسان رضوی زائران پیاده رضوی برای پیشگیری از مسمومیت از مصرف مواد غذایی غیر بهداشتی پرهیز کنند چه کنیم قلبی سالم داشته باشیم؟ | برای تقویت قلب چه بخوریم؟ چه خوراکی‌هایی را نباید در مایکروویو گرم کنیم؟ ۶۸ دستگاه ناوگان اورژانس کشور به کمک زائران رضوی آمدند مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی خودرو در جاده نیشابور به سبزوار (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) فرمول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سال ۱۴۰۳ اعلام شد + نحوه محاسبه حقوق آقای رئیس جمهور، کارگران و بازنشستگان را فراموش نکنید | همسان‌سازی حقوق یک مطالبه عمومی است کشته شدن ۲ نفر بر اثر درگیری خونین طایفه‌ای در شهرستان لردگان برای درمان کبد چرب، روغن‌های حیوانی را حذف کنید واژگونی خودرو نیسان در تپه سلام مشهد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) زن سنگدل دختر ۴ ساله‌اش را در خواب خفه کرد| رازی که بعد از ۱۱ سال فاش شد سارقی که کتاب خواندن موقع دزدی باعث دستگیری‌اش شد حریق خودرو سمند در خیابان چمن مشهد دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ترافیک شدید در مبادی منتهی به فرودگاه مشهد| از قطار شهری استفاده کنید (۱۱ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ١۲ شهریور ١۴٠٣) | امروز مشهد خنک خواهد بود

  • کد خبر: ۲۴۸۶۹۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ١۲ شهریور ١۴٠٣) | امروز مشهد خنک خواهد بود
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و امشب به ویژه در نیمه شرقی و شهر مشهد کاهش دما رخ خواهد داد.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص آخرین وضعیت جوی در مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، تا پایان هفته جاری آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود. ‌پدیده غالب جوی وزش باد است که در نواحی بادخیز استان و به ویژه نیمه جنوبی، وزش باد گاهی شدید همراه با خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه با توجه به جریانات هوا، امروز و فردا احتمال انتقال ذرات گردوغبار از این مناطق به نواحی مرکزی استان دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است امروز و امشب به ویژه در نیمه شرقی و شهر مشهد، کاهش دما رخ خواهد داد، اما از فردا (۱۳ شهریور) تا روز پنجشنبه، روند تدریجی افزایش دما اتفاق می‌افتد.

به گفته وی در چند روز آینده، آسمان مشهد صاف در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد و امروز و فردا احتمال وقوع گردوغبار را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در کلانشهر مشهد، نوسانات دمایی ٣١ و ١٨ درجه به ثبت رسیده است، گفت: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣٠ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١۴ درجه خواهد رسید. طی شبانه‌روز گذشته، سرخس با دمای ٣٧ درجه و قوچان با دمای ٩ درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های تایباد و رشتخوار با ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->