حماس: نتانیاهو باید به عنوان جنایتکار جنگی دستگیر و مجازات می‌شد واکنش محسن رضایی به اظهارات نتانیاهو در سازمان ملل خبرگزاری فرانسه: سید حسن نصرالله سلامت است بمباران شدید و پیاپی بیروت از سوی ارتش صهیونیستی(جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) ترامپ مدعی شد: به سرعت به جنگ اوکراین پایان می‌دهم برگزاری همایش مدیران فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بهروز محبی نجم‌آبادی: به زودی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کاملی انجام خواهد شد لفاظی نتانیاهو در سازمان ملل علیه ایران| جایی در ایران نیست که دست ما به آن نرسد + فیلم حمله پهپادی آمریکا و انگلیس به صعده یمن (۶ مهر ۱۴۰۳) گروسی: ایران آمادگی برای تعامل مجدد با آژانس نشان داده است حمله یمنی‌ها به سه ناوشکن آمریکایی با ۲۳ موشک و پهپاد (۶ مهر ۱۴۰۳) ۸۸ نفر طی یک روز حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیدند (۶ مهر ۱۴۰۳) هفت وزیر به کمیسیون‌های مجلس می‌روند (۶ مهر ۱۴۰۳) صدور قطعنامه راهپیمایی حمایت از مردم مقاوم غزه و حزب‌الله جزئیات حمله موشکی ارتش یمن به تل آویو (۶ مهر ۱۴۰۳) ظریف: پیروزی صهیونیست‌ها در جنگ با حزب‌الله غیرممکن است آیت‌الله علم‌الهدی: سلاح تا زمان نابودی استکبار در دست ماست | «تحریم» را بهانه ناایمنی معادن می‌کنند وزیر ورزش و جوانان: توجه به ورزشکاران مانع خروج آنها از کشور می‌شود فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: انقلاب اسلامی هر جا وارد شد، موازنه قدرت را برهم زد رئیس‌جمهور به قطر می‌رود (۶ مهر ۱۴۰۳) آژیر قرمز در تل آویو | اسرائیل زیر آتش موشک های یمن + فیلم (۶ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بهروز محبی نجم‌آبادی: به زودی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کاملی انجام خواهد شد

  • کد خبر: ۲۹۰۹۲۴
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
بهروز محبی نجم‌آبادی: به زودی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کاملی انجام خواهد شد
نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی از ماموریت فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس برای برای تحقیق و تفحص دقیق و نتیجه‌دار از ایران خودرو خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی در نشست خبری اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به زودی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کاملی را انجام خواهد داد. متاسفانه در گذشته شاهد بودیم همه تحقیق و تفحص‌ها در این حوزه ناموفق بوده است.

وی ادامه داد: فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس مأمور شده و رایزنی‌هایی داشته‌ایم تا برای تحقیق و تفحص دقیق و نتیجه دار از ایران خودرو نمایندگانی انتخاب شوند که در این مسیر پایشان نلرزد.

محبی نجم‌آبادی اظهار کرد: ایران خودرو باید در خصوص مشکلات مربوط به خودرو‌های فرسوده و تاکسی‌ها پاسخگو باشد.

وی با اعلام اینکه افرادی را داریم که معتقدند ایران خودرو هزینه‌ها را بسیار افزایش می‌دهد، گفت: هیات مدیره شرکت‌های زیر مجموعه ایران خودرو مسائلی را انجام می‌دهند که باید پیگیری شود.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از عدم حمایت ایران خودرو از تیم هندبال سبزوار گفت: علیرغم اینکه مصوبه تداوم حمایت از تیم هندبال سبزوار در هیأت مدیره ایران خودرو مطرح شد، اما متأسفانه با عهدشکنی که کردند به وظیفه خودشان به درستی عمل نکردند.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به دنبال اسپانسر قوی باشیم، خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته و پیگیر هستیم.

محبی نجم‌آبادی با تأکید بر اینکه برگشت تیم سبزوار به لیگ با جذب اسپانسر امکان‌پذیر خواهد شد، از قول‌هایی که در این خصوص وزیر ورزش و جوانان برای برگشت تیم به لیگ داده‌اند خبر داد و گفت: هر جا امکان داشت تلاش کردیم تا اسپانسر جذب شود.

وی با اشاره به اینکه صحبت‌هایی را هم با معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، داشته‌ام، تصریح کرد: ایران خودرو در حق ورزش شهرستان جفا کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->