آخرین وضعیت شناسایی آبله میمون در کشور (۷ شهریور ۱۴۰۳) دستگیری ۲ متهم به ۲۵ فقره زورگیری در مشهد دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم معوقه می‌شود + تاریخ احتمالی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از امروز جدیدترین روش کاهش وزن| بوتاکس معده چیست؟ تجویز دارو در ایران ۲ برابر استاندارد جهانی است شهریور، پرتلفات‌ترین ماه سال در تصادفات رانندگی ۹۸۰ هزار نفرشب؛ ظرفیت اقامتی خراسان‌رضوی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ وزیر سابق آموزش و پرورش به بنیاد مستضعفان رفت بیست‌وپنجمین کنگره و جشنواره بین‌المللی «رویان» آغازبه‌‌کار کرد مدیریت‌نکردن بیماری هپاتیت زمینه نارسایی کبدی را فراهم می‌کند افزایش حقوق سرایداران مدارس از چه تاریخی اجرا می‌شود؟ سامانه ثبت نام کتب درسی تا بعد از مهرماه باز است انتقال ۳۰۳ بیمار و ۴۰ فوتی از عراق به قرارگاه‌های مرزی ایران دمای هوا در ابتدای هفته آینده افزایش خواهد یافت فرمانده کل سپاه برای درخشش تیم المپیاد نجوم دانش آموزی پیام تبریک صادر کرد ترافیک پرحجم در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۷ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس توسط همراهان بیمار در شهر البرز بیش از ۹۰ درصد میراث ملی ایران «حریم» ندارد اسپری پیشگیری از گزش پشه به اندازه کافی موجود است انجام بیش‌از ۸۰ هزار مراقبت سندرومیک در پایگاه‌های مرزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشدید نظارت بر عرضه محصولات دامی در خراسان‌رضوی، هم‌زمان با دهه آخر صفر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

غرق شدن مادری برای نجات جان فرزندان

  • کد خبر: ۲۵۶۴۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
غرق شدن مادری برای نجات جان فرزندان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مادری که در رودخانه شش‌پیر شهرستان سپیدان برای نجات فرزندانش به آب زده بود، غرق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کاووس محمدی، افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدگی یک فرد در رودخانه شش‌پیر شهرستان سپیدان، مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد، یک خانواده که برای تفریح به کنار رودخانه شش‌پیر رفته بودند، به دلیل غفلت والدین هر سه فرزند دختر آنان به درون آب سقوط کردند.

محمدی ادامه داد: والدین با دیدن این صحنه سریع وارد رودخانه شده و هر سه فرزند نوجوان خود را نجات دادند اما مادر این خانواده به دلیل خفگی در آب، جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، به خانواده‌ها هشدار داد که با توجه به بارندگی‌های اخیر و بالا آمدن آب سدها و رودخانه‌ها، از رفتن و نزدیک شدن به این محل‌ها جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->