جدیدترین اپرای «پرواز همای» روی صحنه + جزئیات روز سینما تبریک ندارد! سینماگران چقدر امنیت شغلی دارند؟ فراخوان سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان‌رضوی منتشر شد اکران «شه‌سوار» در سینما آغاز شد تجلیل از ستارگان مطرح در جشن تورنتو ۲۰۲۴ برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز وضعیت سینمای ایران از نگاه بابک‌ خواجه‌پاشا، کارگردان «در آغوش درخت» پیشنهاد‌هایی برای قرار گرفتن بلیت سینما در بسته تفریحی خانواده‌ها یک چهارچوب شکنی هنرمندانه در گالری «هنگام» «بشوی اوراق اگر هم درس مایی» | یادی از برخی استادان فرهنگ و ادبیات که در شاعری نیز دستی داشتند «علیرضا طبایی» راهی خانه ابدی شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) «جشن مهر سینما» در خراسان‌رضوی موسم قدرشناسی از هنرمندان سینمایی استان است «نظم» جشنواره فیلم زوریخ را افتتاحیه می‌کند «پری صابری»، کارگردان تئاتر، درگذشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) + علت فوت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی سینما صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳
سرخط خبرها

برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز

  • کد خبر: ۲۵۰۴۰۷
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری سومین جشنواره بین المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در استان فارس، شهر شیراز خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد موسوی در حاشیه مراسم اختتامیه شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ضمن قدردانی از هنرمندان عکاس و فیلمساز کشور در به تصویر کشیدن و معرفی میراث فرهنگی و ارتقای سطح سواد میراث فرهنگی با ساخت و معرفی داشته‌ها و ارائه یک روایت متفاوت از زیست فرهنگی و معنوی و پیوند ارزش‌های فرهنگی و تاریخی ایران در آثار تولیدی و محتوایی این جشنواره گفت: جشنواره‌هایی از این دست می‌تواند با هم افزائی محتوائی به معرفی میراث فرهنگی کشور در حوزه‌های میراث فرهنگی و معنوی کمک شایانی نماید.

برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز

وی افزود: هدف من از حضور در این آیین عرض خسته نباشید به هنرمندان خلاق در عرصه فیلم وعکس و همچنین دعوت از آنان‌جهت مشارکت در جشنواره هنر‌های چند رسانه‌ای میراث فرهنگی است.

موسوی در آیین‌اختتامیه این جشنواره که در پردیس‌سینمایی ملل مشهد برگزار شد؛ از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی با ویژگی اهدای «جایزه شیراز» به برندگان این جشنواره در این شهر خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و موضوعات این جشنواره شامل میراث ملموس و ناملموس، آداب ورسوم فرهنگ عشایری و هر آنچه به موضوعات متنوع میراث فرهنگی مرتبط باشد در فراخوان این جشنواره پیش‌بینی شده است. این جشنواره در قالب‌های ویدئوکلیپ و تیزر، فیلم‌های مستند کوتاه و بلند سینمایی وعکس وهمچنین تولید محتوا در پلتفرم‌های فضای مجازی می‌باشد.

موسوی اشاره کرد: هدف اصلی جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی به نحوی تغییر نگاه جهانیان به ایران و ازبین بردن وجه ایران هراسی دشمنان این نظام با معرفی جلوه‌های متنوع میراث فرهنگی این کشور است که جزء‌اهداف اصلی است. با توجه به ظرفیت‌های زیادی که مشهد مقدس دارد سعی برآن است که بعد از استان فارس و شیراز، استان خراسان رضوی، میزبان برگزاری جشنواره‌ی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در سال ۱۴۰۴ باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->