تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها

جزئیات قتل رومینا از زبان بهمن خاوری، پسری که عاشق او بود

  • کد خبر: ۲۸۰۴۱
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
  • ۸۵
جزئیات قتل رومینا از زبان بهمن خاوری، پسری که عاشق او بود
بهمن خاوری: به پلیس هم گفتم که دوستش دارم و اجباری در کار نبود.

به گزارش شهرآرانیوز، پرونده قتل رومینای ۱۴ ساله که پدرش او را با داس کشت، تقاطعی از انواع ستم‌های اجتماعی است.

 

گزارش و گفت‌وگو با دو «مرد» از طرف‌های درگیر این «قتل ناموسی» را بخوانید.

 

در نخستین روز از خرداد پدری از ترس بی‌آبرویی، داس را بر گردن نحیف دختر ۱۴ ساله‌اش نشاند و سرش را برید و نام «رومینا» مانند سارینا، هوژان، فرشته، زعفران، نازنین، زبیده، سارا، هاجره و… قربانیان قتل‌های ناموسی همین چند ماه آغازین سال ۹۹، در فهرست اسامی قبرستان جا گرفت. دختری که هنوز ۱۴ سالش تمام نشده بود.

 

پدر ابتدا سعی می‌کند دخترش را خفه کند و وقتی موفق نمی‌شود، سر دختر را با داس می‌برد.


بیشتر بخوانید: روایتی تلخ از قتل فجیع رومینا اشرفی در گفتگو با بستگانش


با شیون‌های مادر و بقیه همسایه‌ها پلیس سر می‌رسد و قاتل را بازداشت می‌کند. این روزها پدر قاتل در زندان است، برادر ۶ ساله و مادر رومینا تنها عزاداران این خانه نیستند. اهالی روستای «حویق» شهرستان تالش چند روزی است که در غمی عمیق به سر می‌برند.

برای بررسی هرچه بهتر این پرونده با اسفندیار اشرفی، عموی مقتول و همچنین بهمن خاوری، همان پسری که یکی از شخصیت‌های این داستان دردناک است، به گفت‌و‌گو نشستیم.

ناگفته پیداست که اظهارات این دو نفر که در جناح‌های مقابل یکدیگر قرار دارند، کاملا با هم در تضاد است و نگارنده هم تلاشی ندارد تا حقی را بین آن‌ها تقسیم کند و گزارش صرفا روایتی است از یک قتل ناموسی دیگر.

به پلیس هم گفتم که دوستش دارم و اجباری در کار نبود.


ماجرا از ارتباط رومینا و بهمن آغاز شد. رابطه‌ای که به زعم بهمن عاشقانه و از نظر عموی رومینا با رعب و تهدید همراه بود.

بهمن حدودا ۳۵ سال دارد و حالا و بعد از رومینا زندگی خود را نابود شده می‌داند: «چند سالی بود که عاشق هم بودیم و بالاخره تصمیم گرفتم تا یک نفر را بفرستم و او را از پدرش خواستگاری کنم.

اما از آنجایی که مذهب ما یکی نبود، مخالفت کردند. به همین خاطر هم دختر به من گفت که پدرم رضایت نمی‌دهد و باید فراری‌اش بدهم. همین شد که باهم فرار کردیم و پنج روزی ناپدید شدیم.


بیشتر بخوانید: ماجرای قتل هولناک رومینای ۱۳ساله به دست پدرش


بعد از این ماجرا بود که پدرش در پاسگاه حویق از من به جرم آدم‌ربایی شکایت کرد.

حتی به من تهمت زد که دخترش را بیهوش کردم و گاو و طلاهایش را هم دزدیدم. وقتی پاسگاه دختر را خواست، او هم به آن‌ها گفت که به خواسته خودش با من آمده است.

ولی پدرش بیخیال نشد. در آگاهی آستارا هم از من شکایت کرد و چند روز بعد آگاهی با من تماس گرفت. ولی چند نفر از بستگان آمدند و خواستند که ما با هم صیغه کنیم تا ماجرا تمام شود.

ولی آن مرد با پلیس هماهنگ کرده بود تا من را دستگیر کنند. موقع بازجویی من گفتم که آن دختر را دوست دارم و اجباری در کار نبوده و دختر هم در بازجویی این حرف‌ها را تایید کرد. یک شب در بازداشتگاه ماندم اما در نهایت تبرئه شدم.»

پس از این اتفاقات خانواده رومینا به خانه برمی‌گردند و به گفته بهمن، وقتی مادر خانواده در حمام مشغول شستن لباس‌ها بوده، پدر ابتدا سعی می‌کند دخترش را خفه کند و وقتی موفق نمی‌شود، سر دختر را با داس می‌برد. با شیون‌های مادر و بقیه همسایه‌ها پلیس سر می‌رسد و قاتل را بازداشت می‌کند.


اینجا ببینید: واکنش هنرمندان به قتل رومینا، دختر ۱۳ ساله تالشی


کدام مردی عکس ناموسش را در اینستاگرام می‌گذارد؟


این داستان اما وقتی از زبان خانواده رومینا نقل می‌شود، تفاوت بسیاری می‌کند. اسفندیار اشرفی، عموی رومینا می‌گوید اصلا تفاوت مذهبی موضوع مهمی نبوده است و این پسر برادرزاده‌اش را تهدید کرده بود: «این پسر رومینا را با زور و تهدید اینکه او را می‌کشد با خود برد و ۶ روز تمام هم او را نگه داشت. بعد از این موضوع حتی ما خواستیم که بیایند و خواستگاری کنند اما خانواده آن پسر گفتن نه، پسر ما اشتباه کرده است. حتی عاقد آمده بود که عقدشان کند اما آن پسر قصدش چیز دیگری بود.»

او می‌گوید که بهمن رومنیا را اغفال کرد و پس از آن باعث شد که برادرش به مرز جنون برسد: «آن پسر در این مدت بارها با من تماس گرفته و ما را تهدید کرده است.


