آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قالیباف: خط امام(ره) عدالت و پیشرفت را به ارمغان خواهد آورد

  • کد خبر: ۲۸۷۸۲
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
قالیباف: خط امام(ره) عدالت و پیشرفت را به ارمغان خواهد آورد
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خط امام(ره) هم ضامن استقلال و عزت ما است و هم عدالت و پیشرفت را برای ما به ارمغان خواهد آورد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در جلسه  مجلس شورای اسلامی افزود: در مجلس یازدهم باید خود را متعهد بدانیم که همه تصمیمات و اقدامات مبتنی بر اصول خط امام باشد، اصلی‌ترین و پیشرو‌ترین نماد خط امام هم از دید ما رهبر معظم انقلاب اسلامی است. رهبر انقلاب نماد، شاخص و طلایه دار خط امام است.

وی ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: یکی از تمایزات خاص حضرت امام خمینی (ره) شخصیت چند بعدی ایشان بود. نکته‌ی مهم این بود که بدون ذره‌ای اغراق وجود شخصیتی ایشان در همه عرصه‌ها در اوج قرار داشت. او عارفی مجتهد، مجتهدی سیاستمدار، سیاستمداری حکیم و حکیمی زمان‌شناس و زمان‌شناسی دوراندیشی بود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) انسانی به معنی واقعی کلمه، الهی بود. او با همه وجود مردم‌باور بود. همین دو ویژگی بود که با باور به سنت‌های الهی و با تکیه بر مردم هدفی به ظاهر محال را به سرانجام رساند. در مرحله اول حکومت به ظاهر مقتدر منحوس پهلوی را ساقط کرد و در مرحله‌ی دوم زیربنای چالشی اساسی و مبنایی را برای نظام استکباری در دنیا پایه‌گذاری کرد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->