پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس
سرخط خبرها

بازخوردهای مصاحبه عجیب محمدرضا حیاتی

  • کد خبر: ۲۷۹۷۵
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
بازخوردهای مصاحبه عجیب محمدرضا حیاتی
حیاتی وارد دعوای محسن چاووشی و همسر یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی شد و خود را ارادتمند آن خواننده دانست.
محمدناصر حق‌خواه/شهرآرا - بار اولی نیست که حضور اینترنتی کسی که سال‌ها او را در هیبتی متفاوت و در مقامی خاص در رسانه‌های رسمی دیده‌ایم، برایمان تعجب‌برانگیز شده است. اما انگار هنوز برای ما به‌ عادت تبدیل نشده است که آدم‌هایی که سال‌ها جوری شناخته‌ایم، جور دیگری در فضا‌های غیررسمی حاضر می‌شوند.
 
بحث بر سر این نیست که ریای رسانه‌ای وجود دارد و ارزش‌های بین مسئولان رسانه‌های اصلی و سلیقه عمومی متفاوت است و این تفاوت آدم‌ها را به‌ تظاهر به چیزی که نیستند مجبور می‌کند، بلکه مطلب اصلی امروز درباره یکی از نماد‌های رسانه ملی در سال‌های بعد از انقلاب است؛ کسی که سال‌ها هر روز و بعد هم حداقل یکی‌دو بار در هفته در پربیننده‌ترین ساعت تلویزیون حضور داشته و دیده شده است، امتیازی که فقط یکی‌دو نفر از همکاران او در رسانه داشته‌اند.
 
پس محمدرضا حیاتی شخصیت مهمی است. محمدرضا حیاتی در چند سال اخیر با یکی‌دو سوتی و مصاحبه عجیب‌وغریب در شبکه‌های اجتماعی دیده شده بود، اما یکی از پرتیترترین و حاشیه‌دارترین مصاحبه‌هایش را در همین هفته گذشته انجام داد که هنوز بخش‌های یک‌دقیقه‌ای‌اش را در جا‌های مختلف می‌بینیم. حیاتی نزدیک یک سال پیش یکی از معروف‌ترین تپق‌های تاریخ اخبار تلویزیون را به‌نام خود سند زر و حماسه «به سفر قطر کرد» را آفرید و نقل محافل صفحه‌های زرد شد. مثل همین روز‌ها که حرف‌هایش در همین صفحه‌ها دست‌به‌دست می‌شود. اما مگر حیاتی چه گفته است؟ او وارد مسیر سلبریتی‌شدن شده است و انگار ردای یک گوینده خبر عادی برایش جذابیتی ندارد و می‌خواهد سلبریتی باشد! سلبریتی‌شدن چند روش دارد که حیاتی چند تا از آن‌ها را انجام داد؛ یکی از این راه‌ها، گفتن حرف‌های عجیب در مصاحبه‌هاست تا هرکس گوشه‌ای از آن را بردارد و این سمت و آن سمت بگذارد.

حیاتی حتی وارد دعوای محسن چاووشی و همسر یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی شد و خود را ارادتمند آن خواننده دانست. با‌توجه‌به حاشیه‌های اخیر، این موضوع بازخورد‌های فراوان و متفاوتی داشت. البته که آقای حیاتی از معجزه بغض هم غافل نشد و در بخشی از مصاحبه‌اش وقتی درباره محمدعلی فردین، از بازیگران مطرح قبل از انقلاب، حرف می‌زد، از این گفت که وقتی فردین را پشت دخل فرش‌فروشی دیده، به‌شدت متأثر شده و حتی روی داخل‌شدن و سلام‌کردن هم نداشته است. این حرف‌ها که با بغض آقای گوینده هم همراه بود، از دیگر بخش‌های بسیار دیده‌شده مصاحبه حیاتی شد. (البته بعد از انتشار این کلیپ حیاتی با انتشار ویدئو دیگری گفت هیچ اطلاعی از دلیل جدال لفظی چاووشی و آن خواننده نداشته است) به‌هر حال به‌تعداد آدم‌ها راه برای دیده‌شدن وجود دارد؛ از تظاهر به خودکشی جلو دوربین گرفته تا فحاشی و حرکات موزون و ناموزون در لایو اینستاگرام و در مورد اخیر هم گفتن حرف‌هایی که شنیدنش از دهان آن فرد عجیب است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->