موسیالا، جانشین جذاب دی‌بروینه در منچسترسیتی سپاهان - ملوان، در فولادشهر «کاملان» برای ۴ سال رئیس هیئت هاکی خراسان‌رضوی شد والیبال نشسته ایران قهرمان پاراالمپیک پاریس شد | هشتمین طلا تقدیم به هشتمین امام گیتاریست استقلال در راه اصفهان ایولو پتف در آستانه جانشینی نکونام نکونام: از استقلال می‌روم ولی زیر بار زیلیکیچ نمی‌روم پخش زنده بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر بوسنی در فینال پارالمپیک پاریس (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) مهرداد محمدی با استقلال قهر کرد| احتمال جدایی قوت گرفت بازگشت سسما به استقلال منتفی شد| درخواست دستمزد ۴۰۰ هزار دلاری مخالفت مدیران استقلال با اخراج زیلیکیچ| جنگ بالا گرفت اشک‌های خداداد بر پیکر بی جان پدر+عکس شعار حیا کن، رها کن علیه قلعه‌نویی| جایگاه متزلزل امیر در تیم ملی نتیجه بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی(۱۵ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| بی‌برنامه‌ایم آقای قلعه‌نویی ویدیو خلاصه بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی(۱۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| تاج فیروز: ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آماده میزبانی از تیم ملی | هیئت فوتبال استان یک سال و نیم است مسئول ندارد مدال نقره جودو پارالمپیک، بر گردن میثم بنی‌طبا پخش زنده بازی ایران و قرقیزستان (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی ژاپن و چین در مقدماتی جام جهانی آسیا (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | تحقیر شاگردان برانکو مقابل سامورایی‌ها نتیجه و ویدئو بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر مصر در نیمه‌نهایی پارالمپیک (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | صعود شاگردان رضایی به فینال
سرخط خبرها

نکونام: از استقلال می‌روم ولی زیر بار زیلیکیچ نمی‌روم

  • کد خبر: ۲۴۹۴۶۰
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
نکونام: از استقلال می‌روم ولی زیر بار زیلیکیچ نمی‌روم
جواد نکونام در مصاحبه‌ای جدایی خود از استقلال را تایید کرد. او صراحتا اعلام کرد هرگز با این شرایط در استقلال کار نمی‌کند و زیر بار بازی دادن به بازیکنی همچون زیلیکیچ نمی‌رود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام در مصاحبه‌ای جدایی خود از استقلال را تایید کرد تا مشخص شود میان او مدیران باشگاه استقلال شکاف بسیاری وجود دارد و ادامه همکاری در چنین شرایطی میسر نیست.

نکونام در مصاحبه‌ای متفاوت جملاتی به زبان آورده که نشان دهنده پایان همکاری او با این باشگاه است:یکی از بازیکنان جدید تیم من همین دیروز می‌گفت فصل گذشته ۵ بازی پشت سرهم باختیم، اما این شرایطی که برای استقلال در یک هفته گذشته پیش آمد را ندیدیم! با یک باخت باید گوشی مدیران خاموش و تیم به حال خود رها شود؟ تجهیزات اولیه پزشکی خریداری نشود و امکانات برای تمرین قطع شود؟ کجای دنیا با یک شکست تیم این طور اداره می‌شود؟ این شرایط را تجربه کنیم و حتی یک حمایت خشک و خالی هم نکنند؟

نکونام ادامه داد: من هیچ پاسخی به این سئوالات نداشتم و فقط شرمنده بازیکنانم شدم. بازیکنانی که بهترین هستند و با وجود بی مهری و یک هفته بی تفاوتی و عدم حمایت از سوی باشگاه یا قطع کردن تغذیه، عدم خرید تجهیزات پزشکی وتأمین نکردن امکانات، باز هم با تعصب و قدرت تمرین کردند و باید قدردان این بچه‌ها بود. براى آوردن مربى خارجى یکم زود بود. دوستان یک بیانیه یا به قول خودشان اطلاع رسانی کردند که بیشتر از آن که کمک حال تیم باشد، حواشی، شایعات و مشکلات تیم را بیشتر کرد. از بازیکنان بپرسید تیم در چه حالی است در حال حاضر؟! من امروز خطاب به هوادار استقلال می‌گویم که به دلیل رعایت یک طرفه قانون سقف بودجه نمیتوانیم قرارداد چند بازیکن خود را ثبت کنیم.

سرمربی استقلال به کمبود بازیکن نیز اشاره کرده است: استقلال کمبود تعداد بازیکن دارد وچند مصدوم هم داریم، اما با همین شرایط هم اگر حمایت کنند قول می‌دهم موفق شویم. فصل گذشته هم ثابت کردیم با دست خالی می‌جنگیم، اما به خاطر نام استقلال پا پس نخواهیم کشید! من این قول را به هواداران می‌دهم درحالی که می‌دانم یکی از همین آقایان ازاول هم دنبال مربی خارجی بوده و قبل از آن که مشکلات برای ادامه همکاری من با استقلال مرتفع شود، با مربی خارجی توافق هم کرده بودند. همچنین با سرمربیان خارجی مختلفی در همین چند روز گذشته مذاکره کرده اند که یکی از آنها اتفاقا با من در ارتباط است! ایرادی ندارد، باشگاه می‌تواند با هرمربی دوست دارد مذاکره کند ولی چرا یک هفته، تیم را به حال خود رها کرده اید تا شایعات مختلف ذهن بازیکنان و تیم من را خراب کند.شاید هم مشکل باخت در شرایط غیرعادی و عجیب به استقلال خوزستان نباشد و مشکل کنارگذاشتن یک بازیکن بی کیفیت باشد؟ اگر این طور باشد پس مطمئن شدم کار خودم را درست انجام داده و منتظر تبعات آن هستم. به من پیغام می دهند مهرداد محمدی و گوستاوو را بیرون کن و زیلیکیچ را برگردان! آیا این حرف منطقی است؟! طفلکی بلانکو تا ۲ ساعت پیش ازدیدار با استقلال خوزستان، نمی دانست و نمی دانستیم می تواند برای ما بازی کند یا نه؟ آیا رقیبان ما سقف بودجه را رعایت کرده اند؟ چرا این قانون فقط برای استقلال است و باشگاه ما اجرا می کند؟

حرف‌های پایانی نکونام درباره برکناری است: حتی اگر من را برکنار کنید، بازیکن بی‌کیفیت را نه می‌خواهم و نه بازی می‌دهم. با یک باخت تلفن خود را خاموش و تیم را رها کردند. با مربیان خارجی زیادی در چند روز اخیر مذاکره کردند که یکی از آنها اتفاقا با من در ارتباط است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->