بیشتر بخوانید: دختر کشی در لوای قانون/ کسی که دستور تحویل رومینا اشرفی به پدرش را داده، تخلف کرده است


به ما فحاشی می‌کند. اگر از رومینا عکسی نمی‌فرستاد این مسائل پیش نمی‌آمد. اصلا کدام مردی وقتی بخواهد با یک دختر ازدواج کند، عکسش را در اینستاگرام می‌گذارد؟ کدام مردی عکس ناموسش را در دنیا پخش می‌کند؟»

برادر قاتل و عموی مقتول می‌گوید مادر رومینا شرایط خوبی ندارد: «مادرش ۴۰ سال بیشتر ندارد و این روزها هم عزادار است. او هم فامیل ما و مثل خواهرمان است.

حالا چه کنیم؟ او ولی دم است و باید برای پرونده تصمیم بگیرد. برادر من یک پسر ۶ ساله هم دارد. حالا زندگی‌اش نابود شده است. ما خانواده باآبرویی بودیم اما آن پسر همه زندگی ما را به هم زد.»

منبع: گیل خبر


اینجا ببینید: ویدئویی از تشییع جنازه رومینا ۱۴ ساله که با داس به قتل رسید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
برادر قاتل که از قضا عموی مقتول هم هست؟؟؟؟
پس قرار بوده خاله اش باشد؟لطفا در نگارش دقت کنید
....
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
5
15
خاک بر سرتون احمقای بی شعور،یعنی باید رییییییییید به اون چیزی که امثال شماها اسمشو گذاشتن غیرت
و از همه بدتر این که تو مملکتی زندگی میکنیم که یه همچین قانون های مزخرف و ناعادلانه و بیخودی داره واسه یه همچین جنایت هایی،از این هم بدتر زندگی کردن با یه مشت حیوون پست انسان نماست که ادعای غیرت و ناموس میکنن ولی دو دقه وقت نمیزارن با بچشون حرف بزنن و کمکش کنن و بفهمن که اگر از خونه هم فرار کرده دلیلش چی بوده و چطوری میتونن بهش کمک کنن فقط به راحتی به خودشون اجازه میدن که زندگی یه دختر جوون رو ازش بگیرن
یعنی باید رییییییییید به یه همچین تفکر و دیدگاه و غیرت و قانون و هر چرتوپرتی که اسمشو میزارید،خیلییییییییی متاسفم
این دختر که نابود شد حداقل یه مجازات سنگین برای اون قاتل عوضیش در نظر بگیرین که با جنایتی ک در حق این دختر شده برابری کنه نه چند سال زندانو بعدشم دوباره یه همچین ادم کثیفی دوباره برگرده تو جامعه!!!
امیر
Canada
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
9
22
بیشعور کسی را که میخواهند باهاش ازدواج کنند عکسش را عمومی میکنند. الدنگ ،اگه قصد ازدواج نداشت که عکسش را نمیذاشت و خودش را تابلو نمیکرد.
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
8
13
عمو حق داره این پسر نابکار مقصره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
8
12
مرده شور غیرت و ناموس و ببره که با داس نیفتن به جون گردن دختر.....شیطان کربلایی اشرفی!
حميد رضا رادژيان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
17
با سلام. احتراما ،باز هم خبر، گنگ و به قول معروف نسيه ،انتشار يافته است. مذهبشان يكي نبود يعني چي؟ خوب بنويسيد چه مذهبي داشتند. اينكه پدري دخترش را با هر بهانه اي به قتل مي رساند مسخره است. اين پدر به جنون نرسيده است. كلا از قبل نيز ديوانه بوده است. كدام مخلوقي اولادش را ،پاره يه تنش را به هر دليلي مي كشد؟!آبرو مهمتر است يا اينكه پاره يه تنت را درخاك كنند؟! حال اين موضوع با تهديد بوده و يا خير موضوعي حقوقي يا كيفري است اما اي تو كه نامت را پدر مي نهي. فرزندت ،دخترت ،پاره يه تنت را، در خاك كرديدو نمي دانم كه اين مغز چگونه فكر كرده است ؟شدي با آبرو.؟!!!! با آبرو. دخترت در خاك شده است به خاطر تو به خاطر حماقت بي سوادي تعصب و ...... ديگر.دخترت ديگر با تو سخن نمي گويد. دخترت ديگر با تو بر سر سفره صبحانه شيرين زباني نمي كند. اي واي بر تو . واي بر دله ديوانه ات . چگونه در زندان يا هر مكان ديگري شب را صبح مي كني؟ نمي دانم. اما اگر من بودم اگر من اين جنايت را كرده بودم بلا فاصله خود را آتش مي زدم . اين نه به خاطر آن است كه پشيمان شده يودم. چون جنايتكاريكه اينگونه همچون گوسفندي اولاد ،تازه انهم دختر، تازه انهم 14 ساله را سر مي برد.پشيمان نخواهد شد . خود را اتش مي زدم تا بدانم چه كرده ام از دنيا هر چه سريعتر رخت بر مي بستم تا آتشه درونم را خاموش كنم. حال چكونه است كه عموي مقتول مي گويد كه او پسري 6 ساله نيز دارد. كه چي. مثلا مي خواهد اور ا تربيت كند؟!!!! حتما به او خواهد گفت وقتي دختر دار شدي و او اينچنين كرد با داس سر او را هم همچون من ببرش!!!!!!!!!!!!!!!!خوب آبروداري كن كه آبروداري ،بر ترين است. آبروداري در مقابل چه كساني؟؟؟!!! ايا همه، قديسان خدا هستند . تو كجا هستي؟! متاثر شدم و بسيار متاسف. بميرم برايه مادرش كه جگرش آتش گرفته است. بميرم براي پيكره نازنينش كه در خاك ارميده است. آن دستانه جنايتكار ،مي بايست هم اكنون در زير خاك باشد و نه اينچنين گلي را بر خاك پرپر كنند. واي بر ما واي بر ما كه اينچنين هيولاهايي در جامعه هستند و از جناياني كه مي خواهند انجام دهند، بي خبريم. خدا به تو اي مادر صبر دهد . خدا جگرت را ارام كند اگر چه كه مي دانم اين آتش خاموش شدني نيست. اي كاش به جاي ناموس و ناموس و ناموس مي گفنيد دخترم دخترم دخترم. مي گويند اگر براي دخترتان كاديي خريديد و يا سوغاتي را از سفر برايش آورديد و ان را در كنار ديگر سوغاتي ها نهاديد ، اول ماله او را بدهيد. چرا كه قلبي دارد شكننده. چرا كه روحي دارد لطيف و لرزنده. دلش مي ريزد اگر برايش احترام نكنيد. برايش ارزشي بيش از ديگران قائل نشويد.واي بر ما واي بر مادرش حال با او داسي را بر مي دارد بر گردنش مي گذارد و او را همچون قرباني به قربانگاه مي برد. فكر كنم اگر بخواند در حقش لطفي كنند مي بايست خيلي زود اورا با همان داس در همان مكان به بيرحمانه ترين شكنجه ها اول خوب بيازارندش و سپس راحتش كنند كه اگر او را براحتي بر دارزنند عدالت اجرا نشده است و فقط مي بايست با فجيع ترينه شكنجه ها او را بسيار بسيار ازرد و سپس راحتش كرد.والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
