جام جهانی فوتسال جذاب می‌شود خطیر استعفای ساکت را رد کرد حسن یزدانی برای جراحی راهی فرانسه شد طراحی پوستر اینتر در هفته چهارم سری آ ایتالیا با تصویر ستاره ایرانی + عکس بازیکنان تیم ملی به دنبال جلب رضایت نورالهی| احمد عذرخواهی می‌کند؟ شروع فاجعه‌بار اسمالینگ در عربستان حسرت یونایتد از درخشش سانچو مسی با توپ پر برگشت اولین بازی خطیر مقابل استقلال | اخراجی سابق آبی‌ها مدیرعامل نساجی نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و برنتفورد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) | هالند، گلزن بی‌رحم سیتیزن‌ها پخش زنده بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اتفاقی تاریخی در جدیدترین خریدهای خارجی پرسپولیس ژاوی، گزینه سیتی برای جانشینی دی‌بروینه قرعه‌کشی جام جهانی والیبال ۲۰۲۵ انجام شد | گروه آسان ایران به همراه میزبان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و ساوتهمپتون (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) | تنهاخ از دور باخت خارج شد یامگا علیه باشگاه استقلال و نکونام خطر محرومیت از میزبانی در لیگ نخبگان آسیا بیخ گوش استقلال | هشدار استقلال به هواداران برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ازبکستان مشهد میزبان هفتمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی | شورای اسلامی شهر مشهدمقدس به دنبال احیای ورزش + ویدیو تکذیب بازگشت هاشمی‌نسب به استقلال
سرخط خبرها

مسی با توپ پر برگشت

  • کد خبر: ۲۵۰۸۸۵
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
مسی با توپ پر برگشت
لیونل مسی پس از بازگشت از مصدومیت طولانی مدتش بار دیگر درخشان ظاهر شد و نقش اول برد تیمش در لیگ آمریکا بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فوق ستاره ۳۷ ساله دنیای فوتبال پس از مصدومیتی که در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ به آن دچار شد، حدود ۳ ماه از میدان دور بود، اما پس از بهبود آسیب‌دیدگی مچ پا، مسی بازگشتش به ترکیب اینتر میامی را با ۲ گل و یک پاس گل جشن گرفت و با حضور ۹۰ دقیقه‌ای برابر فیلادلفیا یونیون نشان داد دوباره به مرز آمادگی نزدیک شده است.

با وجود اینکه اینتر میامی در همان ثانیه‌های ابتدایی کار دروازه خود را باز شده دیدند، همکاری بارسایی‌های سابق آنها را به بردی ۳ بر یک رساند. در ابتدا مسی روی پاس گل لوئیز سوارز کار را به تساوی کشاند. در ادامه این جوردی آلبا بود که پاس گل دوم تیمش را برای ستاره آرژانتینی ارسال کرد و مسی برتری را به اردوی اینتر میامی آورد. این پایان کار نبود و در دقایق آخر مسابقه اینبار ستاره آرژانتینی در نقش گل‌ساز ظاهر شد و با پاسی دیدنی، سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهاجم اروگوئه‌ای سابق بارسا تیر خلاص را به دروازه حریف شلیک کرد.

اینتر میامی با این برد حالا صدرنشین کنفرانس شرق لیگ فوتبال آمریکاست و با بازگشت فوق‌ستاره‌اش از مصدومیت، حالا به مدعی اصلی قهرمانی در این فصل لیگ MLS تبدیل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->