پست اینستاگرامی هاشمی‌نسب در واکنش به خبر برکناری نکونام شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC انتقاد پیشکسوتان به سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو پاسخ منفی جهانبخش به پیشنهاد پرسپولیس نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر کویت (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) والیبال نشسته آلمان هم حریف ایران نشد مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن صفرزاده عالیشاه در تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشت مرادمند به تمرینات استقلال خداحافظی سوارس از تیم ملی اروگوئه پیانزا سرمربی تیم ملی والیبال ایران مذاکره نکونام با کریم انصاری‌فرد افشاگری قاسم حدادی‌فر درباره دریافت پیشنهاد از فیورنتینای ایتالیا مصطفی کارخانه پشت پرده مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی ماریان با تست دوپینگ مثبت از پاراالمپیک حذف شد ۱۴ بازیکن نهایی شمسایی در جام جهانی فوتسال ازبکستان سکوت باشگاه استقلال در مقابل شایعه اخراج نکونام شاکری به شهرراز پیوست مدال جهانی والیبال ساحلی با درخشش ستاره خراسانی
سرخط خبرها

مصطفی کارخانه پشت پرده مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی

  • کد خبر: ۲۴۸۸۴۹
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
مصطفی کارخانه پشت پرده مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی
مصطفی کارخانه، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در روز‌های اخیر مذاکراتی با فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیران باشگاه استقلال با جواد نکونام وارد چالش شده‌اند و در روز‌های اخیر مذاکراتی با گزینه‌های متعدد داشته‌اند. در همین راستا گفته شده مدیران استقلال قصد دارند با سرمربی خارجی وارد مذاکره جدی شوند و در واقع جذب مربی خارجی گزینه اول آنها برای تقویت استقلال در فصل پیش رو است.

اما در عین حال مذاکراتی نیز با دیگر گزینه‌ها شده است. در همین راستا شنیده می‌شود که باشگاه استقلال از طریق مصطفی کارخانه مذاکراتی با فرهاد مجیدی داشته است. کارخانه پیش‌تر نیز از روابط خود با فرهاد و فرزاد مجیدی رونمایی کرده بود و به نظر می‌رسد این نزدیکی سبب شده دوباره باب مذاکرات جدید باز شود.


با توجه به اینکه باشگاه استقلال همچنان روی برکناری جواد نکونام قطعی نیست به نظر نمی‌رسد که در این برهه تغییری در کادر فنی ایجاد شود، اما پر واضح است که این قبیل رفتار‌ها می‌تواند یک هشدار جدی برای جواد نکونام باشد.  

مذاکره اخیر کارخانه با مجیدی بیانگر حس درونی اعضای هیات مدیره این باشگاه برای ایجاد تغییرات است هرچند که نباید از این واقعیت بزرگ غافل بود که خود اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز به دلیل تغییراتی که در بدنه دولت ایجاد خواهد شد، چندان جایگاه مطمئنی ندارد و شاید هم به همین دلیل است که مجیدی به مدیران کنونی استقلال اعلام کرده قصدی برای بازگشت ندارد تا تکلیف باشگاه روشن شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->