شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو پاسخ منفی جهانبخش به پیشنهاد پرسپولیس نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر کویت (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) والیبال نشسته آلمان هم حریف ایران نشد مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن صفرزاده عالیشاه در تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشت مرادمند به تمرینات استقلال خداحافظی سوارس از تیم ملی اروگوئه پیانزا سرمربی تیم ملی والیبال ایران مذاکره نکونام با کریم انصاری‌فرد افشاگری قاسم حدادی‌فر از پیشنهاد فیورنتینای ایتالیا مصطفی کارخانه پشت پرده مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی ماریان با تست دوپینگ مثبت از پاراالمپیک حذف شد ۱۴ بازیکن نهایی شمسایی در جام جهانی فوتسال ازبکستان سکوت باشگاه استقلال در مقابل شایعه اخراج نکونام شاکری به شهرراز پیوست مدال جهانی والیبال ساحلی با درخشش ستاره خراسانی هشدار بیرانوند به بازیکنان تیم ملی
سرخط خبرها

افشاگری قاسم حدادی‌فر از پیشنهاد فیورنتینای ایتالیا

  • کد خبر: ۲۴۸۸۶۰
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
افشاگری قاسم حدادی‌فر از پیشنهاد فیورنتینای ایتالیا
قاسم حدادی‌فر، بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه ذوب آهن از پیشنهادی که در دوران جوانی از تیم فیورنتینای ایتالیا دریافت داشته، رونمایی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز. قاسم حدادی‌فر، بازیکن سابق تیم ملی و ذوب آهن اصفهان درباره پیشنهادی که سال‌ها قبل از تیم فیورنتیانی ایتالیا برایش رسیده، صحبت‌های تازه‌ای به زبان آورده است. حدادی‌فر گفته: «وقتی عضو جوانان ذوب‌آهن بودم یک گروه استعدادیابی از فیورنتینای ایتالیا سر تمرین ما آمدند. آنها همه تیم‌های پایه را بررسی و من را انتخاب کردند. حتی دعوتنامه برایم فرستادند. همه کارهایم مشغول حل شدن بود که در یک تغییر و تحول مدیریتی من از این سفر جا ماندم. به جای من یک بازیکن بزرگسال ذوب‌آهن به ایتالیا رفت و حتی یک هفته در کمپ فلورانس در ایتالیا بود. دوست ندارم نام این بازیکنی که جای من به ایتالیا رفت را بگویم ولی بعد از یک هفته آن بازیکن برگشت و موفق نشد. به هر حال دیگر قسمت نشد به خارج از کشور بروم.»


حدادی‌فر درباره اینکه چرا به تیم‌های بزرگ فوتبال ایران نرفت نیز این توضیحات را داد: «یعد از آنکه از صنعت نفت به ذوب‌آهن برگشتم، تیم‌های شهرستانی با رقم‌های خوب پیشنهاد دادند، اما وقتی تیم به لیگ قهرمانان آسیا رفت و نایب قهرمان شد در ۲ یا ۳ مقطع پرسپولیس در ۲ یا ۳ مقطع استقلال پیشنهاد همکاری دادند. از سپاهان هم در ۲ یا ۳ مقطع پیشنهاد داشتم. حتی بعد از لیگ قهرمانان آسیا که در لیست ۵ نفر برتر قرار گرفتم پیشنهاد از کشور کویت و قطر داشتم. همیشه دنبال بهانه‌ای بودم که بمانم. من از نظر احساسی وابسته به خانوادم بودم و در این تیم راحت بودم. خیلی راحت بودم. می‌توانید از آقای دلیری مدیرعامل وقت بپرسید. او می‌گفت قاسم تو چه می‌خواهی؟ ما اینجا برایت فراهم می‌کنیم ولی در نهایت با وجود آن پیشنهادات در ذوب آهن ماندم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->