انتشار سی‌و‌پنجمین شماره مجله ادبی «چامه» ویژه محمدعلی بهمنی «گل یا پوچ» مهران مدیری متهم به سرقت هنری شد! «چشمان آبی زهرا» را در شبکه امید ببینید + زمان پخش امیرحسین آرمان با «آن‌ها مرا دوست داشتند» به سینما‌ها می‌آید نقش آفرینی مریل استریپ در سریال «اصلاحات» «آخرین فرصت»؛ سفری به زندگی شهید کسایی و همسر فداکارش با روایتی دلنشین آموزش داستان‌نویسی | چیز‌هایی که در جیب هایم دارم تندیس قهرمان افسانه‌ای روسیه در دستان زوج مستندساز ایرانی جایزه بهترین فیلم سن سباستین به «بعدازظهر‌های تنهایی» رسید نامزدی انیمیشن «آتل» در باکو شخصیت‌های منفی اما جذاب سریال‌های نمایش خانگی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی شهادت سیدحسن نصرالله روایت هجر و فراغ «نی» مولانا با نگاهی متفاوت واکنش یک شاعر به شهادت سید مقاومت؛ نام نصرالله می‌میرد مگر؟ ۱۶۹ حادثه آتش سوزی در مشهد طی یک هفته در پی شهادت سیدحسن نصرالله، سینما‌های سراسر کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (۷ مهر ۱۴۰۳) رئیس سازمان سینمایی: سیدحسن نصرالله مرد آزمون‌های سخت بود
سرخط خبرها

«چشمان آبی زهرا» را در شبکه امید ببینید + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۹۱۳۲۸
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
«چشمان آبی زهرا» را در شبکه امید ببینید + زمان پخش
مینی سریال «چشمان آبی زهرا» روی آنتن شبکه امید می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال «چشمان آبی زهرا» به کارگردانی «علی درخشی»، از امروز، یک شنبه ۸ مهرماه، ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه امید پخش می‌شود.

این سریال درباره یکی از مقامات بلند پایه رژیم صهیونیستی است که قصد حضور در انتخابات این کشور را دارد. او پسر نوجوان ناقص الخلقه‌ای دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا گروه پزشکی را برای جست وجو در اردوگاه‌های مردم فلسطین بسیج کند تا به دنبال تعویض اجزای بدن اشخاصی که از نظر پزشکی با فرزندش مشابهت دارند، بگردد که در این میان زهرا، دختر یکی از کشته شدگان فلسطینی برای جابه جایی چشمش با پسر صهیونیست انتخاب می‌شود. از سوی دیگر برادر زهرا که از اعضای انتفاضه فلسطین است به دنبال یافتن خواهرش درگیر ماجرا‌های ناخواسته‌ای می‌شود .

جهانبخش سلطانی، حسین معلومی، جمشید جهانزاده، سومیتا حسام، علیرضا نجف زاده و آتوسا رجبی در سریال تلویزیونی «چشمان آبی زهرا» هنرنمایی کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->