چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس شهردار مشهد: اولویت فعلی مدیریت شهری؛ ایجاد حال خوب برای شهروندان است+ویدئو درباره محمدولی اسدی، نایب تولیت آستان قدس رضوی | خادمی که تیرباران شد رضایت مردم از عملیات زمستانه شهرداری مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو

  • کد خبر: ۲۴۹۲۰۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو
شهردار مشهد گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندر شریف درحاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا ضمن تشکر و قدردانی از تمام همکاران در حوزه حمل و نقل، اظهار کرد: خدا را شاکریم عمری داد که بتوانیم محرم و صفر دیگری را تجربه کنیم و خدمتی انجام دهیم. ایام محرم و صفر ایام عشق و دلدادگی است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل برون شهری در دو و سه روز آینده پیک خواهیم داشت و وظایف همکاران سخت و پر رنگ‌تر خواهد بود. جمعیت مشهد در این ایام دو تا سه برابر شد و این نشان دهنده این است که اگر بدون برنامه بودیم نمی‌توانستیم این جمعیت را مدیریت کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در حوزه‌های نظافت، رفت و روب، فرهنگی اکران‌های شهری، حمل و نقل شهری، ۳۲ هزار نیرو خدمت رسان بودند تا این خدمات ارزنده به زائران و مجاوران انجام شود، گفت: اربعین را پشت سرگذاشتیم و پاکبانان شهرداری مشهد و سایر نیرو‌های انسانی شهرداری بسیار تخصصی و با برنامه ریزی خدمت کردند.

شهردار مشهد داد: ۴۵۰ نیروی پاکبان بدون حق ماموریت و تنها با در نظر گرفتن پاداش معنوی و عشق و دلدادگی در دمای ۵۰ درجه خدمت رسانی کردند و نشان دهنده‌ی تلاش خالصانه و صادقانه نیرو‌های شهرداری مشهد است.

وی گفت: در نظارت بر تاکسیرانی و خدمت رسانی ۱۲ هزار راننده گلایه‌هایی بود که ممکن است یک یا دو نفر متخلف باشند و بی انصافی است که  زحمات ارزنده تعداد زیادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان و زائران هر خدمتی را ضعیف ببینند، به شهرداری ربط می‌دهند، تاکید کرد: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است و از ضعف سایر نهاد‌ها سرچشمه گرفته که به مدیرانشان منتقل می‌کنیم.

قلندر شریف ادامه داد: امسال انتقال زائران از ملک آباد تکلیف شهرداری نبود، یا در حوزه اسکان و سایر خدمات هرچند وظیفه ما نبود، اما ورود داشتیم و خدمت رسانی کردیم. تاکسیرانی با پایان رسیدن خدمات دهه صفر، برای بازگشایی مدارس و سرویس دهی به دانش آموزان برنامه ریزی دقیق داشته باشد.

وی از همکاران در حوزه حمل و نقل درخواست کرد و گفت؛ برای آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی کنید و لطفاً برنامه ریزی سرویس‌ها در ماه مهر را به خوبی انجام دهید، زیرا مهم است و از فردا ویژه وارد این حوزه شوید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->