استقرار ۶۵ دستگاه تانکر در مشهد و ایستگاه‌های استقبال از زائر بررسی قیمت امروز موبایل‌های شیائومی (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) اختصاص ۱۸۰ سرویس فوق العاده اتوبوس برای مقاصد پرتردد برون شهری کاهش قیمت خودرو‌های خارجی | بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) آرامش در بازار خودرو‌های داخلی | قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) تفویض اختیار بخشودگی جرائم تا ۲۵ شهریور به مدیران کل امور مالیاتی بورس پس از ۱۲ روز منفی شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خرسان رضوی: پیشی گرفتن نرخ استهلاک سرمایه از رشد سرمایه‌گذاری عمده چالش در حوزه اقتصاد است ناترازی برق به ۱۹ هزار و ۷۰۰ مگاوات رسید نظر وزیر کار جدید درباره دستمزد کارگران چیست؟ استاندار خراسان رضوی: بیش از ۹۰ درصد اقتصاد خراسان رضوی دردست سرمایه‌گذاران خصوصی است | خراسان رضوی به ۴۰ کشور صادرات دارد ویدئو| پزشکیان در مشهد: باید جراحی‌هایی در بعضی بخش‌ها انجام دهیم جوجه‌ریزی بیش از ۵۳ میلیون قطعه در خراسان رضوی واردات آیفون در نیمه دو سال ۱۴۰۲، ۹۰۰ میلیون دلار ارز را از کشور خارج کرده است نرخ طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) پلمب یک ماهه ۷ واحد صنفی در مشهد | برخورد قاطع با فروشگاه‌هایی که اصرار بر تخلف دارند (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) تعادل به بازار بلیت پرواز تهران - مشهد برگشت | تقاضا باشد، پرواز‌های فوق‌العاده می‌گذاریم آغاز پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی با ضمانت یارانه + جزئیات برای تهاتر زعفران و گیاهان دارویی با میوه های خارجی هنوز مشکل داریم «پوست خربزه» تسهیلات بانکی زیر پای کارمندان بانک‌ها حضور رئیس‌جمهور در جمع فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت دلار، طلا، سکه و رمزارز‌ها (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت بلیت تهران به مشهد و برعکس امروز چند است؟ (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) طی ۴ ماه، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان پوشاک قاچاق از بازار جمع آوری شده است رکود تورمی بر بازار مسکن حکم فرما شد سامانه خودنویس چه اثری بر بازار مسکن داشته است؟
سرخط خبرها

تعادل به بازار بلیت پرواز تهران - مشهد برگشت | تقاضا باشد، پرواز‌های فوق‌العاده می‌گذاریم

  • کد خبر: ۲۴۸۸۷۶
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
تعادل به بازار بلیت پرواز تهران - مشهد برگشت | تقاضا باشد، پرواز‌های فوق‌العاده می‌گذاریم
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: ۲۲ شرکت هواپیمایی که مجوز پرواز دارند، برای مسیر تهران-مشهد پرواز‌های برنامه‌ای و فوق‌العاده در نظر گرفته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقصود اسعدی‌سامانی با بیان اینکه در عرضه بلیت پروازهای تهران-مشهد کمبودی وجود ندارد، گفت: بلیت پروازهای تهران-مشهد بر روی سایت اکثر شرکت‌های هواپیمایی موجود است و مسافران می‌توانند با مراجعه به ایرلاین موردنظر خود، نسبت به خرید بلیت در هر ساعت اقدام کنند.

وی افزود: ۲۲ شرکت هواپیمایی که مجوز پرواز دارند، برای مسیر تهران-مشهد پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده در نظر گرفته‌اند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: سال گذشته، مردم در این ایام برای تهیه بلیت به دنبال واسطه‌ها بودند یا از بازار سیاه آن را تهیه می‌کردند درحالی‌که با حذف قیمت‌گذاری دستوری و واگذاری آن به شرکت‌ها، امسال عرضه افزایش یافته و دست واسطه‌ها از این بازار حذف شده است.

وی ادامه داد: قیمت پروازهای تهران-مشهد براساس قیمت‌های مصوب و تا سقف ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که حتی برخی ایرلاین‌ها پایین از این قیمت نیز بلیت عرضه می‌کنند. همچنین بلیت برگشت از مشهد به تهران نیز با یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

سامانی در پاسخ به این سوال که آیا اختصاص پروازهای فوق العاده محدود به هفته جاری خواهد شد یا خیر؟ گفت: اگر تقاضا وجود داشته باشد هیچ محدودیتی برای اختصاص پرواز فوق العاده برای هفته های بعد وجود ندارد و شرکت ها این امکان را دارند که برای هفته های بعد نیز پروازها فوق العاده اختصاص دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->