سرخط خبرها

امیرحسین مدرس با برنامه «سرزمین شعر» به آنتن برمی گردد + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۴۹۴۸۰
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
امیرحسین مدرس با برنامه «سرزمین شعر» به آنتن برمی گردد + زمان پخش
فصل جدید برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» با اجرای امیرحسین مدرس از امشب ۱۷شهریورماه روی آنتن می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «هم‌بیت» و «یک غزل-یک تصویر» به عنوان دو بخش چالشی به فصل جدید برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» اضافه شد.

در چالش «هم‌بیت» در هر رقابت یکی از شاعران مطرح کشور با طرح یک تک مصرع از شرکت‌کنندگان می‌خواهد مصرع دوم را بداهه‌سرایی کنند.

همچنین در چالش «یک تصویر یک شعر»، با پخش یک تصویر و یا بخشی از یک فیلم، از شرکت‌کنندگان خواسته می‌شود تا شعری در وصف تصویر یا اثر پخش شده بسرایند.

اجرای فصل جدید «سرزمین شعر» را امیرحسین مدرس برعهده دارد و سردبیری و اجرای بخش «چالش» برنامه برعهده محمود حبیبی‌کسبی است. همچنین حضور فعال شاعران افغانستان در هر قسمت و حضور تماشاگران در صحنه رقابت، از ویژگی‌های فصل جدید است.

علیرضا افتخاری خواننده مطرح کشور مانند فصل قبل در برنامه حضور دارد و یوسفعلی میرشکاک شاعر برجسته، مهمان ویژه برنامه افتتاحیه فصل دوم می‌شود.

این برنامه، با حضور ۴۰ شاعر تولید شده و ناصر فیص، علیرضا قزوه، محمدکاظم کاظمی، علی‌محمد مؤدب و محمدمهدی سیار داوران این برنامه هستند.

«سرزمین شعر» کاری است از گروه ادب و هنر شبکه چهار به کارگردانی علی شریعت‌پناه و سعید ایلاتی و تهیه‌کنندگی علی زارعان که در ۲۰ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما و سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکۀ دو سیما مهمان خانه‌های مخاطبان خواهد شد.

همچنین خلاصۀ برنامه، چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ روی آنتن شبکۀ چهار می‌رود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->