15
سلام آخه مگه چه اشکالی داره که یه پَر عاشق یه دختری بشه واقعا برای این پدرها متاسف هستم چون که به خاطر یه عشق و عاشقی سر دخترش رو به میدن
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
27
کاش تمام مردم حرافی که قضاوت میکنند بفهمند که اگر قضاوت نکنند، اگر پشت سر دیگران حرف نزنند، شاید آن پدر هم اینقدر احساس بی ابرویی نکند. تمام مردم شهرشان مسئولند. مطمینا در زمانی که آنها با هم بودند پشت سرشان حرف میزنند.ما همه مسئولیم.
ناشناس
Austria
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
من با دختر عمه ام ۳ دفعه رفتم خرید ازدواج همسایه ها پشت سرمون حرف درآوردند.الان ۳۳ ساله ازدواج کردیم ولی هنوز ناراحتم از همسایه های عمه.
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
27
اون پسر بیشعور 35 ساله هم که یک دختر 14 ساله رو گول میزند باید مجازات شود. حتی اگر دوستش دارد نباید فرار کند. دختره عقل نداشت تو که خبر مرگت 35 سالت بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
27
بهمن اشغال باید میمرد نه دختر بی گناه
متاسفم برای پدری که به جای اینکه باعث بانی این اتفاق و تنبیه کنه سر دختر بیگناهشو از بدنش جدا میکنه .
Mehrgan
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
6
اختلاف مذهبی در این مورد یعنی چی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
19
ببشخیدا ولی قاتل اصلی بهمنه قاتل اصلی کسایی هستند که این ارتباطات رو شرعی و قانونی می کنند ولی اصلا به عواقبش فکر نمی کنند اصلا پدر رومینا رومینا رو نمی کشد باهاشم مهربون بود ولی به هر حال زندیگیش در 13 سالگی تباه شده بود
عقل و منطق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
4
28
بهمن پیر ۳۵ ساله قطعا مقصر است ...
اصلا چطور بخودش اجازه داده با این سن و سال با احساسات یک دختر نوجوان ۱۴ ساله بازی کند...
علی لعنت الله علی القوم ظالمین.....
ناشناس
Austria
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خدا پدر و مادرت را بیامرزه حرف حق میزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
12
حالا گیریم که پسره دختررو گول زده پدر رومینا چرا این کارو گرده .دخترا احتیاج به محبت پدر دارند تا در این سن کم عاشق پسر ۳۵ ساله نشوند
یه فرشته از زمین کم شد
جلال
Netherlands
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
17
صددرصد هم پدر دختر و هم پسر سی ساله مقصر هستند متاسفانه خلا قانونی وجود دارد وگرنه باید کسی دختری 13 ساله را به دوستی میگیرد باید مجازات و جریمه بشوند ازدواج زیر 18 سال بشدت نادرست هست یکی از فضایلی که در زندگی از استادان یادگرفتم هرگز با دختری هشت سال کوچ کمتر از خودم آشنانمیشوم...ما جوانان هم بد تربیت شده ایم..مقصر هستیم
سعیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
15
ریدم توابرویی که فقط بخاطر حرف دیگرون زندگی می‌کنید چقدر مادرش تهدید حالا میکنید برای رضایت خاک برسر مملکت که قاتلهایی مثل اینا رودار نمیزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
6
14
اینایی که پدر دختر را محکوم می کنند راضین دختر خودشون با یه احمق اسرائیلی 35 ساله دوست بشه. البته دو نکته فراموش نشه. نکته اول اینکه این احمق معلومه که فاقد شعور لازم بوده و رو اعصاب پدر بیچاره می رفته شاید میخواسته واقعا با این کار پدر را آزار بدهد نه اینکه دختر را بخواهد.نکته دوم اینکه شاید پدر از بیماری اعصاب رنج می برده یا حداقل به نوعی زود رنج بوده و بنظر میاد اینجوری بوده و این یارو منحوس اسرائیلی چون می دانسته که پدر بیچاره از این کار رنج میبره می خواسته زجرش بدهد. اونایی که روشنفکربازی در میارن و شعور ندارند بفهمند که وقتی یه انگل 35 ساله به یه نوجوان احساسی گرایش پیدا می کنه فقط به دلیل هوس بوده نه عاشقی. این دو نفر چه تفاهمی با هم میتونستن داشته باشند؟؟؟
Asal
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
فرد به اصطلاح محترم اگه بیماری روانی داشته پدرش چرا دکتر نرفته بعدشم میگیم باشه بیمار بوده ولی چرا کشتششش؟ای خدا این پدرومادرای اپدیت نشده که طرز فکر دوره سلجوقی دارن رو از زمین محو کن که فقط باعث زجر بچشون میشن هر اتفاقیم بیفته باید بزنی طرفو بکشی؟اصن با عقل جور درمیاد؟منم ادمم هزارویک اشتباه داشتم ولی پدرم منو کشته اتفاقن پدر منم تحت فشار اما منطق داره میفهمه باید با حرف زدن مسئله رو حل کنه نه اینکه با کابل و کمربند بیفته به جون من؟؟
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
خاک توی سرت احمق ساندیس خور که این موضوع اجتماعی رو هم سیاسی کردی حالا وسط این قضیه عشق و عاشقی و غیرت و .... چه ربطی داشت
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
کلا دهنتو ببندی سنگین تری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
13
چگونه یک پدر بخاطر حرف مردم سر را از بدن دختر جدا میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چگونه به اسم غیرت هر جنایت را میشد توجیه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
آن پدر حکمش قصاص است.
nika
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
22
