پادشاه بحرین بیش‌از ۴۵۰ زندانی عمدتاً سیاسی را عفو کرد رئیس جمهور به تذکر یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد فرمانده نیروی دریایی سپاه: در برابر تمام دشمنان مستحکم خواهیم ایستاد فرماندهان سپاه از تنبیه شدید رژیم صهیونیستی در پی ترور اسماعیل هنیه خبر دادند وزیر کشور: ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی آغاز می‌شود واکنش دیپلماتیک ایران به ادعای برخی کشورهای اروپایی و آمریکا مبنی بر دخالت ایران در مناقشه اوکراین پیامد‌های حضور اتباع غیرمجاز در کشور چیست؟ از پزشکیان تا حسین زاده؛ آیا نمایندگان مجلس دوازدهم بازهم کاهش خواهند یافت؟ تردد کدام خودرو‌ها جمعه و شنبه (۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) در هراز ممنوع است؟ ترامپ اوکراین را به دروغ‌گویی درباره تعداد تلفاتش در جنگ متهم کرد نماینده مجلس: مدل اقتصادی معرفی‌شده از سوی پزشکیان، مطابق با عدالت اجتماعی باشد سردار سلامی در پیامی، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را تبریک گفت وزیر کشور: سرباز وطنم | بخشی از وجودم در لشکر ۲۵ کربلا جا مانده است تاکید سازمان ملل بر آتش بس فوری و افزایش کمک های بشردوستانه به غزه سخنان قاطع سفیر ایران در سازمان ملل به مناسبت روز مقابله با آزمایش‌های هسته‌ای| رژیم اسرائیل تهدید امنیت جهان است ساعات کار ادارات اصفهان از ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ تغییر می‌کند+جزئیات سه کشته در حمله پهپادی به یک خودرو در سلیمانیه عراق (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) نظامی آمریکا در ونزوئلا دستگیر شد سفیر ایران در ریاض:می‌خواهیم روابط ایران و عربستان به بالاترین سطوح خود برسد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) تیراندازی مرگبار در دبیرستانی در آمریکا (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) دفتر رهبر معظم انقلاب گزارش استهلال ماه ربیع الاول را منتشر کرد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر کشور: ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۹۲۸۵
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
وزیر کشور: ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی آغاز می‌شود
وزیر کشور گفت: ساماندهی اتباع خارجی به زودی آغاز می‌شود و نخستین گام در این زمینه، اخراج اتباع غیرقانونی و بدون مجوز است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اسکندر مومنی امروز پنجشنبه در ادامه سفر به شیراز و در بازدید از محله سنگ سیاه این شهر گفت: ساماندهی اتباع خارجی به زودی آغاز می‌شود و مردم اطمینان داشته باشند که این طرح به شکل کامل، با یک برنامه مناسب و با در نظر گرفتن ملاحظات منطقه‌ای و همسایگی اجرا خواهد شد.

وزیر کشور بیان کرد: یکی از اولویت‌هایی که در مجلس اعلام کردیم، موضوع ساماندهی اتباع خارجی است و در همین زمینه یک دستور جامع در حال تدوین است و به زودی اجرایی می‌شود.

وی اعلام کرد: نخستین گام در این زمینه، اخراج اتباع غیر قانونی و بدون مجوز است.

وزیر کشور، ضمن یادآوری بازدید سال‌های گذشته خود از محله سنگ سیاه شیراز گفت: شرایط امروز این محله با شرایط گذشته آن تفاوت دارد و تغییرات ایجاد شده کاملا محسوس است و شاهد هستیم که به همت استانداری، شهرداری، سپاه و فرمانداری، بافت منطقه سنگ سیاه ساماندهی شده است.

مومنی افزود: با اقدامات انجام شده، ترمیم بافت و ایجاد فضا‌های سنتی و بوم گردی این منطقه، امروز پذیرای گردشگران است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->