فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: مقابل هرگونه تهدید هوایی آمادگی کامل داریم اقامه نماز جمعه از هفته آینده در دانشگاه تهران (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) ایران ادعای آمریکا درباره دخالت در روند انتخابات این کشور را رد کرد ترامپ به حمایت پوتین از هریس واکنش نشان داد عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی پس از ۱۰ روز از جنین (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| چهره به چهره با مردم | سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری سفیر ایران: نگران دستیابی گروههای تروریستی به سلاح‌های شیمیایی هستیم پادشاه بحرین بیش‌از ۴۵۰ زندانی عمدتاً سیاسی را عفو کرد رئیس جمهور به تذکر یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد فرمانده نیروی دریایی سپاه: در برابر تمام دشمنان مستحکم خواهیم ایستاد فرماندهان سپاه از تنبیه شدید رژیم صهیونیستی در پی ترور اسماعیل هنیه خبر دادند وزیر کشور: ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی آغاز می‌شود واکنش دیپلماتیک ایران به ادعای برخی کشورهای اروپایی و آمریکا مبنی بر دخالت ایران در مناقشه اوکراین پیامد‌های حضور اتباع غیرمجاز در کشور چیست؟ از پزشکیان تا حسین زاده؛ آیا نمایندگان مجلس دوازدهم بازهم کاهش خواهند یافت؟ تردد کدام خودرو‌ها جمعه و شنبه (۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) در هراز ممنوع است؟ ترامپ اوکراین را به دروغ‌گویی درباره تعداد تلفاتش در جنگ متهم کرد نماینده مجلس: مدل اقتصادی معرفی‌شده از سوی پزشکیان، مطابق با عدالت اجتماعی باشد سردار سلامی در پیامی، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را تبریک گفت وزیر کشور: سرباز وطنم | بخشی از وجودم در لشکر ۲۵ کربلا جا مانده است تاکید سازمان ملل بر آتش بس فوری و افزایش کمک های بشردوستانه به غزه
سرخط خبرها

عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی پس از ۱۰ روز از جنین (۱۶ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۹۳۷۶
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی پس از ۱۰ روز از جنین (۱۶ شهریور ۱۴۰۳)
نظامیان ارتش اشغالگر اسرائیل و نیرو‌های سازمان شاباک پس از ۱۰ روز یورش گسترده، از شهر و اردوگاه جنین خارج شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، نظامیان ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد امروز (جمعه) سرانجام پس از ۱۰ روز یورش سنگین، از شهر و اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری خارج شدند.

به نوشته الجزیره، با خروج نظامیان اشغالگر، رفت و آمد خودرو‌ها پس از ۱۰ روز در خیابان‌هایی که همچنان از تخریب گسترده اشغالگران در امان مانده است از سر گرفته شد.

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، طی این لشکرکشی گسترده، ۲۲ زن و مرد فلسطینی در شهر و اردوگاه جنین به شهادت رسیدند.

پس از خروج نظامیان اشغالگر، فلسطینی‌ها تصاویری از حجم تخریب و ویرانی بر جا مانده از شهر و اردوگاه جنین را منتشر کردند که نشان می‌دهد بولدزر‌های اسرائیلی چگونه آسفالت خیابان‌ها را کنده و زیرساخت‌های آب و فاضلاب را تخریب کرده‌اند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->