نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها
با تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا:

رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۱ در آذرماه برگزار می ‌شود

  • کد خبر: ۲۸۹۶۳
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۱ در آذرماه برگزار می ‌شود
با تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در آذرماه برگزار می‌شود. این موضوع می‌تواند به منزله تعویق جام ملت‌های آسیا تا سال ۲۰۲۱ باشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات فوتسال قهرمانی قاره آسیا قرار بود اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا، این بازی ها به مرداد ۱۳۹۹ موکول شد. باتوجه به شرایط کشورها برای آماده سازی و فرصت کم باقیمانده تا این مسابقات، ایران درخواست داد جام ملت های فوتسال آسیا از مرداد به آذر یا بهمن و اسفند ۱۳۹۹ موکول شود.

 

این در حالی است که به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در ماه دسامبر (آذرماه) برگزار می شود و بنابراین شاهد جام ملت های آسیا در این ماه نخواهیم بود.

 

محمد عبدالله هزام الظاهری در این خصوص گفت: «طبق توافق با AFC مقرر شد از تاریخ ۲ تا ۱۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۲ تا ۲۳ آذر) مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا به میزبانی امارات برگزار شود.»

 

به این ترتیب در صورتی که AFC با درخواست ایران برای تغییر تاریخ جام ملت های فوتسال آسیا موافقت کند، این بازی ها قطعا به ابتدای سال ۲۰۲۱ یعنی بهمن یا اسفند موکول خواهد شد.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->