حاتمی‌کیا سه‌گانه سینمایی «حضرت موسی (ع)» را می‌سازد | همچنان خبری از سریال «موسی» نیست برخورد قضایی با سحر دولتشاهی، تهیه‌کننده سریال و یک سکوی پخش «ماه عسل»، سریال جدید نوروزی | منوچهر هادی بعد از ۷ سال به تلویزیون می‌آید + عکس زمان برگزاری مراسم وداع با علیرضا طبایی اعلام شد بزرگداشت مهرجویی، پوراحمد و زنان سینماگر در خانه هنرمندان ایران+ جزئیات حکایت دیوانه متفاوت و دیوانه واقعا متفاوت آموزش داستان نویسی | قلب نهنگ (بخش سوم) اهمیت اثر سترگ شاهنامه فردوسی از نظر جلال خالقی مطلق | اگر شاهنامه را نداشتیم ... «مدرسه موش‌ها» هر روز از شبکه آموزش پخش می‌شود تقویت ابعاد فرهنگی و هنری از دغدغه‌های بازاربزرگ ملل است چرا در ایران یک جشنواره فیلم معتبر برای زنان نداریم؟ «مهروشید» بهانه‌ای برای انتقال تجربه و انگیزه بخشی هنرمندان مشهدی است مهلت ارسال آثار به جشنواره «سینما حقیقت» تمدید شد رئیس سازمان سینمایی کشور: قدرت بی‌مانند سینما را در اعتلای یک جامعه نباید نادیده بگیریم صداپیشه «جنگ ستارگان» و «شیر شاه» درگذشت + کارنامه هنری صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ جایگاه بالای جشنواره‌های فیلم‌کوتاه در سینما | گفتگو با داوران شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در مشهد جشنواره «مهروشید» فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد
سرخط خبرها

برخورد قضایی با سحر دولتشاهی، تهیه‌کننده سریال و یک سکوی پخش

  • کد خبر: ۲۵۰۲۳۱
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
برخورد قضایی با سحر دولتشاهی، تهیه‌کننده سریال و یک سکوی پخش
اخیرا بخشی از یک سریال در فضای مجازی منتشر شده است که سحر دولتشاهی به عنوان بازیگر آن و سکوی پخش سریال برخورد قضایی شده است.

 به گزارش شهرآرانیوز، اخیرا بخشی از یک سریال در فضای مجازی منتشر شده است که در آن سحر دولتشاهی، بازیگر، در آن اعمالی خلاف موازین اسلامی انجام می‌دهد.
در پی انتشار این بخش از سریال در فضای مجازی با تهیه‌کننده سریال، سحر دولتشاهی به عنوان بازیگر آن و سکوی پخش سریال برخورد قضایی شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->