اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص قطعی سامانه آموزشیار آتش‌سوزی مغازه کبابی در خیابان شهید اصلانی مشهد (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) مجازات سارقان صندوق امانات بانک ملی | از قطع ید تا رد مال واژگونی خودرو پژو ۲۰۷ در خیابان ارشاد مشهد (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + تصاویر قد کودکان ایرانی در نیم قرن اخیر کاهش یافته است| کیف‎‌های سنگین مدارس عامل شیوع ناهنجاری اسکلتی دانش آموزان جانمایی ۴۰ جایگاه برای برپایی مراسم جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس  دست کودک ۱۸ ماهه اراکی در چرخ گوشت قطع شد(۲۶ شهریور ۱۴۰۳) کاهش ۴۳ درصدی تماس‌های مزاحمی و اشتباهی با آتش‌نشانی مشهد آخرین آمار سقط جنین عمدی کشور اعلام شد برخورد چهار خودرو در خواف ۶ مصدوم برجای گذاشت (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) دلایل به وجود آمدن سونامی ۹ روزه در گرینلند با موج‌های ۲۰۰ متری! جزئیات دستور رفع تعلیق دانشجویان پزشکی توسط وزیر بهداشت (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + متن ابلاغ کسب ۹ مدال و مدالیون در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ لیون فرانسه توسط نخبگان ایرانی دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و کشف ۲۸ فقره سرقت در مشهد گلایه شهروندان مشهدی از پزشکان و داروخانه‌داران | وقتی نسخه و بیمه بی‌ارزش می‌شود کشف بیش از ۵ هزار دُز قرص غیرمجاز از مخفیگاه سوداگر مرگ در مشهد شناسایی و ثبت تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی سوران و جاده حسن آباد از توابع بخش شاندیز کمیسیون بهداشت مجلس با حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی مخالفت کرد آزمون قضاوت سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ۳۷۰ بازرس و ناظر بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مأموریت ویژه هفته وحدت حاضر هستند مهاجرت زودهنگام فلامینگو‌ها به تالاب میقان سرگردانی دانشجویان دانشگاه آزاد پس از قطع شدن سامانه آموزشیار (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرگردانی دانشجویان دانشگاه آزاد پس از قطع شدن سامانه آموزشیار (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۱۱۵۰
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
سرگردانی دانشجویان دانشگاه آزاد پس از قطع شدن سامانه آموزشیار (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
با آغاز ترم جدید تحصیلی و نزدیک شدن به موعد حذف و اضافه، سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد از دسترس دانشجویان این دانشگاه خارج شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در سال‌های اخیر و پس از همه گیری ویروس کرونا که منجر به برگزاری ۵ ترم کلاسهای دانشگاهی به صورت غیرحضوری شد، بیشتر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله کلاس‌های آموزشی، انتخاب واحد، حذف و اضافه، پرداخت شهریه و ... از طریق سامانه آموزشیار انجام می‌پذیرد.

اما با آغاز ترم‌های جدید تحصیلی و حجم بالای دانشجویان ورودی به سامانه آموزشیار، باعث قطعی و از دسترس خارج شدن این سامانه و بلاتکلیفی دانشجویان می‌شود.

عده‌ای از دانشجویان برای انتخاب واحد به آموزش دانشگاه مراجعه کنند که با قطع بودن سامانه آموزشیار، عملا کاری از دست آموزش دانشگاه‌ها نیز بر نمی‌آید.

امروز نیز همانند سنوات گذشته هنگامی که دانشجویان برای انجام امور مربوط به دانشگاه به سامانه دانشیار مراجعه می‌کنند؛ با اطلاعیه «به دلیل فرایند بروزرسانی تجهیزات فنی، سامانه آموزشیار تا اطلاع ثانوی قطع می‌باشد» مواجه می‌شوند و هیچ اطلاعیه در خصوص اینکه چه زمانی این سامانه وصل خواهد شد ارائه داده نشده است.

سرگردانی دانشجویان دانشگاه آزاد پس از قطع شدن سامانه آموزشیار (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

اما پس از این اختلال، برنامه زمان‌بندی جدید جدول حذف و اضافه برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تعیین و اعلام شد که اختلال سامانه آموزشیار تا هفته آینده رفع خواهد شد.

سرگردانی دانشجویان دانشگاه آزاد پس از قطع شدن سامانه آموزشیار (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

باید دید این اختلالات در یکی از مهم ترین سامانه‌های دانشگاهی کشور تا چه زمانی ادامه دارد و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی چه تدبیری برای رفع سرگردانی دانشجویان خود اتخاذ خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->