هنرنمایی فریبرز عرب‌نیا در نقش یک افغانستانی در سریالی هالیوودی + فیلم فیلمنامه ایرانی «اسب سفید» برگزیده جشنواره کازان شد همه چیز درباره سریال شبکه خانگی «گردن زنی» + بازیگران و خلاصه داستان آغاز سال تحصیلی مهدالرضا(ع) با بیش از ۱۱ هزار نوآموز قرآنی ماجرای ممنوع‌الکاری هنرمندان از زبان رئیس سازمان سینمایی «چاد مک‌کوئین» فرزند چهره افسانه‌ای هالیوود درگذشت بازگشت «فریبرز عرب‌نیا» به دنیای بازیگری با یک سریال آمریکایی حکایت ثروت و موفقیت و عشق روی نیمکت کالبدی به نام سینما، سرطانی به نام ابتذال آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) «دارچین تلخ» با بازی نفیسه روشن و سیاوش خیرابی در مسیر تولید اکران چهار فیلم جدید در هنر و تجربه + زمان اکران جناب خان با برنامه «هزار و یک» به شبکه نسیم می‌آید زمان آغاز اکران «صبحانه با زرافه‌ها» سروش صحت مشخص شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) کنسرت‌های جدید خوانندگان پاپ روی صحنه + جزئیات سایه روشن هنر هفتم | نگاهی به اتفاقات سینمایی مشهد در یک سال گذشته ماجرای قیمت کتاب تازه نشر «گمان» که بحث برانگیز شده است فصل چهارم «زخم کاری» ساخته می‌شود؟
سرخط خبرها

اکران چهار فیلم جدید در هنر و تجربه + زمان اکران

  • کد خبر: ۲۵۰۷۰۷
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
اکران چهار فیلم جدید در هنر و تجربه + زمان اکران
اکران ۳ فیلم سینمایی و یک فیلم مستند همزمان با هفته پایانی شهریور در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اکران فیلم‌های سینمایی سرآغاز به کارگردانی سعید حسینی و تهیه کنندگی شهاب کاظمی، شهر خاموش به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی رضا محقق، آوای کوهستان به کارگردانی کیومرث نوروزی و تهیه کنندگی زینب امیری و مستند سینمایی ساموئل خاچیکیان؛ یک گفتگو به کارگردانی و تهیه کنندگی امید نجوان از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور در سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می‌شود.

فیلم سینمایی سرآغاز به کارگردانی سعید حسینی و تهیه کنندگی شهاب کاظمی یک تریلر روانشناسی معمایی با ترکیب جهان‌های موازی، گونه‌ای دیریاب است که فرصتی را برای کشف و شهود در هر بار تماشا برای مخاطب فراهم می‌کند.

در خلاصه داستان فیلم سرآغاز چنین آمده: در بحبوحه لحظاتی که همه چیز را آرمانی و رویایی می‌بینیم به ناگاه اتفاقاتی می‌افتد که انگار ما را به گذشته یا آینده یا شاید هم دنیایی موازی پرت می‌کند که باز باید از نو آغاز کنیم.

این فیلم تاکنون در جشنواره‌های همچون روتردام هلند، بوسان کره جنوبی، گوایاناسیوداد ونزوئلا، سانتادومینگو و آن آربور امریکا، مورلیا و اواخاکا مکزیک به نمایش درآمده و جوایز مختلفی را کسب کرده است.

سجاد محبی، سمانه پرتوی، مهشید شریفی، مریم کیانی زاده، علی ضمیری، علی فراستی، دلارام امینی مقدم، علیرضا اکبری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

مراسم رونمایی این فیلم روز یکشنبه ۲۵ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی شهر خاموش به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی رضا محقق داستان زنی به نام بمانی است که به جرم قتل شوهرش ۱۰ سال را در زندان سپری کرده است و فرزندش را به خانواده شوهرش دادند. او که به طور موقت آزاد می‌شود، بلافاصله به دنبال پسرش می‌گردد.

باران کوثری، علی باقری، بابک کریمی، بهزاد دورانی، محسن مهری دروی، کریم شراهی، حبیب شراهی از جمله بازیگران این فیلم هستند

این فیلم جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره بین‌المللی شب‌های سیاه تالین کسب کرده و همچنین در چند جشنواره بین‌المللی دیگر هم حضور داشته است.

شهرخاموش پیش از این به مدت سه ماه در سینما‌های فرانسه اکران شده و مورد استقبال منتقدان، اهالی رسانه و مخاطبان فرانسوی قرار گرفته است.

مراسم رونمایی این فیلم روز دوشنبه ۲۶ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی آوای کوهستان به کارگردانی کیومرث نوروزی و تهیه کنندگی زینب امیری با نگاهی به رویداد تاریخی کاروان پیاده لردگان که در سال‌های آخر جنگ و در سال ۱۳۶۵ در منطقه بختیاری نشین لردگان رخ داده است، داستانی خانوادگی و عاشقانه را روایت می‌کند.

محمدحسیـن منصوری، مریم امیری، محمد خالدی، امیرضا قنبری، یزدان صالحیان، امیرحسین خالدی، نفیسه بابا احمدی، علی رضا بابا احمدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه این فیلم روز سه شنبه ۲۷ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

منبع: صبا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->