برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

«ساقی» تازه‌ترین اثر حمید هیراد منتشر شد

  • کد خبر: ۲۵۲۵۱
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
«ساقی» تازه‌ترین اثر حمید هیراد منتشر شد
حمید هیراد، خواننده موسیقی پاپ، به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان تازه‌ترین اثر خود را با نام «ساقی» منتشر کرد.


به گزارش شهرآرانیوز، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان نخستین اثر امسال حمید هیراد، خواننده موسیقی پاپ، در فضای مجازی منتشر شد.
آهنگ ساقی ترانه‌ای با مضمون عرفانی دارد که حمید هیراد ترانه‌اش را سروده است. این ترانه به گفت‌وگویی میان پروردگار و بنده‌اش پرداخته و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان با تنظیم مهرشاد خلج تولید و پخش شده است.
این خواننده در صفحه شخصی‌اش درباره این قطعه نوشته است: «داشتم فکر می‌کردم که انسان وقتی تنها می‌شه، وقتی امیدش از غیر خودش بریده می‌شه، اون‌وقت دلش یه دفعه می‌ریزه. یه دفعه احساس می‌کنه خیلی بهت نزدیکه. حتی نزدیک‌تر از رگ گردن. اون‌وقته که دوس داری یه دنیا براش حرف بزنی و بغض‌هایی که یادگار سال‌هاست، روی شونه‌ش خالی کنی. یاد داستان موسی و شبان افتادم. خدایی که هم عاشقه و هم معشوق، راضی نمی‌شه دل بنده‌ش بشکنه. دوس داره با هر زبانی که خودش بهت داده باهاش حرف بزنی. من که امیدم به خودش بود و هست. خواستم از عمق وجودم که جای خودشه براش بنویسم که یه دفعه قلمم جایی دیگه چرخید. با اشک نوشتم و نوشتم که شد این ترانه. از خودش بابت تمام نعمت‌هاش سپاسگزارم و عاشقونه عاشقشم».
حمیدرضا حسین‌زاده، با نام هنری حمید هیراد (زاده یک بهمن۱۳۷۰ در چابکسر) خواننده موسیقی پاپ اهل ایران است. او تا دوران نوجوانی در سبک سنتی فعالیت می‌کرد. او به واسطه یکی از آشنایانش آثارش را برای مدیرعامل شرکت فرهنگی‌هنری «آوازی نو» فرستاد. پس از پذیرش آثارش او یک سال به مطالعه آثار سبک پاپ پرداخت، زیرا به‌قول خودش تا آن زمان آشنایی با سبک پاپ نداشته است. حمید هیراد با آهنگ «شوخیه مگه» به شهرت رسید.
این هنرمند در اواخر سال۱۳۹۵ کار موسیقی را به‌طور رسمی آغاز کرد و اولین آهنگ او با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در ۱۵ اسفند۱۳۹۵ با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت‌ماه۱۳۹۶ آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» روانه بازار شد. در تیرماه۱۳۹۶ آهنگ «دلارام» را با همراهی پازل بند منتشر کرد که طیف گسترده‌ای از مردم از آن استقبال کردند.

 اسفندماه ۱۳۹۸ گزارش شد وی به سرطان خون مبتلا شده و ۳ سال است که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->