نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم
سرخط خبرها

ادامه بلاتکلیفی!

  • کد خبر: ۲۷۰۶
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
ادامه بلاتکلیفی!
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال حکم به پرداخت دیون باشگاه به بدهکاران تا ۱۵ مرداد داد

نادر نوروزی - فدراسیون والیبال پس از پایان جلسه کمیته انضباطی، به مالک باشگاه پیام یک هفته برای تسویه بدهی‌ها فرصت داد. جلسه کمیته انضباطی درخصوص وضعیت باشگاه سبزجامگان پیام و بدهی‌های این باشگاه با حضور علی شیخ‌الاسلامی (مدیرعامل)، جبار قوچان‌نژاد (سرمربی فصل گذشته پیام)، نماینده بازیکنان این تیم در فصل گذشته، منوچهر پورحسن (رئیس سازمان لیگ)، فرخی (رئیس کمیته انضباطی) و سایر اعضای این کمیته در فدراسیون والیبال برگزار شد. در این جلسه مسئولان کمیته انضباطی بعد از شنیدن گزارش طرفین و ارائه مستندات، با توجه به باقی‌ماندن ۵۰درصد مبلغ قراردادهای بازیکنان و کادر فنی، برای مدیرعامل باشگاه سبزجامگان پیام، ضرب‌الاجلی یک‌هفته‌ای تعیین کردند.به‌موجب تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال کشورمان، باشگاه پیام باید تا پایان وقت اداری ۱۵مردادماه بابت پرداخت بدهی‌های خود که گفته می شود 20میلیارد ریال است، اقدام کند. درغیر‌این‌صورت امتیاز این باشگاه برای حضور در لیگ برتر والیبال در اختیار اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قرار خواهد گرفت.همچنین درباره ابهاماتی که درخصوص مجوز باشگاه پیام برای تیم‌داری در والیبال وجود دارد، فدراسیون استعلام لازم را انجام خواهد داد و نتیجه نهایی را درخصوص مجوز تیم‌داری این باشگاه اعلام خواهد کرد. بر اساس آیین‌نامه فدراسیون والیبال و مسئولان فدراسیون، بدهی این باشگاه حتی در صورت حضور باشگاهی دیگر، باید تسویه شود؛ چون استان این رقم را در فدراسیون بدهکار است. حالا باید دید باوجود این مشکلات، در انتها سرنوشت والیبال خراسان چه خواهد شد. البته مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به‌تازگی عنوان کرده است که خراسان رضوی سال آینده قطعا در لیگ والیبال حضور خواهد داشت و از نماینده والیبال استان در لیگ حمایت خواهند کرد؛ اما تاکید کرده قبل از آن فدراسیون باید تکلیف باشگاه پیام را مشخص ‌کند.

 

قوچان‌نژاد: تابع قانون هستیم
سرمربی فصل گذشته پیام خراسان درباره رأی کمیته انضباطی گفت: از مدت‌ها قبل پیگیر مطالبات کادر فنی و بازیکنان بودیم و بالاخره فدراسیون برای تعیین‌تکلیف، کمیته انضباطی را تشکیل داد و مهلتی یک‌هفته‌ای برای باشگاه پیام در نظر گرفته شد. جبار قوچان‌نژاد گفت: طبق اعلام مسئولان فدراسیون درخصوص محقق‌نشدن تعهدات مالی باشگاه پیام، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی می‌تواند درباره سهمیه لیگ‌برتری استان در لیگ تصمیمی بگیرد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه می‌شود. وی افزود: از تمامی هواداران برای به‌وجود‌آمدن این حواشی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم این ماجرا به بهترین شکل برای والیبال استان به پایان برسد و شاهد فصلی خوب برای والیبال استان باشیم. قوچان‌نژاد خاطرنشان کرد: من هیچ اصراری به ماندن ندارم. قبلا هم درباره صحبت با بازیکنان و برنامه‌ریزی برای سال آینده توضیحاتم را داده‌ام که دلیل این کار درخواست جامعه والیبال و حامیان فصل گذشته تیم بوده است که ما در بازار نقل‌وانتقالات عقب نمانیم و تیمی قدرتمند ببندیم. به‌خاطر همین از اعتبار خود برای بستن قرارداد با بازیکنان استفاده کردم؛ اما ما تابع قانون هستیم و هرچیزی که اداره کل و فدراسیون پس از بررسی‌هایشان اعلام کنند، موردقبول خواهد بود.

 

شیخ‌الاسلامی: کمیته انضباطی مالکیت باشگاه را پذیرفت
مدیرعامل باشگاه سبزجامگان پیام مشهد درباره جلسه دیروز کمیته انضباطی گفت: در جلسه دیروز فدراسیون والیبال مالکیت باشگاه پیام بر امتیاز تیم والیبال را پذیرفت و تأیید کرد که این مسئله به نظرم مهم است.علی شیخ‌الاسلامی درباره مجوز این باشگاه نیز اظهار داشت: ما مجوز داریم و دارای پروانه بهره برداری هستیم؛ ولی این مجوز تاریخی دارد که تاریخ آن تمام شده و باید اقدام کنیم تا این موضوع هم حل شود. مجوز برای فوتبال و والیبال است که باید تمدید شود و این کار را خواهیم کرد. وی درباره بحث مطالبات بازیکنان و تسویه کردن با آن‌ها هم گفت: ما به فدراسیون اعلام کردیم تا تاریخی که شما گفته‌اید اگر بقیه تیم‌ها بدهی‌های خودشان را دادند، ما هم بدهی‌مان را می‌دهیم و اگر ندادیم هر کاری که قانون می‌گوید، انجام بدهید. وی با تأکید بر اینکه بخش درخور توجهی از این بدهی مربوط به کادر فنی و 3 بازیکن تیم است، ازطرح شکایتی در این رابطه خبر داد و گفت: از آقای قوچان نژاد و سالاری در فدراسیون شکایتی کرده ام که با 3 بازیکن و یک مربی بدون اینکه کارت برایشان صادر شود و قراردادی ثبت شود، از باشگاه برای آن‌ها پول گرفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->