توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد
سرخط خبرها

دوحه، گزینه AFC برای ادامه لیگ قهرمانان

  • کد خبر: ۲۵۳۹۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
دوحه، گزینه AFC برای ادامه لیگ قهرمانان
کشور قطر باتوجه به امکانات زیادی که دارد، بهترین و محتمل‌ترین گزینه برای ادامه مرحله گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، لیگ قهرمانان آسیا بعد از برگزاری دو بازی به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود آنکه ویروس کووید19 هنوز از بین نرفته است و  همه کشورها را به خود مشغول کرده است، اصرار دارد که این رقابت‌ها برگزار شود.

AFC برای حفظ سلامت بازیکنان قصد دارد که ادامه رقابت‌ها را در یک کشور و به صورت تک بازی برگزار کند.

روزنامه استاد الدوحه قطر نوشت که دوحه بهترین و محتمل‌ترین گزینه برای ادامه مرحله گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیاست.

این روزنامه قطری نوشت: باتوجه به اینکه قرار است که ادامه لیگ قهرمانان آسیا در ماه آگوست برگزار شود به علت گرمای زیاد هوا تنها ورزشگاه‌های مجهز و مدرن دوحه که برای جام جهانی طراحی شده‌اند، می‌توانند شرایط خوبی برای میزبانی داشته باشند. در دوحه ورزشگاه‌های مدرن جام جهانی که هوا را تصفیه می‌کنند به راحتی می‌توانند سلامت بازیکنان را تضمین کنند و همین باعث شده است تا شانس دوحه برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا بسیار بالا باشد.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها یک کشور برای میزبانی ادامه لیگ قهرمانان آسیا درخواست داده است و به نظر می‌رسد که کشور قطر است و در نهایت  هم میزبانی به آن‌ها برسد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->