سرخط خبرها

سعودی‌ها به دنبال میزبانی ایران در کشور ثالث

  • کد خبر: ۲۵۰۶۲۷
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
سعودی‌ها به دنبال میزبانی ایران در کشور ثالث
روسای فوتبال عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته‌اند محل برگزاری بازی نماینده‌های خود با تیم‌های ایران را به یک کشور ثالث تغییر دهند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روسای فوتبال عربستان با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال خواستار تغییر محل برگزاری بازی نماینده‌های خود با نماینده‌های ایران شدند.

در نامه ارسالی سعودی‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده که زمین‌های فوتبال در ایران شرایط مطلوبی ندارد و به همین دلیل آنها می‌خواهند برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی بازیکنان خود در یک کشور بی طرف با نماینده‌های فوتبال ایران بازی کنند.

حتی در روز‌های اخیر شایعاتی پیرامون اینکه فدراسیون فوتبال عربستان پیشنهاد داده که برای فوتبال ایران یک ورزشگاه بسازد تا فوتبال در خاور میانه به واسطه میزبانی نماینده‌های فوتبال ایران در زمین‌های نامناسب زیر سوال نرود نیز منتشر شد که البته این اخبار صحت ندارد و چنین موضوعی از سوی سعودی‌ها مطرح نشده است.

با این حال مقامات فوتبال عربستان در صدد برگزاری بازی با نماینده‌های فوتبال ایران در زمین دیگری هستند تا شاید به قول خودشان از مصدومیت بازیکنان‌شان جلوگیری کنند.

در همین هفته جاری تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه شهر قدس میزبان تیم فوتبال الغرافه است و به نظر می‌رسد نحوه میزبانی و چمنی که در این میدان استفاده خواهد شد، نقشی کلیدی در تداوم میزبانی استقلال و پرسپولیس در آسیا دارد.

البته فدراسیون فوتبال تا کنون موضوع فشار سعودی‌ها برای تغییر محل میزبانی با تیم‌های ایرانی را تایید نکرده است، اما اخبار خارجی این موضوع را ثابت می‌کند که فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال همین هدف است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->