قاتل اصلی بهمن خاوری هست . با سن 30 سال سن چطور به خودش اجازه داده با احساسات یه دختر بچه بازی کنه ؟َ! در کمال بی شرمی بیان کرده رومینا از 9 سالگی منو دوست داشته !!!!! اخه یه بچه 9 ساله چی مفهمه عشق و عاشقی چیه ؟!! با کمال وقاحت گفته از 11 سالگی با موبایل باهاشت در ارتباط بوده ؟ اخه نامرد پدوفیلی تو چطور به خودت اجازه دادی با یه دختر بچه وارد رابطه بشی و اغفالش کنی ؟! بهمن بنیان این خانوده را از هم پاشاند و به خانواده ی رومینا آسیب جدی وارد کرده ... مراجع قانونی باید بشدت با بهمن برخورد کنند . قانونی باید وضع بشه که هر خر پیری به خودش اجازه نده به دختر بچه ی زیر 18 سال نزدیک و ارتباط دوستی داشته باشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
صددرصد موافقم
آرزو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
یکی نیست قانونی بزنه تو پوز این سگ پیربهمت بی پدرمادر ک تورو چه به بچه بازی
آخردختر۱۳ساله عقلش به عشق و عاشقی میکشه.رومینا چون از پدر و عمو وبرادر محبت مردانه ندیده
فقط شیفته محبت کردن تو بوده
ازطرفی هم دامی ک تو براش پهن کرده بودی رو ندیده.
تو هم که برات بد نبوده.خوش بحالت شده‌.
بهمن بی صفت بقول خودت میگی رومینا از
باباش و کاراش برات حرف میزده.
اگه واقعا رومینا دوست داشتی چرا عکسشو برای باباش فرستادی تا کفریش کنی
جنی بشه.
لعنت به نرهایی مثل تو و بابای رومینا که درونشون غریضه حیوانی موج میزنه
سگ توروح تو وامثال تو
بهمن،شیر گیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
13
رومینا،روحت،شاد،وشاد،ای،فرشته،مارا،هم،عذادارکردی
ناشناس
Ukraine
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
10
دختره بی چاره .از دست بابا هیولاش راحت شد.....
من فک میکنم با این استعدادی که باباش تو کشتن آدما داره وقتی آزاد شد فورا باید بره به گروه داعش بپیونده. بالاخره حیفه این استعدادا حروم بشهههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
4
ایکاش به جای کشتن دخترش،این مردی را که دخترش را گول زده و فراری داده می‌کشت تا آن موقع میشد به این مرد لقب مرد را داد
نقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
5
عکس پسره نشون می ده که آدم بی شرفی بوده و از انگل های جامعه است.
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
اگه از اول خانوادش باهاش درست رفتار میکردن یه همچین عشق اشتباهی به وجود نمی اومد گرچه به نظرمن نمیشه اسمشو گذاشت عشق که بیشتر به خاطر این بود که توسن بلوغ قرارداشت واین چیزا طبیعیه. ولی با یه رفتار درست با یه ذره مهربونی این دختر به این روز نمی افتاد پدرو مادر اونقدر باید با فرزندشون خوب رفتار کنند که اونها محبت رو خارج از خونه جست و جو نکنند.
واقعا متأثر شدم خدا به مادرش صبر بده
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
4
واقعا تاسف میخورم برای همچین پدری .... بنظرم باید اعدامش کنن
ناشناس
Netherlands
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
3
ای کاش یاد بگیریم که قضاوت نکنیم ،تو زندگی دیگران سرک نکشیم، فضولی نکنیم،همین قضاوتهای کورکورانه باعث میشه که یک دیوار به اسم آبرو دور خودمون بکشیم وزندگی رو به خودمون تلخ کنیم و همچنین اتفاقهایی بیفته
محمد هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
برای من جای سوال است چرا کسانی که مخالف حکم اعدام بودند اکنون خواهان حکم شکنجه و اعدامند؟!!
چرا حس درنده خویی خود را مهار نمیکنید...
وقتی میگویید ای مرد چرا بجای کشتن فرزندت با او سخن نگفتی... و چرا بدترین راه را انتخاب کردی...
چرا این سخنان را با خود نمیگویید؟
خداوندتان وقتی شما را خلق کرد فرشتگان گفتند موجودی میخواهی خلق کنی که خون بریزد و فساد کند؟!
او گفت: من چیزی میدانم که شما نمیدانید.
قصاص در قرآن هست ولی در ادامه گفته اگر عفو کنید بهتر است...
به همنوعان خود رحمت بگسترانید
آن موجود وقتی ببیند هیچ کس با او موافق نیست
آن پسر وقتی ببیند که هیچ کس با او موافق نیست
از شرم آب خواهند شد... شاید اصلاح!!!
آیا اصلاح بهتر است یا مرگ؟
ق
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
0
قبث
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
4
این بهمن پدوفیلی خانواده اشرفی را نابود کرده . باید به شدت مجازات بشه . پیره خر پا شده رفته مخ یه بچه رو زده . من جای پدر رومینا بودم این پسر لاشی پدوفیل را می کشتم . تف به شرفش بیاد که زندگی این دختر و خانواده اش را با کارهای احمقانه اش نابود کرد .
یه نادان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
1
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
واقعا دلم درد اومد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
2
به نظر من اول باید پسره را نابود میکرد الان هم اگر کسی داشته باشند که غیرت پدر دختر را داشته باشد باید پسره را سر به نیست کنند تا با خانواده دیگری همچنین غلطی نکنه آبروی یک خانواده محترم را برده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
1
حالم خیلی بده خاک بر سر مردمی که این جنایت ومیبینند وسکوت میکنند
یکی از ملت ایران
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
2
این موضوع ربطی به اولیای دم نداره به تمام ملت ایران ربط دارد.مجلس ومسئولین باید به این موضوع ورود کنند.احساسات کل ایران جریحه دار شده.باید برای هر دو پدر و آن مرد مسن لعین حکم های سنگین صادر شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
5
بهمن بی شرف دختر رو فریب داده و گولش زده . از اون بی شرف تر بابای بی ناموسش هست که بجای کمک به دختر فریب خورده و حمایتش اونو سر بریده . غیرت یعنی کمک کردن و حمایت کردن نه کشتن . کربلایی اشرفی بیغیرت ترین بابای عالم .
دکتر پژمان
United States of America
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
3
لعنت بر بهمن خاوری که با اغفال یک دختر 13 ساله برای مقاصد پلید خود باعث متلاشی شدن این خانواده شد.

