ترکیب تیم ملی ایران برابر امارت مشخص شد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) | ۴ تغییر نسبت به بازی با قرقیزستان! پخش زنده بازی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گاریدو: قهرمانی در روح و خون پرسپولیس است | رقابت بالایی در پرسپولیس وجود دارد وضعیت عجیب چمن ورزشگاه شهر قدس | شرمساری دوباره برای فوتبال ایران؟ + عکس افشای دلیل حذف مهری از لیست نکونام درباره دومین رقابت‌های جام کاراته «هشتمین خورشید» در مشهد| نه‌چندان بین‌المللی! نکونام خوشحال از فشردگی بازی‌ها قلعه حسن خان میزبان پرسپولیس در آسیا پایان داستان مرادمند و استقلال؟ اولین تمرین آخرین یاغی | مهری در پرسپولیس پا به توپ شد حل معمای گریلیش در دستان گواردیولا دلبری رضاییان برای هواداران زمزمه‌های بازگشت گرایی به تیم ملی کشتی قرارداد کادرفنی استقلال کم شد اودگارد هم از دسترس آرتتا خارج شد ستاره اینتر چشم مونیخی‌ها را گرفت جریمه ۱۰۰ میلیونی برای آل کثیر عباس‌زاده از نساجی اخراج شد کمک مالک نساجی به تیم ملی
سرخط خبرها

اودگارد هم از دسترس آرتتا خارج شد

  • کد خبر: ۲۵۰۱۸۵
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
اودگارد هم از دسترس آرتتا خارج شد
بدشانسی‌های آرسنال در هفته‌های گذشته تمامی ندارد و پس از میکل مرینو و ریکاردو کالافیوری، حالا مارتین اودگارد هم به جع مصدومان این تیم اضافه شد است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در جریان دیدار تیم‌های ملی نروژ و اتریش در هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا، اودگارد، ستاره خط میانی نروژی‌ها در اواسط نیمه دوم به دلیل برخورد شدید با بازیکن حریف مصدوم شده و از زمین خارج شد.

این مصدومیت در حالی رخ داد که اودگارد ستاره اصلی خط میانی آرسنال به شمار می‌رود و غیبت او می‌توان میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌های لندنی را به دردسر بیاندازد. با وجود اینکه پزشک تیم ملی نروژ پس از برد ۲ بر یک تیمش برابر اتریش اعلام کرد مصدومیت این بازیکن آنچنان شدید نیست، اما بازهم بعید است که آرتتا در مورد اوریسک کرده و اودگارد را در بازی ابتدای هفته آینده تیمش برابر تاتنهام به میدان بفرستد.

آرتتا در حالی با خبر مصدومیت اودگارد روبه‌رو شد که این مربی اسپانیایی برای بازی برابر تاتنهام دیگر هافبک تیمش، یعنی دکلان رایس را هم به دلیل اخراج در بازی گذشته و محرومیت، به همراه نخواهد داشت تا با چالش بزرگی برای چیدن ترکیب تیمش در میانه میدان روبه‌رو باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->