قهرمانی فرنگی کاران جوان ایران در جهان مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن عرب‌عامری مورینیو به کابوس آنتونی در منچستریونایتد پایان می‌دهد فهرست نامزد‌های برترین فوتبالیست زن سال اعلام شد | جنگ ستاره بارسا با حریف آمریکایی نامزدهای برترین فوتبالیست جوان سال اعلام شد | یامال در مسیر امباپه، بلینگام و پدری مارتینز، شانس اصلی بردن جایزه یاشین آفریقایی‌ها در راه بارسا سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف ستاره لیورپول برای ماندن صلاح دست به کار شد کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند سعید افروز: نذر کرده بودم مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس
سرخط خبرها

ستاره لیورپول برای ماندن صلاح دست به کار شد

  • کد خبر: ۲۴۹۱۶۵
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
ستاره لیورپول برای ماندن صلاح دست به کار شد
لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول برای تغییر نظر محمد صلاح درباره جدایی‌اش از این باشگاه دست به کار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در شرایطی که صلاح چندروز پیش از پایان دورانش حضورش در بندر آنفیلد گفته و اعلام کرده بود که در تابستان آینده از جمع لیورپولی‌ها جدا خواهد شد، دیاز که در اردوی این تیم رابطه دوستانه‌ای با صلاح دارد برای تغییر نظر این بازیکن دست به کار شده و می‌خواهد با صحبت با ستاره مصری نظر او را تغییر دهد.

ملی پوش مصری که قرارداد فعلی‌اش با لیورپولی‌ها در تابستان آینده به پایان می‌رسد، شروع طوفانی در این فصل لیگ برتر داشته و در سه بازی اول تیمش سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است. با این عملکرد صلاح بار دیگر ارزش‌های خود را به رخ کشید و هواداران این تیم خواهان ماندنش در فصل‌های پیش رو هستند.

البته به نظر می‌رسد که مشکل اصلی تمدید قرارداد او با لیورپول، حقوق درخواستی‌اش باشد. ستاره مصری هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند از لیورپول دستمزد می‌گیرد و مدیران لیورپول به این بازیکن ۳۲ ساله گفته‌اند که برای تمدید قرارداد باید حاضر به کاهش دستمزدش شود. صلاح از این ‏بابت عصبانی است و با اعلام رفتنش در پایان فصل از لیورپول، می‌خواهد هواداران ‏را علیه مدیران باشگاه بسیج کند تا آنها مجبور شوند از موضع‌شان درباره کم کردن دستمزد صلاح ‏کوتاه بیایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->