این یارو تقریباً همسن پدر دختره است. کدام خانواده ای راضی میشود که دخترشان را 6 روز ببرند و استفاده کنند و پس بیاورند؟ اگر عاشق بوده چرا راضی نشده ازدواج کند؟ چرا با فرستادن عکس خودش در حالی که سرش در آغوش دخترک بوده موجب تهییج احساسات پدر شده است؟

اگر آن پدر باید اعدام شود؛ بهمن خاوری هم مستحق اعدام است. داشتن رابطه با کودکان زیر 18 سال در کشورهای غربی آزارجنسی است و این افراد به عنوان sexual predator شناخته میشوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
3
واقعا چطوری دلش اومده بادخترش همچین کاری بکنهدوحشدناکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
واقعا چطوری دلش اومده بادخترش همچین کاری بکنهدوحشدناکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
1
واقعا چطوری دلش اومده بادخترش همچین کاری بکنهدوحشدناکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
3
1
خدایش بیامرزد .طفلک بیچاره. ما نمی دانیم اصل داستان چیست!اگر عاشق بود باید با دوری از اون پسره باید یک عمر عذاب میکشید با این سن حتما اولین تجربه عاشقیش بوده .همیشه رو دلش می موند راحت شد ‌،دیگه عاشقیشو با خودش این ور اون ور نمی کشه.مردن بهتر از زجر کشیدن در فراق معشوق.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
آخه بنده خدا. تو این سن عاشقی چیه!!!! اگه اینا ازدواج میکردن همین شماهایی که دم از عشق میزنین میگفتین عجب خانواده های عقب مونده ای داریم که تو این سن بچه شوهر میدن. از اونطرف هم معلومه آخر این ازدواج چی میشد..... عجب آدمهایی هستیم ما !!!!! کی میخواییم یاد بگیریم بر طبق شنیده ها کسی رو قضاوت نکنیم
ماریا صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
2
مرتیکه روانی بی رحم
یه دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
واقعااا یه زره درکم خوب چیزیه چطور دلش اومد اون دوتا عاشق بوند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
3
3
اولا که هیچ دختر 14 ساله ای الان دیگه بچه نیست و چشم و گوش بسته که نفهمه این کارش اشتباهه... مقصر اصلی قطعا دختر و پسر بودن... چرا باید یه دختر تف بندازه به حیثیت و شرف و آبروی خانواده ای که این همه واسش زحمت کشیدن... اون خانواده یه روز از. خواب پا شدن و دیدن دیگه هیچی براشون نمونده... من که از این ماجرا به هیچ وجه برداشت نکردم که این یارو پسره قصدش ازدواج بوده باشه... مقصر همه اونایی هستن که باعث رواج بی بند و باری توی این مملکت شدن... از صدا و سیما بگیر تا سلبریتی های بی حیا و بی خاصیت و بقیه... اینکه یه پدر دخترش رو بکشه رو هیشکی تایید نمیکنه اما قطعا اون لحظه بدترین لحظه واسه اون پدر بوده... سر دوراهی موند بین انتخاب شرف و دخترش...
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
2
چطور میشود رومینا ب این کارها دست میزند باور کنید فضای خانه براش جهنم بوده دوران دانشگاه دوستانی داشتیم اعتراف میکردن ک چون فضای خونشون خشم دعواس ب آغوش هر کسی تن میداد دیگه کور بود ک لا ابالی هست یا آدم درست.....کور میشود فقط دنبال محبت وگرنه رومینام باسن کمش کور بوده فقط دنبال محبت بوده
هلن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
خاک تو سر همچین پدری دختر عمه ی من هم 13 ساله همین امسال با یه پسر 30 ساله فرار کرد بعد یه هفته برش گردوندیم پسره هم شروع کرد به عکس گذاشتن ولی مرد های خانواده ما به جای غیرت و سر بریدن غیرت داشتن جلو حرف تمام مردم شهرمون وایستادن و گفتن یه اشتباهی کرده بچه بوده تموم شد از اون موقع تا حالا 9 ماه میگذره حتی یبار هم به روش نیاوردیم که چیکاری کرده دختر عمم متوجه اشتباهش شده هرچند زندگیش نابود شد کاش پدر شیطان صفت رومینا هم به جاس سر بریدن پشت دخترش رو میگرفت
۱۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
1
تقاضا یه اشتباه سربریدن اونم با داس نیست فک کنم داعشی هام دارن الان واسش گریه میکنن
الی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
0
تو جامعه ای که ما زندگی میکنیم عشق هیچ جایگاهی نداره من الان نگران حال بهمن هستم اگه دوسش نداشت هیچ وقت فرارریش نمیداد اون عاشقش بود ولی هیچ کس عشق ان دو را درک نکرد تموم شد چند روز دیگه همه یادمون میره اما بهمن نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
فقط میتونم بگم برات متاسفم با این طرز فکرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
همین دختر وقتی 9 ساله شده بر او چیزهایی واجب شده که بر پسر 15 ساله واجب میشود! اتفاقا شاید با این فردی که دیگر جوان 20 ساله نبوده زندگی بهتری میداشته یا یک جوانک بی تجربه هم سن و سال خودش!حالا در بدترین حالت میشد یک بیوه که همچنان نفس میکشید. نباید فرقی باشد میان اینهایی که می خواهند ازدواج کنند و انها که یکی بعد از دیگری به لیست دوستانشان می افزایند و با افتخار هم می گویند "کی دیگه ازدواج میکنه این روزها!!!" ؟
