نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پارالمپیک پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه شهر العین برای ملاقات با ملی‌پوشان فوتبال ایران (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور  نتیجه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل| برد بزرگ در امارات ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال

  • کد خبر: ۲۵۰۳۸۲
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال
۲ بازیکن استقلال با حل موانع شان نام شان در لیست آسیایی این تیم قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان سلیمی و مهرداد محمدی بازیکنانی هستند که به دلیل سقف بودجه مدتی نام شان از لیست استقلال خارج شد تا باشگاه بتواند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند.

با این حال این ۲ بازیکن چند روزی است قراردادشان ثبت شده است و بنابراین نام آنها در لیست استقلال برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا رد خواهد شد.

مهرداد محمدی فعلا از حضور در لیگ برتر محروم است، اما مشکلی برای حضور در بازی با الغرافه نخواهد داشت و باید دید آیا جواد نکونام در این بازی از او استفاده می‌کند یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->