برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ازبکستان مشهد میزبان هفتمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی | شورای اسلامی شهر مشهدمقدس به دنبال احیای ورزش + ویدیو تکذیب بازگشت هاشمی‌نسب به استقلال درخشش سحرخیزان در روز شکست اورنبورگ بحران برای تیم زاهدی در ژاپن دیویس، نزدیک‌تر از همیشه به مادرید سه شنبه، حکم بیرانوند اعلام می‌شود تاریخ و ساعت بازی آرسنال و تاتنهام | آزمون سخت توپچی‌ها در دربی لندن درخشش سانداکاران ایران در آسیا حمید مطهری مقصر خط خوردن نورالهی از تیم ملی بود؟ معمای صلاح در لیورپول حادثه برای چشم عبدولی نکونام فقط ۲ بازی فرصت دارد حسن روشن: نکونام قطعا در استقلال موفق نمی‌شود زیلیکیچ راهی لیگ صربستان شد کیانوش رستمی زیر پرچم کوزوو + عکس سعودی‌ها به دنبال میزبانی ایران در کشور ثالث ماجرای درگذشت هوادار ملوان در فولادشهر اصفهان چه بود؟+ ویدیو گاریدو جلوی حواشی ارونوف را گرفت! مهاجم پرسپولیس نیامده قهر کرد!
سرخط خبرها

حمید مطهری مقصر خط خوردن نورالهی از تیم ملی بود؟

  • کد خبر: ۲۵۰۶۷۳
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
حمید مطهری مقصر خط خوردن نورالهی از تیم ملی بود؟
به تازگی صحبت‌هایی از امیر قلعه‌نویی درباره احمد نورالهی منتشر شده که احتمال مقصر بودن حمید مطهری در ماجرای حذف نام این بازیکن را قوت بخشیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، احمد نورالهی، بازیکن سابق پرسپولیس که اکنون در لیگ امارات بازی می‌کند مدتی است از تیم ملی کنار گذاشته شده است. آن روز که امیرقلعه‌نویی تصمیم به حذف نام این بازیکن گرفت گفته شد که نورالهی به دلیل اعتراض به تصمیم امیرقلعه‌نویی با چنین تصمیمی مواجه شده است. اما صحبت‌های تازه امیرقلعه‌نویی نشان می‌دهد که ممکن است حمید مطهری، مربی تیم ملی در جریان حذف نام نورالهی از تیم ملی مقصر باشد. هرچند که در نفس عملی که نورالهی انجام داده تغییری ایجاد نمی‌شود و در هرحال هر مربی وقتی با چنین اعتراضی می‌شود بازیکن را کنار می‌گذارد، اما به قول قلعه‌نویی شاید اگر حمید مطهری، مربی تیم ملی قبل از بازی احمد نورالهی را درجریان سیاست امیرقلعه‌نویی قرار می‌داد، شاید اتفاق دیگری رخ می‌داد.


قلعه‌نویی درباره ماجرای حذف نام احمد نورالهی و شانس بازگشت او چنین گفته است: «به حمید مطهری که دستیار من بود گفتم، چون شما به احمد نزدیک‌تر هستی، به او بگو که می‌خواهیم برای بازی با هنگ کنگ امید ابراهیمی و محمد جواد حسین‌نژاد را تست کنیم؛ اما بداند که در بازی با ازبکستان فیکس است. من احمد را خیلی دوست دارم و حالا نمی‌دانم آن شب حمید یادش رفته یا نه، اما به هر حال به او نگفت و حمید به من گفت که می‌خواستم بعد از بازی بگویم. نوراللهی یک کاپیتان و یک بازیکن بزرگ است و هر وقت او از هم‌دسته‌اش عذرخواهی کرد، من دعوتش می‌کنم. من هیچوقت آخرتم را برای توپ زدن نمی‌فروشم. باز هم می‌گویم احمد را مثل پسر خودم دوست دارم.»

حالا باید دید با چراغ سبزی که قلعه‌نویی نشان داده و احتمالا مطهری سهوا مقصر هم بوده، آیا نورالهی راضی به عذرخواهی برای بازگشت به تیم ملی خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->