Parya
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
شاید بعضی ها به عشق اعتقاد نداشته باشند ولی پدر رومینا خیلی خیلی کار اشتباهی کرد از اول ماجرا می تونست دخترش را به عقد بهمن در بیاورد.تانه بهمن عکس های رومینا را پخش می کرد ونه پدر رومینا آن را به قتل می رساند والان رومینا زنده بود و زندگی می کرد.واقعا خیلی متاسف شدم برای قتل آن دختر بی گناه این حقش نبود .مگه عاشقی جرمه .
محمد
Canada
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
باید متوجه شد که این آقا پدوفیله. می‌گه چند سالی باهم دوست بودیم؟ این دختر 14 سالش بود، چندسال پیش یعنی چی؟ یعنی وقتی 10 ساله بود؟ چطور به خودش جرئت داد که با یه دختر با همچین سن کمی وارد رابطه بشه؟پدوفیل بودن این آقا باید بررسی بشه، این آدم‌ها کم نیستن تو جامعه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
پسره مقصره
دختربابا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
2
تمام کسانی که درسایه محبت خداوندودعای حضرت ولی عصر(عج)فرزندان صالح دارندوزندگی بی دغدغه سربه سجده شکربگذارند
مم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
0
سلام من فقط میخوام بگم هر پدر و مادری که بچه ای و بوجود میاره پدر و مادر نیست؛ تو این مملکت فقط یاد گرفتن بگن فقط پدر و مادر.....پدر و مادرا هم آدم هستن؛ توشون آدم خوب و بد و عاقل و بیشعور و .....پیدا میشه؛ خیلی هاشون احمقن و بچشون و بد بخت میکنن با حرفاشون و کاراشون اینم یه نمونش؛ ولی توی مملکت .....ما فقط میگن به پدر و مادر احترام بذارید و رو حرفشون حرف نزنید؛ مگه بچه ها آدم نیستن؟؟ مگه زن یا شوهر آدم نیست؟؟؟ خدا جواب اونایی که این مزخرفات و میکنن تو مغز مردم و بده؛ الان این کسی که اسمش مثلا پدر هستش و دخترش و کشترو باید عینا قصاص کنن چرا تفاوت میزارن اسمش پدر که باشه؛ خدا هرچی پدر و مادر بد روی زمین هستش و نابود کنه که باعث بدبختی بچه هاشون میشن
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
در نظامی که قانون اجازه عقد دختر ۹ساله را به مرد ۶۰ ساله میدهد حق ندارید بگوییید چرا پسر ۳۵ساله عاشق رومینا شده. پدری که یه زندگی نکبتی به این دختر داده حق خود میداند که جان او را بگیرد . غیرت بی غیرتی اینها دور زدن قضیه هست. اگه غیرت داشتی در طول زندگی دخترت حتی با فقر میتونستی کاری کنی که دخترت ازت فرار نکنه. آخه ما هم دختر داریم وقتی خودم را جای این مرد میگذارم از خودم و خدا خجالت میکشم. ضعف خودمان را با غیرت میپوشانیم. خاک بر سر بیغیرتت.
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
واقعا پدرش خیلی بیشرف بوده ک با بچ ی خودش این کارو کرده مگه میشه ادم سر بچ ی خودشو ببره اونم ت خاببببب واقعاااا نمیدونم چیبگم متاسفم واس همچین ادمایی ک این طرز فکرو دارن ابروش مهم بود یا بچش اگ از اول ب بچش محبت میکرد دختره از خونه فرار نمیکرد حتما ی چیزی بوده ک دختره این کارو کرده مطمعنن اگ خونوادش ب خصوص پدرش ب دخترش محبت میکرد اینجوری نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
خاک تو سر باباش کنن مواد مصرف می کرد دختره خیلی خنگه آخه این دختر انقدر خوشگله پسر خوشگل تر تو اصفهان این بزرگی یک پسر پیدا نمی شه اصلا من تعجب می کنم این دختر در این سن عاشق می شه خاک بر سر نفهم بیشعور مدرع کنم خاک خاک خاک تو توف صرتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
0
خاک تو سر باباش کنن مواد مصرف می کرد دختره خیلی خنگه آخه این دختر انقدر خوشگله پسر خوشگل تر تو اصفهان این بزرگی یک پسر پیدا نمی شه اصلا من تعجب می کنم این دختر در این سن عاشق می شه خاک بر سر نفهم بیشعور مدرع کنم خاک خاک خاک تو توف صرتش
کوثر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
واقعا متاسفم برای خانواده هایی که اصلا برای بچشون وقت نمیزارن و با بچشون مثل یه ارباب رفتار میکنن .
شما وقتی یه بچه ای رو به دنیا میارید در قبال اون مسئولید پاره ی تنتون عاشق شده بزارید به عشقش برسه..
ما توی جامعه ای زندگی میکنیم که خودمون برای زندگی خودمون تصمیم نمیگیریم بلکه قضاوت و حرف مردمه که برای زندگی ما تصمیم میگیره .. خوبه که سرمون تو زندگی خودمون باشه . اگه دیگران پشت سر اون دختر بیچاره انقد حرف نمیزدن شاید اینجور نمیشد
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
باید پسره اعدام بشه به جرم اغفال کودکان مردم خودش اعتراف کرده از ۱۲ سالگی باهاش دوست بوده اخه یه کوک ۱۲ ساله چی میدونه از عشق و عاشقی این پسره شیاد هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
