«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

فراخوان نمایش موزیکال «منطق الطیر» منتشر شد

  • کد خبر: ۲۸۶۹۲
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
فراخوان نمایش موزیکال «منطق الطیر» منتشر شد
نمایش موزیکال «منطق الطیر» را بر اساس اثر ارزشمند عطار نیشابوری و یکی از گنجینه‌های ادبی فارسی به کوشش «مریم شریف‌زاده» و تاثیر از خلاصه‌ی منطق الطیر دکتر «سید صادق گوهرین» روی صحنه می‌رود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مریم شریف‌زاده، آهنگساز و کارگردان این نمایش، طی فراخوانی در شبکه‌های اجتماعی از  کودکان و نوجوان ۸ تا ۱۵  سال برای عضویت در گروه کُر این اثر دعوت کرده است. این فراخوان حضور سایر علاقمندان از سراسر ایران و هم چنین فارسی زبانان خارج از کشور را نیز شامل می‌شود.



در حال حاضر کودکان و نوجوانان از سراسر ایران و هم‌چنین فارسی‌زبانان خارج از کشور در حال تمرین‌های اولیه این نمایش به صورت مجازی و آنلاین هستند.

 

در سال‌های گذشته نیز مدرسه موسیقی آفرینش نمایش‌های موزیکال ویژه کودکان و نوجوانان مانند «جوجه اردک زشت» و «شیرشاه» را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برده است. با نوجه تجربه‌های پیشین، این بار تلاش بر این است تا  آثار گران‌بهای ادبیات فارسی را برای آشنایی کودکان و نوجوانان  با شیوه‌ای نو و مشارکت پویای آن‌ها اجرا کرد.



 در این نمایش علاوه‌بر توجه به ادبیات و موسیقی سعی شده تا پرندگان بومی ایران نیز برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با محیط زیست معرفی شوند.



مریم شریف‌زاده (آهنگساز و کارگردان)، الیناز خانجانی (مدرس فن بیان)، محمدرضا محمودپور (مدرس تئاتر)، خشایار حاجی سید جوادی (مدیر هنری) و سارا هاشمی (مشاور رسانه‌ای) در این اثر نقش خواهند داشت.

مدرسه موسیقی آفرینش در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. هدف از تاسیس این مدرسه ترویج و آموزش آواز کلاسیک، سلفژ، صدا سازی و آشنایی و آموزش ساز‌های ایرانی و کلاسیک بوده است.



مریم شریف‌زاده موسس این مدرسه، برگزیده جشنواره موسیقی فجر و رتبه یک کارشناسی ارشد، سال‌ها مسئولیت گروه کُر و ارکستر کودکان مدرسه بین الملل را عهده دار بوده است. او سابقه ۲۰ سال تدریس موسیقی را دارد و همچنین تجربه آموزش آواز به بچه‌های کار و خیابان را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.



از سال ۱۳۹۴ هر فصل هنرجویان آواز مدرسه موسیقی آفرینش یک اجرای آموزشی دارند. هنرجویان کودک و نوجوان مدرسه موسیقی آفرینش، پاییز ۹۷ و بهار ۹۸ برای اولین بار نمایش موزیکال جوجه اردک زشت و نمایش موزیکال شیرشاه را در زمستان ۹۸ به زبان انگلیسی با اجرای کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برده‌اند.



منبع: موسیقی ما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->