شهر کرمان لرزید (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان
سرخط خبرها

تکلیف هزینه سرویس مدارس در تعطیلات کرونا چیست؟

  • کد خبر: ۲۵۲۱۲
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
تکلیف هزینه سرویس مدارس در تعطیلات کرونا چیست؟
مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت هزینه بهای سرویس مدارس در ایام کرونایی گفت: در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر، از مبلغ واریزشده برای رانندگان سرویس کسر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نورعلی عباسپور در این باره اظهارکرد: سرویس مدرسه یک کار تمام وقت برای راننده نیست و نهایتا دو ساعت از وقت فرد راننده را در روز به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه کلیه جزئیات در قراردادی که بین مدرسه و پیمانکاران منعقد شده مشخص است گفت: طبق این قرارداد روزهای تعطیل اعم از تعطیلات عید و اضطراری و تعطیلات ادارات آموزش و پرورش به حساب خانواده محاسبه نمی‌شود.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغ رانندگان سرویس در اسفند ماه در اغلب استانها پرداخت شده گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و همچنین به خاطر سوالات زیاد مردم، بخشنامه‌ای صادر کردیم که طبق آن، باید بر اساس همان قرارداد حقوقی بین مدرسه و پیمانکاران عمل شود. بنابراین خارج از ضوابط موجود عمل نمی‌شود و حق و حقوق کسی ضایع نشده است.

عباس پور اضافه‌کرد: در برخی استان‌ها مانند تهران اعلام شده که کل مبلغ سرویس مدارس باید پرداخت شود و در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر از این مبلغ کسر خواهد شد.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش در یک برنامه رادیویی تأکید کرد: با توجه به اینکه پایان تعطیلی مدارس هنوز اعلام نشده، بر مبنای همان قرارداد عمل می شود و به عبارتی هر وقت خانواده از سرویس استفاده کند، باید شهریه آن را بپردازد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->