خاک تو سر پدری که بچه شو بکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
به نظر من تقصیر دوست پسر رومینا شده که برای پدر رومینا عکس فر ستاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
واقعا متاسفم برای مغز های منحرف پسره قصد بدی نداشته عاشق دختره بوده و دختره هم عاشق پسره بوده شاید کنار هم خوش بخت میشدن و پدر برای اینکه بشینه با دخترش حرف بزنه ببینه دردش چیه شاید اگه باهم حرف میزدن درست میشد ولی کشتتش مرگی دردناک تر از این نبوده روزی همین پدر تو بیمارستان کودک شو بغل کرده و خس خوبی بهش داشته ولی الان جون شو گرفته واقعا متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
واقعا متاسفم برای مغز های منحرف پسره قصد بدی نداشته عاشق دختره بوده و دختره هم عاشق پسره بوده شاید کنار هم خوش بخت میشدن و پدر برای اینکه بشینه با دخترش حرف بزنه ببینه دردش چیه شاید اگه باهم حرف میزدن درست میشد ولی کشتتش مرگی دردناک تر از این نبوده روزی همین پدر تو بیمارستان کودک شو بغل کرده و خس خوبی بهش داشته ولی الان جون شو گرفته واقعا متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
واقعا متاسفم برای مغز های منحرف پسره قصد بدی نداشته عاشق دختره بوده و دختره هم عاشق پسره بوده شاید کنار هم خوش بخت میشدن و پدر برای اینکه بشینه با دخترش حرف بزنه ببینه دردش چیه شاید اگه باهم حرف میزدن درست میشد ولی کشتتش مرگی دردناک تر از این نبوده روزی همین پدر تو بیمارستان کودک شو بغل کرده و خس خوبی بهش داشته ولی الان جون شو گرفته واقعا متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
واقعا متاسفم برای مغز های منحرف پسره قصد بدی نداشته عاشق دختره بوده و دختره هم عاشق پسره بوده شاید کنار هم خوش بخت میشدن و پدر برای اینکه بشینه با دخترش حرف بزنه ببینه دردش چیه شاید اگه باهم حرف میزدن درست میشد ولی کشتتش مرگی دردناک تر از این نبوده روزی همین پدر تو بیمارستان کودک شو بغل کرده و خس خوبی بهش داشته ولی الان جون شو گرفته واقعا متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
واقعا متاسفم برای مغز های منحرف پسره قصد بدی نداشته عاشق دختره بوده و دختره هم عاشق پسره بوده شاید کنار هم خوش بخت میشدن و پدر برای اینکه بشینه با دخترش حرف بزنه ببینه دردش چیه شاید اگه باهم حرف میزدن درست میشد ولی کشتتش مرگی دردناک تر از این نبوده روزی همین پدر تو بیمارستان کودک شو بغل کرده و خس خوبی بهش داشته ولی الان جون شو گرفته واقعا متاسفم
بارانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
سلام... درود خدا بر دختران پاک سرزمینم و رومینای عزیز..... من دختری ام که 38سالمه از وقتی ک این خبر رو خوندم تو خلوت تو تنهایی دوراز چشم همه دارم گریه میکنم خیلی دلم شکست. و درکش میکنم چون خودم دقیقا شرایط شو میفهمم زندگی کردم و درکش میکنم ..اولش اینکه ب موضوع غیرتی بودن خانواده فقط رو فرد دخترا. فک میکنن فقط دختر آبروی خانواده رو میبره و پسر مجازه هر کاری بکنه... من زمانی که کلاس 9 بودم خانواده ام دیگه نذاشتن من ادامه تحصیل بدم چون امکان داشت تو راه مدرسه پسری مخ منو بزنه و ابروی خانواد ام بره ... ک مادرم مقصر بود و پدرم فرد روشنفکری یه و مادرم نمیذاشت... اما در عوض برای برادرام کلی پول خرج این شهر و اون شهر کردن برا تحصیل اونا.. اما یک نفرشون لیسانس هم نگرفت... در عوض من ک بزرگتر شدم ده سال بعد درسمو شروع کردم ک بدون هیچ کمکی تو سخت ترین شرایط درسمو خوندم تا فوق لیسانس.. ایشالله خدا بخاد توانشو دارم تا دکترا بخونم. ... اما هنو طرز فکر مادرم عوض نشده... بیشمار خواستگار داشتم و دارم هرگز با کسی حتی حرف هم نزدم .. خودشون تحقیق میکنن خوب نبود از نظر اونا دک میکنن .. اما من ک دیگه نمیخام ازدواج کنم. ... تو قضیه رومینا جان ...قاضی مقصره چرا اونو تحویل خانوادش داد تو این شرایط... اطرافیان مقصرن ک اینا رو بی ابرویی میدونن.. مادرش ک باهاش حرف نمیزد با دخترش دوست نبود. و پدر بی فکرش ک جنایتکاره. من درک میکنم اگه خودم بودم منو خانواده ام میکشتن یا نه خودم خودمو میکشتم .. حتما میکشتم بی درنگ.. چون من حق ندارم عاشق بشم. اما بردارم بی اجازه پدرم رفت یک شهر دیگه بدون ما ازدواج کرد..... اره دختران سرزمینم اینگونه زندگی میکنن .....
بارانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
3
