سرخط خبرها

آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۹۵۲۳
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی قیف به کارگردانی محسن امیر یوسفی، دو روز بعد از اکران در صدر جدول فروش سینما‌های خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

 ۱. فیلم سینمایی قیف به کارگردانی محسن امیر یوسفی، با فروش ۶ هزار ۹۲۶ بلیت در ۱۶۵ سانس، ۴ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۶ هزار و ۷۵۹ بلیت در ۲۳۹ سانس، ۳ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، با فروش ۶ هزار و ۵۳۷ بلیت در ۲۲۴ سانس، ۳ میلیارد و ۸۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، با فروش ۲ هزار و ۵۵۱ بلیت در ۹۸ سانس، یک میلیارد و ۵۸۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵. فیلم سینمایی مفت‌بر به کارگردانی عادل تبریزی، با فروش ۲ هزار ۲۵۵ بلیت در ۱۲۹ سانس، یک میلیارد و ۴۸۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۲ هزار و ۵۴۱ بلیت در ۱۳۲ سانس، یک میلیارد و ۴۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی شهر گربه‌ها ۲ به کارگردانی سیدجواد هاشمی، با فروش هزار و ۳۱ بلیت در ۶۶ سانس، ۶۰۰ میلیون و ۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر به کارگردانی حمید بهرامیان، با فروش ۵۴۷ بلیت در ۵۸ سانس، ۳۷۳ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش ۳۰۵ بلیت در ۳۴ سانس، ۲۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش ۲۷۷ بلیت در ۲۷ سانس، ۲۰۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است. اکران این فیلم از۲۰ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی مست عشق به‌کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۱۰۲ بلیت در ۱۷ سانس، ۶۹ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی تمساح خونی به‌کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۹۴ بلیت در ۸ سانس، ۵۱ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذررنگ، با فروش ۶۹ بلیت در ۱۰ سانس، ۴۹ میلیون و ۴۰۰ ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۴. فیلم سینمایی ساعت ۶ صبح به کارگردانی مهران مدیری، با فروش ۶۰ بلیت در ۱۴ سانس، ۴۴ میلیون ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی شور عاشقی به کارگردانی داریوش یاری، با فروش ۴۸ بلیت در ۵ سانس، ۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی کارزار به کارگردانی شهرام اسدزاده، با فروش ۴۵ بلیت در ۱۱ سانس، ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۷. فیلم سینمایی خانه شیشه‌ای به کارگردانی امیر پورکیان، با فروش ۴۰ بلیت در ۹ سانس، ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۸. فیلم سینمایی ایلیا جستجوی قهرمان به‌کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش ۷۴ بلیت در ۹ سانس، ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

 ۱۹. فیلم سینمایی سال گربه به‌کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش ۴۹ بلیت در ۷ سانس، ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲۰. فیلم سینمایی سفر پرماجرا به کارگردانی حجت‌الله سیفی، با فروش ۳۵ بلیت در ۱۰ سانس، ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲۱. فیلم سینمایی سودابه به کارگردانی محمدعلی سجادی، با فروش ۲۰ بلیت در ۴ سانس، ۱۵ میلیون ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->