رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال | تلاش شمسایی برای فرار از حاشیه‌ها

  • کد خبر: ۲۹۰۵۴۰
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
تاریخ و ساعت بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال | تلاش شمسایی برای فرار از حاشیه‌ها
تیم‌های ملی فوتسال ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتسال ایران و مراکش از ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۳) در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان به مصاف هم می‌روند. شاگردان وحید شمسایی که با ۹ امتیاز و بعنوان تیم صدرنشین گروه F به این مرحله رسیده‌اند، کار چندان آسانی برابر تیم آفریقایی ندارند. شیر‌های اطلس که در آخرین رنکینگ فیفا در رده ششم قرار گرفته بودند چند ماه پیش و در تورنمنت چهارجانبه ویتنام موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ تیم ملی ایران را شکست دهند و حالا باید منتظر یک دیدار انتقامی از سوی سفیدپوشان کشورمان باشیم.

تیم ملی ایران در این تورنمنت و تا اینجای کار عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشته و با ثبت آمار فوق العاده یکی از گزینه‌های اصلی برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. رکورد بیشترین گل زده در مقابل حریفان، صعود مقتدرانه به مرحله بعدی با امتیاز کامل و همچنین دومین تیم هجومی در مرحله گروهی در جام جهانی است. رکورد بیشترین گل زده در مقابل حریفان، صعود مقتدرانه به مرحله بعدی با امتیاز کامل و همچنین دومین تیم هجومی در مرحله گروهی در جام جهانی بخشی از آمار شگفت انگیز تیم شمسایی است. همین آمار هم باعث شد تا سایت فیفا در بازه‌های زمانی مختلف عملکرد ملی پوشان کشورمان را ستایش کند و آن‌ها را در زمره بهتریه‌های جام قرار دهد.

در سوی مقابل، اما حریف آفریقایی هم چندان دست و پا بسته نیست. این تیم در گروه E بازی‌ها بعد از پرتغال، با ۶ امتیاز و بعنوان تیم دوم به این مرحله رسیده و امیدوار است باتوجه به عملکرد درخشانی که در ماه‌های اخیر داشته موی دماغ ایران شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->