۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده
سرخط خبرها

واژگونی تانکر حمل سوخت در جاجرود/ +فیلم

  • کد خبر: ۲۸۳۴۴
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
واژگونی تانکر حمل سوخت در جاجرود/ +فیلم
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشته شدن یک نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در جاده دماوند خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۵:۲۳ صبح امروز (شنبه دهم خرداد ماه) در پی تماس شهروندان از محدوده جاجرود، یک مورد حادثه واژگونی تانکر سوخت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که به دنبال آن سریعا ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

تعداد بازدید : 1730

 

وی با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه شهرداری تهران است و ترافیک بسیار سنگینی در این محدوده ایجاد شده بود، افزود: عوامل آتش نشانی شهرک‌های اطراف در محل حادثه حضور داشتند.

 

ملکی بیان کرد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد که یک تانکر حامل ۲۶ هزار لیتر ماده سوختنی در حال حرکت به دلیل نامشخصی روی پل جاجرود واژگون شده است.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در داخل کابین خودرو گرفتار شده بود که به علت سوختگی شدید جان خود را از دست داد و همچنین خساراتی به سطح پل وارد شده است.

 

او ادامه داد: آتش نشانان عملیات اطفا را آغاز کردند و پس از مدتی موفق به خاموش کردن آتش شدند.

 

ملکی افزود: در حال حاضر نیرو‌ها مشغول ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر این تانکر به حاشیه بزرگراه منتقل می‌شود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل حادثه برای بازگشایی معبر و همچنین بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->