سلام... درود خدا بر دختران پاک سرزمینم و رومینای عزیز..... من دختری ام که 38سالمه از وقتی ک این خبر رو خوندم تو خلوت تو تنهایی دوراز چشم همه دارم گریه میکنم خیلی دلم شکست. و درکش میکنم چون خودم دقیقا شرایط شو میفهمم زندگی کردم و درکش میکنم ..اولش اینکه ب موضوع غیرتی بودن خانواده فقط رو فرد دخترا. فک میکنن فقط دختر آبروی خانواده رو میبره و پسر مجازه هر کاری بکنه... من زمانی که کلاس 9 بودم خانواده ام دیگه نذاشتن من ادامه تحصیل بدم چون امکان داشت تو راه مدرسه پسری مخ منو بزنه و ابروی خانواد ام بره ... ک مادرم مقصر بود و پدرم فرد روشنفکری یه و مادرم نمیذاشت... اما در عوض برای برادرام کلی پول خرج این شهر و اون شهر کردن برا تحصیل اونا.. اما یک نفرشون لیسانس هم نگرفت... در عوض من ک بزرگتر شدم ده سال بعد درسمو شروع کردم ک بدون هیچ کمکی تو سخت ترین شرایط درسمو خوندم تا فوق لیسانس.. ایشالله خدا بخاد توانشو دارم تا دکترا بخونم. ... اما هنو طرز فکر مادرم عوض نشده... بیشمار خواستگار داشتم و دارم هرگز با کسی حتی حرف هم نزدم .. خودشون تحقیق میکنن خوب نبود از نظر اونا دک میکنن .. اما من ک دیگه نمیخام ازدواج کنم. ... تو قضیه رومینا جان ...قاضی مقصره چرا اونو تحویل خانوادش داد تو این شرایط... اطرافیان مقصرن ک اینا رو بی ابرویی میدونن.. مادرش ک باهاش حرف نمیزد با دخترش دوست نبود. و پدر بی فکرش ک جنایتکاره. من درک میکنم اگه خودم بودم منو خانواده ام میکشتن یا نه خودم خودمو میکشتم .. حتما میکشتم بی درنگ.. چون من حق ندارم عاشق بشم. اما بردارم بی اجازه پدرم رفت یک شهر دیگه بدون ما ازدواج کرد..... اره دختران سرزمینم اینگونه زندگی میکنن .....
بارانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
و اینکه بهمن سنش بیشتر بود اونو شاید اغفال و تهدید کرده باشه. و جدای از این هم اگر بود این پسر بزرگتر از رومینا بود باید راهنماییش میکرد برای کار درست تر و تصمیم عاقلانه بگیرن . نبود فرهنگ ک یکی ریش سفیدی کنه مصالمت آمیز حل بشع و رومینا جان الان زیر خروارها خاک نبود و کلا زندگی همه نابود شد.. همه مقصرن همه اونایی ک بر طبل رسوایی دیگران میکوبن و خود پرونده هاشون سیاهه اما منتظر سوتی گرفتن از دیگرانن . خوب شده الان ک رفته زیر خاک !!!؟؟؟ دیگه حرف و حدیثی نیست !!!! و مهم تر اینکه خانواده های عزیز اگه صبوری کنن و این مشکل توی خود خانواده قبول و پذیرش بشه دیگه کسی حق اظهار نظر نداره.. و مثلا ب بی آبرویی ختم نمیشه ...
خورشید
Afghanistan
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
تو این قضیه بعد از پدر رومینا باید حتما به بهمن خاوری هم جزای سنگینی داده بشه معلوم میشه که خیلی آدم کثیف و بیرحمی بوده اون بعد از برگشت رومینا به خونشون حتما میدونسته رومینا زیر فشار عصبانیت پدر قرار داره بعد سعی کرده با اون عکس ها عصبانیت اون مرد وحشی رو بیشتر کنه اصلا یه آدم 35 ساله میره یک دختر 13 ساله رو فرار بده بعد عقد کنه بهمن خاوری یک مجنون جنسی است و باید سزای کار خودشو ببینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
باید بگم من آگه جای مادر رومینا بودم شوهرم رو با داس میکشم همان جوری که رومینا را کشت خاک تو سر همچین مردی کنم باید مجازات سنگینی شه بگو تو مگه رحم نداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
باید بگم من آگه جای مادر رومینا بودم شوهرم رو با داس میکشم همان جوری که رومینا را کشت خاک تو سر همچین مردی کنم باید مجازات سنگینی شه بگو تو مگه رحم نداری
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
قتل ،قتله...!
قتل نه پدر میشناسه نه قوم و نه ناشناس. باید پدرش مجازات بشه.حداقل کاری که میشه در قبال خون بیگناه یه دختر بچه ۱۴ ساله که بخاطر پسری که عاشق بود انجام داد اینکه مجازات شدیدی برای پدر رومینا در نظر گرفت.
اگر به سادگی از کنار این موضوع رد بشن اوج ضعف حکومتیه که دوسش داریم و نمیخواهیم شاهد همچنین خطای بیشمرمانه ای بشیم...!!!
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
سلام عاشقی تو این دونیا گناه نیست رومینا هم بهمن خاوری رو دوست داشت ولی پدره رومینا و شاید مردم این عشق رو درک نکردن ولی قسمت این بود رومینا جان آسمانی شدنت وآن جهانی شدنت مبارک خواهرم روحت همیشه شاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
باید‌خاک‌بر‌سر‌همچین‌پدرایی‌کرد‌ک‌چجوری‌ازدلشون‌میاد‌به‌همچین‌دختری‌نازو.مهربون‌دست‌بلند‌کنه‌؟خاک‌برسرت‌بهمن‌عوضی‌چرا‌این‌دختر‌معصوم‌رو‌گول‌زدی‌......عووووؤوووضیییییی‌اقای‌اشرفی‌حالا‌دختر‌ناز‌وفرشته‌ای‌ازدستت‌رفت‌چی‌به‌دستت‌اومد‌اصلا‌توباید‌بمیری‌توعذاب‌وجدان‌نگرفتی‌حییییییییییییییف‌به‌رومینای‌گل
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
سلام . نباید پدر رومینا را کشت چون آن پدر هست و خوبی دخترش را میخواهد هیچ وقت پدری برای دخترش بدی نخواسته . همه ی پدر و مادر ها بچه هایشان را دوست دارن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->