ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

احتمال حضور استقلال و پرسپولیس در فوتسال

  • کد خبر: ۲۴۸۸۶
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
احتمال حضور استقلال و پرسپولیس در فوتسال
برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال حضور یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال در این رقابت‌ها زیاد است.

به گزارش شهرآرانیوز، در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای بازگرداندن دو تیم پرسپولیس و استقلال به فوتسال شده است. این دو تیم در سنوات گذشته در این رشته تیمداری می‌کردند اما با توجه به مشکلاتی که سد راه این دو تیم بود از جمله ماجرای تبانی رخ داده در سال ۹۰ قید تیمداری در فوتسال را زدند.

البته اوضاع و احوال مالی این دو تیم هم هیچ گاه خوب نبوده و شاید خیلی ها آرزو کردند کاش پرسپولیس و استقلال با این همه بدهی و مشکلات مالی وارد لیگ فوتسال نمی‌شدند با این حال در سال‌های اخیر مدیران فوتبالی یکی از راه‌های جذب اسپانسر و پخش تلویزیونی را وارد کردن تیم‌های محبوب فوتبال و فوتسال عنوان می‌کردند. در این مدت تلاش‌های زیادی برای متقاعد کردن مدیران این دو باشگاه برای تیمداری در فوتسال صورت گرفت اما تغییرات زیاد روی صندلی مدیریتی این دو باشگاه عملاً مذاکرات را ناتمام می گذاشت. از سوی دیگر پس از انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی عملاً پایتخت از داشتن یک تیم فوتسال محروم بوده و حتی یک تیم معمولی نیز برای شرکت در مسابقات نداشته است و این یک زنگ خطر برای فوتسال تهران با این همه استعداد و نیروی انسانی است.

در همین زمینه شنیده می‌شود یک اسپانسر مالی قوی حاضر شده فوتسال تهران را بار دیگر صاحب سهمیه در لیگ برتر کند به شرط اینکه یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال به تیمداری در فوتسال رضایت دهند. بر اساس شنیده‌ها این فرد با شرط اینکه نام تیمش یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال و زیر نظر این دو باشگاه باشد حاضر به هزینه کردن شده است یعنی یکی از این دو باشگاه تنها اجازه دهند نام تیم پرسپولیس و استقلال بوده و از بابت هزینه هیچ نگرانی نداشته باشد. با توجه به اینکه مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هنوز ثبات پیدا نکرده این فرد منتظر است تا وضعیت مدیریت این دو باشگاه روشن شده و از طریق چهره های شاخصی چون وحید شمسایی این دو باشگاه برای حضور در لیگ برتر فوتسال متقاعد کند و شاید شاهد حضور یکی از این دو تیم محبوب پایتخت پس از سال‌ها در لیگ برتر فوتسال باشیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->