نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

در انتظار خبر خوش

  • کد خبر: ۲۶۸۲۸
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
در انتظار خبر خوش
سازمان لیگ فوتبال برای ادامه لیگ برتر به ستاد ملی کرونا تضمین داد
مسابقات لیگ برتر فوتبال در انتظار تأیید نهایی ستاد ملی مبارزه با کروناست. از آخرین جلسه‌ای که ظهر دیروز با حضور مسئولان سازمان لیگ با وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی برگزار شد، اخبار امیدوارکننده‌ای درخصوص ادامه برگزاری رقابت‌های امسال به گوش می‌رسد. در نشست دیروز موضوع تعطیلی لیگ برتر هم بررسی شد که با توجه به این موضوع که برخی تیم‌های لیگ‌برتری دنبال برگزاری ادامه این بازی‌ها بودند، این طرح رأی نیاورد و قرار شد ۹ هفته پایانی بازی‌های لیگ برتر نوزدهم حتما برگزار شود. بااین‌حساب نیمه‌تمام‌ماندن لیگ نوزدهم منتفی است و به‌زودی درباره تاریخ شروع بازی‌ها تصمیم‌گیری می‌شود. هنوز معلوم نیست نحوه برگزاری بازی‌ها چگونه است، ولی انجام‌شدن بازی‌های باقی‌مانده لیگ، قطعی است.

سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌ها تضمین داد
مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که اعتقاد او این است که لیگ برتر در تاریخ ۱۱مرداد به پایان خواهد رسید. سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره برگزاری جلسه با مسئولان وزارت بهداشت به‌منظور فراهم‌کردن شرایط مناسب برای برگزاری بازی‌های باقی‌مانده از فصل جاری گفت: در روز‌های گذشته در خدمت مسئولان وزارت بهداشت بودیم. در بحث برگزاری مسابقات تضمین‌های لازم را دادیم تا افراد درگیر در برگزاری بازی را به حداقل برسانیم. او ادامه داد: قول دادیم تست‌های لازم را در فضای تمرین از بازیکنان بگیریم و با همکاری کادر پزشکی تیم‌ها بتوانیم بازیکنان و عوامل تیم‌ها را با سلامتی کامل به مسابقات برسانیم و جزئیات را به ستاد ملی مقابله با کرونا، فدراسیون پزشکی‌ورزشی و همین‌طور ایفمارک اعلام کنیم. اگر شرایط بدون مشکل پیش برود، تضمین‌های لازم را داده‌ایم و امیدوارم فاز نخست برگزاری مسابقات که شامل برگزاری تمرینات است، به‌سرعت آغاز شود. مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: منتظریم تا تاریخ دقیق را بگویند، ولی تا امروز تاریخ مشخصی را اعلام نکرده‌اند. بنده امیدوارم از اوایل خردادماه تمرینات شروع شود. ما گفتیم حتی یک روز هم برای ما اهمیت دارد. حداقل ۳ هفته و حدود ۴ هفته زمان برای برگزاری تمرینات در نظر گرفته می‌شود. مهدی درباره تاریخ لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: از طرف ای‌اف‌سی (یازدهم مردادماه) به ما اعلام کردند که لیگ باید به اتمام برسد و باید خودمان را به این تاریخ برسانیم و برنامه‌مان را ببندیم. هرچه آن تاریخ عقب بیفتد، می‌توانیم فرصت بهتری به تیم‌ها بدهیم. فعلا زمان‌بندی ما برای اتمام لیگ در تاریخ ۱۱مرداد است. ما نمی‌خواهیم بازی‌ها به بعد از این تاریخ منتقل شود تا تیم‌های ملی و باشگاه‌های درگیر در لیگ قهرمانان آسیا به مشکل نخورند. او درباره زمان شروع لیگ برتر اظهار کرد: هر وقت تاریخ دقیقی ازسوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شود، ما زمان‌بندی را مشخص می‌کنیم تا تمرینات و بازی‌ها برگزار شوند.

تا شنبه تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج می‌شوند
مهرزاد خلیلیان، رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، درباره جلسه دیروز این ستاد برای تصمیمات جدید ورزشی گفت: جلسات متعددی دراین‌زمینه تشکیل شده است. منتظر ابلاغیه‌هایی هستیم که کتبی و رسمی ازسوی وزارت بهداشت بیاید. وی افزود: دوستان با توجه به اینکه صنوف زیادی زیرنظر وزارت بهداشت با توجه به پروتکل‌های بهداشتی شروع‌به‌کار کرده‌اند، انتظار داشتند امور ورزشی نیز بازگشایی شود که واقعا درحال‌حاضر نمی‌توان به‌طور قطع از آن گفت. خلیلیان در پاسخ به این سؤال که کدام رشته‌ها قرار است طبق پروتکل بهداشتی به‌زودی فعالیت گروهی خود را آغاز کنند، تأکید کرد: اینکه چه ورزشی و چه زمانی و با چه پروتکلی کارش را آغاز کند، مشخص نیست. وی یادآور شد: پیش‌نویس امور بهداشتی در هر رشته‌ای تقریبا انجام شده و برخی پروتکل‌ها را وزارت بهداشت برای ما تأیید و ارسال کرده است. معاون وزیر بهداشت از مجموعه پروتکل‌ها راضی هستند و از برخی کشور‌ها هم محکم‌تر است. خلیلیان درباره زمان نهایی تصمیم‌گیری دراین‌باره تصریح کرد: فکر می‌کنم تا آخر هفته آخرین ابلاغیه‌ها بیاید و آن را رسانه‌ای کنیم. البته این امیدواری ماست. وی درباره زمان شروع تمرینات تیم‌ها گفت: به محض اینکه بخشنامه وزارت بهداشت ستاد مبارزه با کرونا در وزارت ورزش به ریاست وزیر برگزار گردد، جزئیات آن ابلاغ می‌شود. نهایتا تا شنبه، تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج می‌شوند. اصرار من به انتشار اخبار دقیق است. خلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: در دوسه روز گذشته در وزارت بهداشت و وزارت ورزش جلسات فشرده‌ای را داشتیم و امیدواریم بتوانیم اخبار امیدبخشی را تا روز شنبه اعلام کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->