کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

وستهم در صف عشاق سردار

  • کد خبر: ۲۸۹۳۳
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
وستهم در صف عشاق سردار
در حالی که milannews24 در گزارشی کوتاه به علاقه و نزدیک شدن احتمال حضور سردار آزمون به میلان اشاره کرده اما اخبار دیگری نیز از مهاجم تیم ملی ایران در رسانه های دنیا دیده می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه Il mattino روزنامه ای که در ناپل منتشر می شود سردار آزمون را روی جلد خود برد و درباره علاقه ناپل و مشتری های تازه سردار نوشت. اما Area Napoli دیگر نشریه ایتالیایی در گزارشی به این موضوع پرداخته است که وستهام یونایتد باشگاهی است که بیشترین علاقه را به سردار آزمون مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ دارد و این بازیکن در مدار پنجره نقل و انتقالاتی این تیم قرار گرفته است. 

سایت انگلیسی hammers.news که اخبار تیم وستهم یونایتد را پوشش می دهد با انتشار این گزارش نشریه ایتالیایی نوشت هامرز اگر سردار را می خواهد باید در پایان فصل و پیش از پیوستن سردار به ناپولی او را به لندن استادیوم ببرد. دیوید مویس سرمربی وستهم قطعا خوشحال خواهد شد تا با یک مهاجم جوان و آینده دارد تیمش را تقویت کند. تیم قدیمی شرق لندن بشدت نیاز به بازیکنی برای رقابت و یا بازی در کنار سباستین آلر مهاجم فرانسوی اش دارد.

اما Milan News 24  که اخبار نقل و انتقالات تیم میلان را پوشش می دهد از مذاکرات مثبت این باشگاه با نماینده این بازیکن خبر می دهد. در گزارش که با تیتر "گزینه جدید میلان؛ با نمانیده بازیکن مذاکره شد" نوشته است که نام جدیدی در لیست تیم میلان وجود دارد و او سردار آزمون مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ است. روسونری برای برقراری ارتباط با فالی رمضانی نماینده این بازیکن که رابطه خیلی با میلان در سال های اخیر داشته صحبت ها را آغاز کرده است.

براساس این گزارش روس ها نیای به فروش جدی این بازیکن ندارند اما می توانند پیشنهادات را بشنوند. شرایط برا سردار آزمون که به نظر می رسد مجذوب بازی در ایتالیا است اما فرق دارد. در حال حاضر مذاکره در وضعیت کاملا ابتدایی قرار دارد اما در هفته های آینده می تواند به سرانجام برسد.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->