استعفای اعتراضی افسران رژیم صهیونیستی سردار سلامی: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت انهدام چندین پهپاد اوکراینی توسط روسیه (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) وعده مجدد وزیر برای پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول! گردان‌های القسام: عملیات تیراندازی قهرمانانه ماهر الجازی از نتایج طوفان الاقصی است تظاهرات هزاران صهیونیست در حمایت از امضای توافق تبادل اسرا (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) رئیس جمهور پزشکیان به اقلیم کردستان سفر می‌کند هیچ گزینه ای را معرفی نکردیم| این انتخاب از سوی دولت خواهد بود رهبر انقلاب: فداکاری جوان‌های یک ملت، پشتوانه عظیم برای پیشرفت آن ملّت است پزشکیان: مدیران بنگاه‌های دولتی غیر سودده باید در زیان سهیم باشند تظاهرات هزاران نفر در پایتخت پاکستان برای آزادی عمران‌خان جزئیات طرح جدید آمریکا برای آتش‌بس در غزه نوستراداموس آمریکا هریس را پیروز انتخابات خواند پزشکیان: کمک کنید که پاسخگوی مردم باشیم «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام ترور شده است؟ نماینده مردم زاهدان در مجلس: وزیر خارجه حقابه هیرمند را باجدیت پیگیری کند نتانیاهو به ارتش اسرائیل و تمام نیروهایش آماده باش داد ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا کدام مسافران از پرداخت عوارض فرودگاهی معاف هستند؟
سرخط خبرها

سردار سلامی: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت

  • کد خبر: ۲۴۹۸۹۰
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
سردار سلامی: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتماً متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است و کابوس عمل قطعی ایران آنان را شب و روز می‌لرزاند.

وی افزود: اینها نمی‌توانند به حیات سیاسی خود ادامه دهند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات سیاسی آنان را می‌بینیم،مقاماتشان از تعادل ذهنی خارج شده‌اند، آشفته هستند شب‌ها در پایتخت اشغالی علیه دولتشان تظاهرات می‌کنند. جنگ به درون سرزمینشان کشیده شده و راه نجاتی نیست و هر لحظه منتظر هستند.

سلامی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتماً متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این را هم گفت که نباید اسرائیل غاصب وهم پیمانانش فکر کنند، می‌زنند و می‌گریزند بلکه باید بدانند می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند. درس‌های بزگی خواهند آموخت و عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند و این ملت ایستاده است.

سلامی با اشاره به اینکه ملت ایران مقام، بزرگ و به خداوند متکی است، بیان کرد: ما مطمئن هستیم به فضل الهی این داستان را تمام خواهیم کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->