آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

دادگستری گیلان: پدر رومینا در دادسرا با او مهربانی کرد، ما هم رومینا را تحویل‌اش دادیم+ویدئو

  • کد خبر: ۲۸۰۳۰
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
  • ۹
دادگستری گیلان: پدر رومینا در دادسرا با او مهربانی کرد، ما هم رومینا را تحویل‌اش دادیم+ویدئو
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان درباره قتل دختر ١۴ ساله تالشی گفت: پدر دختر اکنون بازداشت است، این پرونده به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، جان احمد آقایی در ارتباط با انتشار خبری مبنی بر قتل یک دختر ۱۴ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان تالش افزود: ۲۸ اردیبهشت ماه این دختر همراه پسری ۲۹ ساله متواری می‌شود و یک روز پس از آن پدرش شکایتی با عنوان آدم ربایی در دادسرای شهرستان آستارا مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: پرونده برای بررسی در دستور کار دادسرا قرار می‌گیرد.

آقایی افزود: با اطلاع رسانی دادسرا؛ پدر و مادر و بستگان دختر به دادسرا مراجعه می‌کنند و دختر را مورد تفقد و لطف قرار می‌دهند؛ بازپرس با مشاهده اینکه پدر از روی مهربانی و گذشت از اشتباه دختر چشم پوشی کرده است، وی را تحویل خانواده می‌دهد.

وی اظهار داشت: پدر دختر با ملاطفت و مهربانی که به خرج می‌دهد اعتماد بازپرس را جلب می‌کند و به همین دلیل بازپرس از تحویل وی به خانواده اطمینان خاطر داشته است و با توجه به بررسی جمیع شرایط علتی برای تحویل ندادن دختر به خانواده اش در ان زمان وجود نداشته است.

وی همچنین برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اعتیاد پدر دختر به مواد مخدر را رد کرد و گفت: اینکه گفته می‌شود این فرد به مواد مخدر اعتیاد داشته است، صحت ندارد همچنین پدر فاقد هرگونه سابقه کیفری بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در تشریح چگونگی قتل افزود: پس از اینکه فرزند تحویل خانواده می‌شود آن‌ها شب را در منزل یکی از بستگان در آستارا ساکن می‌شوند و شرایط کاملا معمولی و طبیعی بوده است، ولی فردای آن روز به روستای خود بر می‌گردند و مشخص نیست آنجا چه اتفاق غیر عادی رخ داده است که در هنگام غروب و وقتی دختر در خواب بوده، پدر، دختر خود را به قتل می‌رساند.

وی اضافه کرد: پدر این دختر بلافاصله پس از این اقدام از کار خود پشیمان می‌شود و از خانه بیرون می‌آید و تقاضای کمک می‌کند که بی فایده است.

آقایی اضافه کرد: پدر دختر اکنون بازداشت است و تحقیقات تکمیلی درباره انگیزه و علت قتل ادامه دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه این دختر، قربانی خشونت خانوادگی شده است، افزود: فارغ از انگیزه پدر در به قتل رساندن دختر خود، چنین جنایتی به هیچ عنوان از نظر قانون قابل پذیرش نیست و این پرونده بصورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

وی تاکید کرد: حکم، مطابق ضوابط قانونی صادر و به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
منبع: ایرنا
 
جزئیات قتل دختر ۱۴ ساله توسط پدر ۳۷ ساله در تالش
از زبان معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گیلان
 
تعداد بازدید : 4389
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
اختلاف سنی را بزرگ نکنید تحقیق کنید چقدر ازدواج موفق با اختلاف سنی هست با شرایط فعلی ازدواج که به سن ۴۰سال رسید.دادگاه نباید تحویل میداد و تخلف کرده و باید بررسی شود
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
2
جالب است آن قاضی 14سال با اون پدر زندگی کرده که محبت لحظه ای رو دائمی دانسته.اگر دختر بی دفاع قاضی رو از خطر پدرش با خبر کردن و گفته , دیگر اون قاضی نباید به روی خوش پدر توجه کنه و جان دختر را به خطر مینداخت اون قاضی درک کافی رو برای قضاوت نداره و عامل مرگ دختر هست. اگر به دادگاه پاش باز نمی شد و از خودش دفاع نمیکرد صد در صد عامل قتل پدر بود
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
لعنت ب تعصبات الکی ما مردم ایران اسم خودمون گذاشتیم مسلمون نمازه میخونیم و روزه میگیریم و ب این افتخار میکنیم ولی عده ای تا افطار میکنن میشنن غیبت کردن و تهمت زدن مثلا من هفته قبل پدر شوهرم فوت کرد چون خونه شلوغ بود با خواهرم تلفنی صحبت میکردم رفتم ی جای دورتر و خلوتر ک باخواهرم تو حیاط صحبت کنم وقتی برگشتم خواهرشوهرا سرسفره افطار بهم گفتن مشکوک میزنی مگه با کسی رابطه داری حتما خیلی پولداره ک نیم ساعت حرف زدین با گوشی ملت ما تو عزای پدرشون هم دست از قضاوت برنمیدارن من بعنوان ی زن خسته شدم
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
کودک همسری واقعاً معضل بزرگی هست و باید تو قانون تجدید نظر بشه. برای پرورش نسلی که قرار هست آینده یک جامعه رو بسازه آموزش های یک نوجوان در مقام مادر که به اقتضای سنش دچار تحولات روحی و روانی هست واقعا ناکار آمده. از اونجایی که سرنوشت و آینده یه بچه تو خانوادش رقم میخوره،یه خانواده که آموزش های لازم در این زمینه رو ندیده نمیتونه فرزندانی رو تربیت که تو جامعه موفق باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
لعنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
لعنت
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
مقصر اصلی عموهای دختر و شوهر خاله دختر ! چرا؟چون تحریکش کردن.می تونستن دخالت نکنن و یا مشاوره یا راه حلی درست نشونش بدن، مگه زمان جاهلیته؟ که یابکشش یا مامیکشیم شد راه حل؟انها هم بعنوان شریک جرم باید حبس پدر را بکشن(۱-پسره۲- شوهرخاله۳- عموها۴- پدر و مقام انتظامی که دختر را تحویل پدر داده)کاش من قاضی بودم برای همشون حبس پدر را تقسیم میکردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
آخه ...
چقدر دلسوزانه و مسیولیت پذیر ...
اون بدبخت که از سر فقر گوسفند دزدیده بود احتمالا در دادگاه خیلی گستاخانه طلب حق هر آدم واسه زنده موندن داشته که تشخیص دادن دستش باید قطع شده ...
با همین بنده خدا که طلب امنیت جانی داشته که بازم حق هر انسان هست...
من که نفهمیدم تو این تاریکی مطلق کی به کی هست ، ولی خوشبختانه سو سو امیدی به نور عدالت هم نیست که به سرابش باشیم
خوشا آنانکه در گهواره مردند
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام

قانونگذارهای ما کجا هستند؟
تا کی باید بشینیم و با همچین اتفاقاتی چند روزی خودمون رو سرگرم کنیم اشک بریزیم و حرف بزنیم و شعار بدیم.
تا کی باید شاهد این همه آشفتگی باشیم.
متاسفانه رومینا های دیگری باید قربانی بی فکری های بقیه از جمله مسئولین و پدر و مادر های خود خواه بشن تا بیدار بشیم؟!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->