بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است
سرخط خبرها

احتمال زنده ماندن برخی مسافران هواپیمای حادثه دیده پاکستان

  • کد خبر: ۲۷۶۶۴
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
احتمال زنده ماندن برخی مسافران هواپیمای حادثه دیده پاکستان
رئیس بانک پنجاب که یکی از سرنشینان هواپیمای حادثه دیده در کراچی بود، به شکل معجزه آسا زنده مانده و هم اکنون در بیمارستان در شرایط پایدار بسر می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان هوانوردی پاکستان در تازه‌ترین گزارش خود از کار افتادن موتور،بازنشدن چرخ ها و نقص فنی را عامل سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) با ۱۰۷ مسافر و خدمه اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع رسمی در سازمان هوانوردی این کشور (CAA) ، هواپیمای مسافربری ایرباس ۳۲۰ با شماره پرواز ۸۳۰۳ که از شهر لاهور راهی کراچی در جنوب این کشور شده بود، تنها در فاصله یک دقیقه‌ای از باند فرودگاه دچار آتش سوزی شده و در شهرک مسکونی نزدیک فرودگاه سقوط کرد.

منابع آگاه در پاکستان از احتمال جان باختن سرنشین‌ها و خدمه این هواپیما خبر می‌دهند اما تاکنون اظهارات رسمی در این خصوص اعلام نشده است.

احتمال زنده ماندن برخی از مسافران

لحظاتی پیش شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند رئیس بانک پنجاب که یکی از سرنشینان هواپیمای حادثه دیده در کراچی بود، به شکل معجزه آسا زنده مانده و هم اکنون در بیمارستان در شرایط پایدار بسر می‌برد.

برخی از شاهدان عینی از محل حادثه به خبرنگاران گفتند: بخش انتهای بدنه هواپیما اولین برخورد آن با زمین بوده و پس از آن تیم‌های امداد ونجات پیش بینی می‌کنند که برخی از سرنشینان این هواپیما که در قسمت جلوی هواپیمای بودند، احتمال زنده بودن آنان زیاد است.

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان با ابراز تاسف عمیق نسبت به سقوط هواپیمای مسافربری این کشور در کراچی، دستور فوری بررسی و دریافت علل این حادثه را به مدیراجرایی سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کرد.

شبکه‌های خبری پاکستان با پخش آخرین تبادل پیام میان خلبان هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و برج مراقبت در کراچی، اعلام کردند: از کار افتادن موتور هواپیما، باز نشدن چرخ‌ها و آتش سوزی از دلایل حادثه امروز به نظر می‌رسد.

گزارش‌ها حاکی از آتش سوزی در محل سقوط هواپیما در شهرک مسکونی و بیرون آورن برخی از اجساد از زیر آوار است.

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->