استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

نرم ‌افزارهای گوشی همراه مخصوص دونده ها

  • کد خبر: ۲۶۷۵۵
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
نرم ‌افزارهای گوشی همراه مخصوص دونده ها
نرم‌افزار‌های متعددی برای ios و اندروید وجود دارند که قادرند گوشی یا تبلت شما را به یک مربی خصوصی تبدیل کنند و چربی‌های اضافه شما را از بین ببرند.

اگر با دویدن، خودتان را به باشگاه می‌رسانید، بنابراین زیرنظرداشتن مراحل تمرین در باشگاه برای شما ضروری خواهد بود. این ‌نرم‌افزارها می‌توانند شما را به ورزش مشتاق کرده و با زیرنظرداشتن پیشرفت در تمرین، شما را راهنمایی کنند. ‌نرم‌افزارهایی مانند RunKeeper, Nike+ Run Club, MapMyRun و Runtastic قادرند افراد تازه‌وارد و کسانی را که سال‌ها سابقه دوندگی دارند، همراهی کنند. تمامی این نرم‌افزارها با استفاده از جی‌پی‌اس تلفن همراه مسیر، مسافت، زمان و کالری مصرفی شما در طول حرکت را ثبت می‌کنند. علاوه براین زمانی که مسافت مشخصی را پشت‌سر می‌گذارید، می‌توانند مسیر و سرعت شما را به صورت صوتی برایتان اعلام کنند.


RunKeeper نسخه ios دارای نسخه اندروید به شما امکان تنظیم آلارم برای تمرین را می‌دهد.


Runtastic دارای نسخه ios ، نسخه اندروید با ارائه ویژگی “Story Mode” دویدن را جذاب‌تر می‌‌کند.


Nike+ Run Club نسخه ios ، نسخه اندروید با داشتن چالش‌های متعدد، کاربران را به رقابت مجازی با یکدیگر دعوت می‌کند.


Strava دارای نسخه ios ، نسخه اندروید یکی دیگر از نرم‌افزارهای موردعلاقه است؛ چون تنها یک نرم‌افزار تمرینات ورزشی نیست و شبکه اجتماعی ورزشکاران نیز محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند دیگران را دنبال کرده و تصاویر خود را پست کنند و حتی دیدگاه‌های خود را درباره تمرینات دیگرکاربران اعلام کنند. این نرم‌افزار به شما امکان رقابت با دیگردوستان و کاربران را نیز می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->