پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره شاخص دنیای فوتبال | پادشاه مجازی یا کارخانه پول سازی؟ برگزاری دربی پایتخت، خارج از تهران واکنش شهریاری به استخدام سرمربی خارجی به جای نکونام آغاز نسخه یوفا از سوپرلیگ بعد از یک آبروریزی تمام عیار، استقلالی‌ها مخالف برگزاری بازی با النصر در ورزشگاه شهر قدس وضعیت مبهم ایوب العملود برای دربی آنالیزور استقلال از جمع آبی‌ها جدا شد + عکس اورونوف زیر ذره‌بین عربستانی‌ها نتیجه بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ‌ نخبگان آسیا+ ویدیو گل(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| ناکامی سرخ نتیجه بازی استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان آسیا+ ویدیو گل‌ها(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| شروع محشر نکو ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ‌ نخبگان آسیا(۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و الغرافه در لیگ‌ نخبگان آسیا(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بعد از یک آبروریزی تمام عیار، استقلالی‌ها مخالف برگزاری بازی با النصر در ورزشگاه شهر قدس

  • کد خبر: ۲۵۱۳۲۸
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
بعد از یک آبروریزی تمام عیار، استقلالی‌ها مخالف برگزاری بازی با النصر در ورزشگاه شهر قدس
استقلال اگرچه شب گذشته موفق شد الغرافه را شکست بدهد، اما کیفیت چمن و نور استادیوم شهر قدس اتفاق‌های تلخی برای آبی‌ها رقم زد و باعث شد شیرینی این پیروزی مهم کمرنگ شود.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال اگرچه شب گذشته موفق شد الغرافه را شکست بدهد، اما کیفیت چمن و نور استادیوم شهر قدس اتفاق‌های تلخی برای آبی‌ها رقم زد و باعث شد شیرینی این پیروزی مهم کمرنگ شود.

استقلالی‌ها در هفته دوم در قطر به مصاف السد می‌روند، اما آبی‌ها در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا باید با النصر عربستان بازی کنند؛ تیمی که کریستیانو رونالدو و کلی ستاره دیگر را در اختیار دارد.

طبق شنیده‌ها استقلالی‌ها حداقل در بازی با النصر که ستاره‌های بین المللی دارند حاضر نیستند در ورزشگاه شهر قدس از رقیبشان میزبانی کنند؛ چرا که اعتقاد دارند بازی در این ورزشگاه یک آبروریزی بزرگ محسوب می‌شود.

گفته می‌شود استقلالی‌ها به دنبال ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد هستند تا بتوانند در این استادیوم از رقیب شان میزبانی کنند؛ ضمن اینکه شنیده می‌شود مسولان با برگزاری بازی‌های بین المللی در استادیوم خراسان رضوی موافقت کرده اند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->