با ساخت ۳ نسخه سینمایی؛ ساخت سریال حضرت موسی (ع) متوقف می‌شود برخورد قضایی با سحر دولتشاهی، تهیه‌کننده سریال و یک سکوی پخش «ماه عسل» سریال جدید نوروزی | منوچهر هادی بعد ۷ سال به تلویزیون می‌آید + عکس زمان برگزاری مراسم وداع با علیرضا طبایی اعلام شد بزرگداشت مهرجویی، پوراحمد و زنان سینماگر در خانه هنرمندان ایران+ جزئیات حکایت دیوانه متفاوت و دیوانه واقعا متفاوت آموزش داستان نویسی | قلب نهنگ (بخش سوم) اهمیت اثر سترگ شاهنامه فردوسی از نظر جلال خالقی مطلق | اگر شاهنامه را نداشتیم ... «مدرسه موش‌ها» هر روز از شبکه آموزش پخش می‌شود تقویت ابعاد فرهنگی و هنری از دغدغه‌های بازاربزرگ ملل است چرا در ایران یک جشنواره فیلم معتبر برای زنان نداریم؟ «مهروشید» بهانه‌ای برای انتقال تجربه و انگیزه بخشی هنرمندان مشهدی است مهلت ارسال آثار به جشنواره «سینما حقیقت» تمدید شد رئیس سازمان سینمایی کشور: قدرت بی‌مانند سینما را در اعتلای یک جامعه نباید نادیده بگیریم صداپیشه «جنگ ستارگان» و «شیر شاه» درگذشت + کارنامه هنری صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ جایگاه بالای جشنواره‌های فیلم‌کوتاه در سینما | گفتگو با داوران شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در مشهد جشنواره «مهروشید» فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد
سرخط خبرها

بزرگداشت مهرجویی، پوراحمد و زنان سینماگر در خانه هنرمندان ایران+ جزئیات

  • کد خبر: ۲۵۰۲۲۵
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
بزرگداشت مهرجویی، پوراحمد و زنان سینماگر در خانه هنرمندان ایران+ جزئیات
در هفته پاسداشت روز سینما برای داریوش مهرجویی، کیومرث پوراحمد و زنان سینماگر ایران، مراسم بزرگداشت برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق برنامه اعلام شده از سوی خانه سینما، جزئیات برنامه هفته پاسداشت روز سینما عمومی شده که شامل برنامه‌هایی با رونمایی از چند کتاب، نمایش نسخه مرمت شده، مروری بر سینمای فرهنگی، رونمایی از اسناد موسیقی فیلم و بزرگداشت چند سینماگر می‌شود.

بر این اساس چهارشنبه ۲۱ شهریورماه در سینماتک خانه سینما و همزمان با روز سینما ویژه برنامه این روز با نمایش نسخه‌های مرمت شده چند فیلم تدارک دیده شده است. در این روز در محل نشر ثالث از فیلمنامه گمشده «همسایه‌ها» نیز رونمایی خواهد شد.

روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور همایون اسعدیان و حسین پاکدل پنلی با بررسی ادبیات ایران در سینمای ایران برپا خواهد شد. روز شنبه، ۲۴ شهریور در نشر چشمه برنامه‌ای با موضوع سینمای فرهنگی و کتاب سینمایی با حضور کیانوش عیاری، مهرداد غفارزاده، گلاره عباسی و محسن آزرم تدارک دیده خواهد شد.

روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه و در آخرین روز این هفته پاسداشت، در خانه هنرمندان برنامه‌ای به عنوان بزرگداشت داریوش مهرجویی، کیومرث پوراحمد و زنان سینماگر ایران از ساعت ۱۸ با حضور جمعی از اهالی سینما برپا خواهد شد.

در ادامه جدول کامل برنامه‌های این هفته منتشر می‌شود.

بزرگداشت مهرجویی، پوراحمد و زنان سینماگر در خانه هنرمندان ایران

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->