سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند سعید افروز: نذر کرده بودم مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس قتل عیسی گل‌محمدی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون بوکس با ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو | رد‌پای دو زن در قتل فجیع ورزشکار مشهور نام مهدی طارمی در فهرست اینتر برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴ شکایت یامگا از استقلال؟ جریمه ۳۰۰ میلیونی برای اخراج ملی پوشان! فرود مستقیم تیم ملی در العین؟ قرارداد نجومی یک سلبریتی برای حضور در تبلیغات یک برند برنامه ویژه گاریدو برای آماده‌سازی پرسپولیس
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان

  • کد خبر: ۲۴۹۱۳۰
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان
تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان در نخستین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی در آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان در چارچوب هفته نخست دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی تحت هدایت قلعه‌نویی در دور دوم مقدماتی جام جهانی عملکرد چندان موفقی از خود به نمایش نگذاشت و در گروهی که با تیم‌های هنگ‌کنگ، ازبکستان و ترکمنستان قرار داشت توانست پس از انجام ۶ بازی ۱۴ امتیاز کسب کند و به عنوان هفتمین تیم برتر دور دوم مقدماتی جام جهانی به مرحله سوم این رقابت‌ها راه پیدا کند.

تیم ملی کشورمان در فاز هجومی و دفاعی هم حتی نتوانست جزو برترین‌های آسیا قرار بگیرد. حال با این وجود شاگردان قلعه‌نویی در دور سوم مقدماتی جام جهانی با تیم‌های قرقیزستان، قطر، امارات، کره شمالی و ازبکستان در گروه یک مرحله سوم مقدماتی قرار گرفته است و کار چندان سختی برای صعود مستقیم به جام جهانی ندارد، حال باید ببینیم تیم تحت هدایت قلعه‌نویی می‌تواند از گروه نه چندان دشوار خود به راحتی صعود کند یا کار تیم ملی ایران در روز‌های پایانی این تورنمنت به، اما و اگر کشیده خواهد شد.

تیم ملی ایران در روز‌های ۱۵ و ۲۰ شهریور ۲ بازی نخست خود در مقدماتی جام جهانی را برابر قرقیزستان و امارات برگزار خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->