تمام مرزهای زمینی آلمان به روی مهاجران بسته شد نگرانی روسیه و چین در خصوص مناقشات خاورمیانه حملات توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها موضع کاخ سفید درباره ادعای ارسال موشک از ایران به روسیه چیست؟ افشاگری رسانه صهیونیستی درباره نقش ارتش صهیونیست در قتل گروگان ها دبیرکل سازمان ملل: بدترین مرگ و ویرانی در غزه در جریان است انتقاد تند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو با تمام قوا در زمینه شکست توافق با حماس تلاش می کند ۲۸ فلسطینی دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شدند (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) دولت عراق گروهک تروریستی کومله را از مرز ایران دور کرد وزیر کشور: انسداد مرزهای کشور باید یکپارچه شود معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد وصول ۴۰۶ هزار میلیارد تومان مالیات در ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در کشور روسیه: طرح صلح پیشنهادی زلنسکی عادلانه نیست وزیر ارشاد: به گفتمان وفاق درون کابینه نیاز داریم | وزرات فرهنگ می‌تواند پیشران گفتمان وفاق در دولت باشد علت پخش صدای آژیر و قطع برنامه زنده رئیس جمهور چه بود؟ تودیع و معارفه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور عارف برگزار شد جشنواره تعاونی های برتر با حضور رئیس جمهور برگزار شد انتصاب سیدامیر مرتضوی به عنوان قائم‌مقام معاون اجتماعی قوه قضاییه جلسه ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر به ریاست پزشکیان برگزار شد پزشکیان: وزارت اطلاعات باید ارتقای امنیت و حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی کشور را در نظر بگیرد ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در تمامی مشاغل و صنوف
سرخط خبرها

انتقاد تند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو با تمام قوا در زمینه شکست توافق با حماس تلاش می کند

  • کد خبر: ۲۵۰۰۸۹
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
انتقاد تند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو با تمام قوا در زمینه شکست توافق با حماس تلاش می کند
خانواده اسرای اسرائیلی دوشنبه شب تأکید کردند: نتانیاهو با تمام قدرت در زمینه توافق با حماس کارشکنی می کند.

به گزارش شهرآرانیوز، خانواده اسرای اسرائیلی افزودند: تنها پیروزی در جنگ زمانی است که همه گروگان‌ها به خانه خود بازگردند.

در مقابل دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات خانواده اسرای اسرائیلی مدعی شد که نخست وزیر مانع برگزاری هیچ کنفرانسی نشده و با وجود سختی‌ها، سیاست وی ادامه مذاکرات است.

این درحالی است که مقامات اپوزیسیون کابینه نتانیاهو، ساکنان سرزمین‌های اشغالی و نیز مقامات جنبش مقاومت حماس، نخست وزیر اسرائیل را عامل کارشکنی در توقف مذاکرات و به بن بست رسیدن آن می‌دانند.

در همین راستا، «عزت الرشق» از مقامات ارشد جنبش حماس اظهار کرد: همه می‌دانند که نتانیاهو و کابینه نازی‌اش طرف مانع توافق هستند و اگر نتانیاهو تحت فشار قرار نگیرد و به آنچه که بر سر آن توافق شده است ملزم نشود، اسرای رژیم اشغالگر آزاد نخواهند شد.

وی گفت: خواسته‌های ما برای توقف دائمی تجاوز و خروج کامل از نوار غزه روشن است و ما به آنها پایبند هستیم و این خواسته‌ها تغییر نخواهد کرد.

الرشق ادامه داد: ما نسبت به در نظر گرفتن شرایط جدید نتانیاهو به عنوان نقطه‌ای برای مذاکره و بازگرداندن ما به نقطه اول هشدار می‌دهیم.

وی همچنین افزود: آنچه اشغالگران و برخی منابع آمریکایی درباره مطالبات و شروط جدید حماس تبلیغ می‌کنند، دروغ و تلاشی برای فرار از مسئولیت آنها در ایجاد اخلال در روند مذاکرات است.

در حالی که جنگ مرگبار غزه دوازدهمین ماه خود را سپری می‌کند، رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس با میانجی‌گری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌وخیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر یکی از مهمترین نکات مورد اختلاف، اصرار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر اشغال محور فیلادلفیا در مرز غزه و مصر است و این درحالی است که حماس بر عقب‌نشینی کامل نظامیان صهیونیست از این منطقه اصرار دارد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اشغالگر پیشتر اعلام کرده بود که «دیوید بارنیا» رئیس موساد، اخیرا بر اصرار این رژیم بر ادامه اشغال محور فیلادلفیا طی مرحله اول از توافق، تاکید و ادعا کرده که عقب‌نشینی از این منطقه در مرحله دوم انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->