تیم ملی فوتسال ایران در راه مشهد پست اینستاگرامی هاشمی‌نسب در واکنش به خبر برکناری نکونام شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC انتقاد پیشکسوتان به سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو پاسخ منفی جهانبخش به پیشنهاد پرسپولیس نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر کویت (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) والیبال نشسته آلمان هم حریف ایران نشد مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن صفرزاده عالیشاه در تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشت مرادمند به تمرینات استقلال خداحافظی سوارس از تیم ملی اروگوئه پیانزا سرمربی تیم ملی والیبال ایران مذاکره نکونام با کریم انصاری‌فرد افشاگری قاسم حدادی‌فر درباره دریافت پیشنهاد از فیورنتینای ایتالیا مصطفی کارخانه پشت پرده مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی ماریان با تست دوپینگ مثبت از پاراالمپیک حذف شد ۱۴ بازیکن نهایی شمسایی در جام جهانی فوتسال ازبکستان سکوت باشگاه استقلال در مقابل شایعه اخراج نکونام شاکری به شهرراز پیوست
سرخط خبرها

تیم ملی فوتسال ایران در راه مشهد

  • کد خبر: ۲۴۸۹۹۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
تیم ملی فوتسال ایران در راه مشهد
بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتسال پیش از عزیمت به کشور میزبان جام جهانی ۲۰۲۴، به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان امروز (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۳) پس از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی قزاقستان که به برتری ۴ بر یک قزاق‌ها و سپس تساوی یک - یک انجامید، به ایران بازگشتند.

ملی‌پوشان که آماده شرکت در جام جهانی فوتسال می‌شوند، امروز و فردا استراحت می‌کنند و روز پنجشنبه به اردو بازخواهند گشت. شاگردان وحید شمسایی تا روز دوشنبه در تهران به تمرینات خود ادامه می‌دهند و صبح روز سه‌شنبه عازم مشهد مقدس خواهند شد تا پس از زیارت حرم امام رضا (ع)، با پروازی اختصاصی به ازبکستان سفر کنند.

تیم ملی فوتسال روز چهارشنبه ۲۱ شهریور در ازبکستان مقابل تیم ملی تایلند صف‌آرایی می‌کند. ایران پیش‌تر در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ با نتیجه ۴ بر یک بر تایلند غلبه کرده بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ از روز ۲۴ شهریور در ازبکستان آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه هستند.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->